TV: Heroes - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 139

Tråd: TV: Heroes

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    God nyhet til deg Mr.Spock!

NRK3 skal kunne komme på analoge mottakere også!

Såg på tekst tv (!!!!) nå nettopp at f.eks canal digital vil kunne sende NRK3 fordetom det ikke er digitalt!
    Å Nice :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    God nyhet til deg Mr.Spock!

NRK3 skal kunne komme på analoge mottakere også!

Såg på tekst tv (!!!!) nå nettopp at f.eks canal digital vil kunne sende NRK3 fordetom det ikke er digitalt!
    det at CD kan sende NRK3 analogt, betyr vel ikke at de vil det, CD ønsker vel flest mulig over på digital tv? Og da er jo NRK3 og FEM ett middel for å få noen over....
    Heroes kan man uansett se på nrk1 dagen etter...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobbo
    Heroes kan man uansett se på nrk1 dagen etter...
    Takk for tipset

Så begge de to første episodene på nrk1 i går kveld.

Dette er det beste jeg har sett på lenge, gleder meg til fortsettelsen.

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg må også si at dette var lovende, er litt fristet til å bestille sesong en på HD-DVD nå.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer veldig jeg også om jeg skal kjøpe serien på dvd, liker å se en sesong på "kort" tid.

Blir egentlig mest irritert av å se en episode i uka av en spennende serie. Blir litt "luremus" ut av det hele :twisted:

24 har jeg kjøpt alt av på dvd - ble alt for spennende.

Lost går såpass forsiktig frem så der er det greit med en episode i uka - går du glipp av en episode eller to så betyr ikke det så mye heller.

Får se en eller to episoder til av Heroes før jeg tar beslutningen

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes serien er knall, gode rollefigurer og god humor. Hiro er blandt favorittene, liker hans dårlige engelsk og "oppførsel". Sylar er også en god "bad guy/villan", det er en god forklaring på hvorfor han gjør det han gjør. Svaret på det kommer mot slutten av sesongen
    *** spoiler ***Etter at han har tatt evnen til Isaac og ser bildene av "the exploding man" og tror at det er han selv. Han ringer da til Mohinder og spør om hvorfor han skulle ha en grunn til å sprenge NY og drepe millioner av uskyldige ? Det er jo ingen mening i det, ingen ting å "tjene" på det (ingen krefter å hente). Dette blir jo også bekreftet i fremtidsepisoden hvor Sylar utgir seg for å være Nathan og vil drepe alle "mutantene", eliminate the competition. *** /spoiler ***

En av mine favoritt sitater fra serien er en "samtale" mellom Niki og Jessica hvor Niki sier "oh God help me" hvor Jessica svarer "Who needs God when you got me ?"

Har vært noen hull i serien som f.eks ... hvordan klarer Nathan å fly vekk når Mr. Bennet og The Haitian prøver å fange han ? Evnene fungere ikke når han er i nærheten. ... Reagerte på noen andre små ting også, men kommer ikke på dem i farta.

Men alt i alt en god serie, gleder med til sesong 2.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som svar på "hullet" ditt;

de visste vel ikke om kreftene hans på det tidspunktet, og haitian guy må "bruke" kreftene for at de skal fungere! Det virker hvertfall ikke sånn på mr.bennet som om de vet.... kikket nett på det...

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som svar på "hullet" ditt;
    Det er jo en mulighet. Da man ikke vet så mye om The Haitian, så kan man sikkert diskutere til man blir blå i ansiktet om hvordan kreftene hans fungerer eller ikke. Men *** spoiler *** I fremtidsepisoden hvor Peter og "fremtids" Hiro skal redde Hiro, så sier en av dem når de er i vestibylen at kreftene ikke vil virke i etasjen hvor Hiro er pga at The Haitian er der. Noe som for meg kan tyde på at han kan blokkere alle krefter bare han bruker sin egen, uten at han må vite hva personen(e) han skal blokkere kan. De visste jo ikke om at Hiro kunne reise i tid, og det er en mulighet for at The Haitian ikke vet om alle kreftene som Peter kan ha tilegnet seg. Men vi vet ikke evt hvilke ekstra krefter Peter har tilegnet seg i løpet av de 5 årene og om han har fortalt f.eks Nathan/Sylar som igjenn har informert The Haitian. *** /spoiler ***
    For å unngå en evig rund dans så stopper jeg her

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp!
    Merk:

Det er det eg skriver! Men hvorfor skulle han bruke kreftene på Nathan om han ikke tror at han har krefter! Så vidt eg husker så var det en annen grunn til at de skulle ha tak i Nathan...... Derfor tror eg Bennet blir så overrasket når godeste senator kanidaten plutselig tar av! Eg tror ikke Haitian blokkerer kreftene til folk rundt seg automatisk bare med å være i rommet! Han må nok konse som alle de andre!

Man må ikke kimse av en runddans crowly! Det er jo derfor man har denne tråden! Diskutere Heroes til øynene blir våte!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer on The Haitian og bruken av kreftene: *** Jeg mente ikke at han automatisk blokkerer alle andre, han må nok konsentrere seg han og. Men jeg tenkte på at han ikke må konsentrere seg om å blokkere en spesiell evne, kun om å blokkere, slik at når han har skrudd den på så fungerer ingenting.
    Men det du sier om at de kanskje vil ha tak i Nathan fordi han er en politiker og ikke fordi han kan fly er nok meget mulig. Da metoden de bruker for å få tak i han er jo forskjellig fra hva de benyttet for å få tak i Parkman og Ted (radioaktive fyren). Man kan jo lurer på hvorfor de ville ha tak i han, siden moren hans er med i den samme organisasjonen som Bennet, Bennet følger jo bare ordre. Denne episoden er jo ganske tidlig i sesongen, ep4, og avsløringen om morens rolle kommer mot slutten, så det spørs om de hadde planlagt så langt frem i tid da ep 4 ble skrevet, og om de forutså disse spørsmålene. Men scenen var nok mest på plass kun for at Nathan og Hiro skulle møtes, uten at det hadde noen større betydningen enn at Hiro fikk sitte på tilbake til Las Vegas.
    Var vel noe med å overanalysere det hele Men fortsatt litt morro å synse litt hit og dit ...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er eg veldig enig med deg!

Elsker å "finne ut av" ting i serier!

Snart sesongpremiere nu! Det gledes seg!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om disse mellomepisodene det var snakk om?

De som skulle komme mellom sesong 1 og 2....?

Ikke hørt noe mer om de liksom...

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg leser de siste innleggene her med 80% hvit tekst får jeg overveldende lyst til å dra fram tråden Seriekommentarer og spoilere

Det må jo være mye mer givende å diskutere åpent med likesinnede som er på samme sted i serien, enten de følger serien i Norge eller andre land. Fra nå av vil det jo være to tidslinjer i denne tråden: de som ser på NRK, og de som laster ned fra nettet.

Så kan man jo lure på hva vitsen er med å ha fem innlegg på rad med hvit tekst. Om noe så understreker det jo bare behovet om å ha en egen tråd for dette.

Bare mine .02$

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg hekta på heroes
    Syns det var litt rotete i den første episoden, men etterhvert som jeg ser videre så blir det bare bedre og bedre.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp! Enig med deg om piloten! Husker eg måtte se den flere ganger for å få med en del vesentlige ting!

Men alt blir jo fornuftig! Og så HERLIG gøy!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, alt organiserer seg etterhvert og det utvikler seg bare bedre og bedre.
    Før var prison break en serie jeg virkelig hadde sansen for, men etter de faktisk kom seg ut mistet jeg litt interessen. Så spørs om ikke dette er mine nye serie gitt

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som de fleste her sett de tre første på NRK3. Jeg syntes det er mye likheter med 4400, men det gjenstår å se hvordan det utvikler seg. Får bare inderlig håpe ikke dette blir nok en evighetsserie uten slutt eller oppnøsting av løse tråder.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette blir bare bedre og bedre - den 3'e episoden var mye mer intressant enn de to første.

Dette lover godt!!

Uten tvil min favorittserie for tiden.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahaha, ler meg skakk av hiro og han kompisen.
    Steike fine gutter altså

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarte. Må bare få ut litt frustrasjon. Jeg satte Heros på opptak på mandag, men da jeg sank ned i godstolen i går kveld, så viser det seg at noen har tuklet med dekoderen, jeg fikk akkurat med at Hiro og kompisen reddet den jenta før bildet ble borte. Få vel følge ekstra godt med på oppsummeringen på mandag igjen. Så, ja jeg er vel også blitt litt hekta.

Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •