HBO nordic, 79 kronor/månad - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 102
    Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan man legge til denne på feks Apple tv eller Xbox?
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Blandar de in bindningstid så skjuter de sig i foten. Är väl fram till och med på tisdag att man kan ordna så att man får 30 dagars "test".
    Kan ikke se at man får noen 30 dagers test.

Fra Facebook siden:

"Som en gave, og for å belønne din deltakelse og entusiasme, vil alle som har registrert seg på vårt nyhetsbrev på hbonordic.com før 31. october bli HBO VIP-medlemmer og få den første måneden inkludert ved tegning av HBO abonnementet."

Som jeg tolker innebærer det at man kan få første måneden gratis når man tegner abonnement som altså har 12 måneders bindingstid. Da er det jo ikke noen test, siden man allerede har bundet seg.

Newcomer spiderworm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer angrerett?

Anyway ser det ut til at oktober lanseringen ikke kommer til å skje.

Utsetter HBO Nordic | kampanje.com
    HBO skjuter upp lansering i Norden | Digitalt | SvD
    edit: Kan være at Reuters først plukket opp den allerede utsatte lanseringen og at HBO brått kan lansere før oktober er over, onsdag er jo 31. og da er det vel fjorten dager siden Netflix satte i gang.

Lurer på om de er overrasket over at Netflix lanserte brått og vil vente til "stormen" rundt dette har lagt seg. Kanskje de revurderer bindingstiden Eller kanskje det er som i statene at mangel på støttede produkter og mange som klager på kvaliteten på streamingen gjør at de vil legge litt ekstra med jobb før de lanserer.

Binder meg ikke til tolv måneder uten å teste det først.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Kan ikke se at man får noen 30 dagers test.

Fra Facebook siden:

"Som en gave, og for å belønne din deltakelse og entusiasme, vil alle som har registrert seg på vårt nyhetsbrev på hbonordic.com før 31. october bli HBO VIP-medlemmer og få den første måneden inkludert ved tegning av HBO abonnementet."

Som jeg tolker innebærer det at man kan få første måneden gratis når man tegner abonnement som altså har 12 måneders bindingstid. Da er det jo ikke noen test, siden man allerede har bundet seg.
    Det har du nog rätt i. Men 14 dagar ångerrätt kommer de aldrig undan oavsett.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bindingstid er en ***** stor uting spør du meg, da er det godt mulig jeg revurder helo HBONOrdic.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GWH
    Bindingstid er en ***** stor uting spør du meg, da er det godt mulig jeg revurder helo HBONOrdic.
    Enig her, om de holder på bindingstida så blir det nok til at jeg lar det gå med minst et år's innkjøring på selve tjenesten før jeg ser på den som relevant.

banalt sett 79kr med 12 mnd binding er ikke 79kr lenger i mine øyne men 948 kr, og for en fersk aktør både i markedet og i tjeneste type,, nei de må MINST ha en 2 ukers gratisk prøve periode.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg lurer på er om HBO Nordic vil tilby engelsk undertekst på seriene og filmene?

Hvis det blir som på C More der man ikke tilbyr undertekster på originalspråket til serier og filmer, blir HBO helt uaktuelt for meg. Når jeg spurte om teksting på facebooksiden til C More Series fikk jeg bare et svada svar. Når jeg spurte om grunnen for at de ikke tilbød slik tekst ble jeg svartelistet og kan ikke skrive kommentarer i det hele tatt på deres side. Dermed sa jeg takk for meg og sa opp abonnementet. HBO er tydeligvis enda mer arrogante for de svarer jo ikke på noe som helst.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke hva HBO driver med. For det første har de bindingstid og for det andre har de latt Samsung få eksklusive rettigheter på smarttv. Trodde det viktigste ved en nyetablering var å sikre seg kunder og skaffe seg et godt renome'

Kudos til Netflix som har skjønt det med 3måneder gratis adgang til betalende spotify kunder samt tilgang på nær sagt alle platformer og ingen bindingstid.

Driter i hvor bra vare HBO har, slike selskaper gidder jeg ikke være kunde hos.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av voodoodoo
    Skjønner ikke hva HBO driver med. For det første har de bindingstid og for det andre har de latt Samsung få eksklusive rettigheter på smarttv. Trodde det viktigste ved en nyetablering var å sikre seg kunder og skaffe seg et godt renome'

Kudos til Netflix som har skjønt det med 3 måneder gratis adgang til betalende spotify kunder samt tilgang på nær sagt alle platformer og ingen bindingstid.

Driter i hvor bra vare HBO har, slike selskaper gidder jeg ikke være kunde hos.
    Ikke enkelt og skjønne hva HBO driver med, de gir jo ikke ut informasjon i det hele tatt.

Hvis det blir sånn at man bare kan bruke Samsung TV, PC og muligens ATV, kan de bare glemme meg som kunde. Jeg gidder ikke rigge til laptopen hver gang jeg skal se et eller annet på TV eller projektor.

Nei, takke meg til Netflix som tydeligvis har skjønt det der med brukervennlighet :-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HBO fremstår som nonchalante på flere plan:

- arrogant i forhold til kutyme på bindingstid / prøvetid
    - klarer ikke overholde initiell lanseringsdato/-måned
    - klarer ikke opplyse om når de skal lanseres - annet enn "snart"

Og med en slik track record så forventer de at folk betaler blindt kun fordi "de er HBO", som de sier selv.

Makan.

Thumbs down.

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    HBO fremstår som nonchalante på flere plan:

- arrogant i forhold til kutyme på bindingstid / prøvetid
    - klarer ikke overholde initiell lanseringsdato/-måned
    - klarer ikke opplyse om når de skal lanseres - annet enn "snart"

Og med en slik track record så forventer de at folk betaler blindt kun fordi "de er HBO", som de sier selv.

Makan.

Thumbs down.

Kunne ikke vært mer enig. Styrer glatt unna HBO.
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lansert!

Er visst lansert nå, men kun for de med Samsung tv...!

Ikke støtte for appletv og airport, "det jobbes med sikkerhet"..

Blir nok bra etterhvert får man håpe.

Kan ikke finne støtte for PS3, slik netflix har. Hvis de samarbeider med Samsung er det kanskje lite trolig at dette kommer...

HBO Nordic

HBO Nordic er nå live i Norge! - DinSide

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsemann
    Hvis de samarbeider med Samsung er det kanskje lite trolig at dette kommer...
    Slik jeg forstår det så får Samsung enkelte fordeler andre aktører ikke får, i alle fall ikke enda. Dette har sikkert Samsung betalt godt for og vi ser jo det blir brukt for alt det er verdt nå i julestria med HBO-bundling på alt som er.

HBO er uansett best tjent med å ha størst mulig kundeflate og dette oppnås enklest ved å støtte flest mulige plattformer. Tror neppe Samsung har så stor markedsandel at HBO er fornøyd med kun å nå de kundene.

Det som jeg irriterer meg mest over med både HBO og Netflix, er at man ikke har mulighet til å sjekke bibliotekene uten å være kunde. Nå har selvfølgelig Netflix gratis prøveperiode, men det er ingen enkel jobb å vite hva HBO faktisk tilbyr uten å signere for 12 måneder. SÅ ivrig er jeg ikke, har levd snart 40år uten HBO-streaming og klarer en stund til.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Vi er HBO, du vet hva du får."

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HBO har mange gode serier som jeg gjerne kunne hatt tilgang til, men den formen de bruker frister meg ikke, med binding og kun Samsung App :twisted:

Nei da blir jeg på Netflix.................

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får en mnd gratis, og kan melde deg ut innenfor den mnd uten å binde deg i 12 mnd. Men etter det er du bundet i 12 mnd.

Det er foreløpig hittil 49 TV serier tilgjengelig med skandinavisk og engelsk tekst. Og det kommer noen nye serier på nyåret samt at feks The Wire, Sopranos, Boardwalk Empire, True Blood, Game of Thrones og en god del filmer er der. (ikke veldig imponerende enda men det er noe innhold om ikke annet.)

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes HBO virker lovende og bedre enn Netflix. Har brukt det i noen dager.
    Nå har man mulighet til å prøve frem til 31. januar.

Har for øyeblikket en linje som leverer ca. 4.7 Mb/s. Bildekvaliteten er hos meg omtrent det samme som Netflix via PC. Men med Netflix var det noen striper høyt oppe på skjermen ved panoreringer. Det er HBO helt fritt for.

Selve utvalget er veldig begrenset, men HBO har tross alt flere gode serier. Lyden er foreløpig i stereo (bra lyd), men i motsetning til Netflix vil HBO levere surround snart via datamaskiner. Pluss i margen for at de gjør det og ikke presser kundene over på eksterner enheter som Netflix gjør. Å navigere via en PC/Mac er mye bedre IMO.
    I tillegg skal vel HBO levere streaming med 8 Mb/s. Dvs. at de også vil overgå Netflix i bildekvalitet. Kan rapportere tilbake i januar da jeg har fått fiber og raskere linje.
    HBO ser dessuten til å ha mulighet til å fjerne tekst på alt. Netflix var ikke det alltid et valg. Skulle sett at det var mulighet for engelsk teksting også. Jeg foretrekker det til engelsk talende filmer.

Med bedre bildekvalitet og surround på plass, så er HBO for meg et godt alternativ til å se serier. Filmer vil jeg fortsatt leie fra Lovefilm.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå prøvd HBO noen dager og det var vel som forventet, ikke kjempeutvalg men det blir vel bedre etterhvert, veldig lettvint med app i Samsungen gitt.
    Navigering går kjapt og bildekvaliteten er brukbar, (har god fiberlinje inn) stabilt er vel et bra ord og bruke, kommer nok til og fortsette med dette for serier (de har noen filmer også) men leie filmer hos Lovefilm fremdeles

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Omnislash
    Du får en mnd gratis, og kan melde deg ut innenfor den mnd uten å binde deg i 12 mnd. Men etter det er du bundet i 12 mnd.

Det er foreløpig hittil 49 TV serier tilgjengelig med skandinavisk og engelsk tekst. Og det kommer noen nye serier på nyåret samt at feks The Wire, Sopranos, Boardwalk Empire, True Blood, Game of Thrones og en god del filmer er der. (ikke veldig imponerende enda men det er noe innhold om ikke annet.)
    Er alle seongene av f. eks. Boardwalk empire der? På Canal digital Go så ligger bare den sesongen som går nå og det er litt dumt hvis en ikke har sett de foregående sesonger.

Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •