Castle Tv-serie Offisiel tråd.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Castle Tv-serie Offisiel tråd.

Usikker på om dette er rett plass men prøver uansett mod får eventuelt sende den i rett retning

Har de siste dagene begynt og se på Castle Forøvrig ein Sabla god serie med Sabla deilig kvinnelig hovedrolleinhaver:

Viaplay som eg leier har sesong 1 til 3 i topp kvalitet, men ikkje 4 sesong og heller ingen idee når dem får den. lurer dermed på om nokon veit kor ein eventuelt kan få sett denne i bra kvalitet (veit det finnes gratis sider som streamer) men det i ELENDIG kvalitet, har ikkje muligheit for og laste ned så må streames, har ingen problem med og betale for det og har VPN som funker bruker av og til netflix (dei har ikkje serien) ABC har kun dei siste episodene, hjelp mottas med takk
    Dette gjekk fra spørsmålstråd til offisiel castle tråd om mod føler den er feilplassert nå så gjerne flytt den til rett sted
    Her kan alt som omhandler Castle Tv serien diskuteres!

Sesong 5 starter:
    RETURNING SEPTEMBER 24, 2012

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan bare bidra med at jeg er helt enig. En fantastisk flott serie.

Geir Arne

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Jeg kan bare bidra med at jeg er helt enig. En fantastisk flott serie. og Stana Katic :P:twisted:

Geir Arne

Ja legger det i spoiler for dem som enda ikkje har sett serien i heiletatt :P[SPOILER]"forholdet" mellom Beckett og Castle er jo det som gjør serien genial, hadde det ikkje vært for det så hadde serien vært kjedelig normal politiserie.
    [/SPOILER]

Synd at det går så lang tid mellom det blir vist over there og her, hvilke sesong er du på? har sett dem 5 første episodene av 4 sesong (dog er kvaliteten så dårlig at eg skal vente med og se til eg finner i bra kvalitet [SPOILER]Sesongavsluttninga på sesong 3 var Extrem :P var glad eg kunne hoppe rett på sesong 4 [/SPOILER]

Hulu har forresten den men får jo søren meg ikkje betalt inn der :\ crap

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener dekoderen min kalte siste sesong for sesong 4. En ganske avsluttende siste episode endte den sesongen. Men det kommer nok mer.

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du kan ordna en amerikansk IP adress och ett amerikanskt Itunes konto (bägge väldigt enkelt, kan guida dig om du vill) så ordnar det sig.

iTunes - TV Shows - Castle, Season 4

Edit: Ser du har VPN, då skall det ordna sig.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener dekoderen min kalte siste sesong for sesong 4. En ganske avsluttende siste episode endte den sesongen. Men det kommer nok mer.

Geir Arne
    Har du ikkje fått med deg det?! 4 sesong skulle være siste, men nå er den tatt opp igjenn kommer nye sesong om ikkje så alt for lenge måned og 2 uten og være 100 prosent sikker akkuratt når men ny sesong er i gang har fått med meg hva som skjer i siste episode av sesong 4 [SPOILER]kiss[/SPOILER] var redd det skulle ødelege men nå er det liksom noko eg ser fram til artigt og se det bygger seg opp til det :P

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vudu har den i HD. VUDU - Watch Movies.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Vudu har den i HD. VUDU - Watch Movies.
    TAkk alle for hjelpa etter litt own reasearch så fant eg faktisk en gratis stream i HD 8) altså 720p :-D

Google er min venn!! altså ikkje din :P

Endrer titelen til og handle om Castle tv serien kanskje det er fleire som er inntresserte i den serien

Intermediate SveinS sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,680
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke siste sesong som ble sent på TVNorge nummer 4 da.. ser iallefall sån ut ifra beskrivelsen av episodene på itunes og VUDU eller hva det nå var

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinS
    Var ikke siste sesong som ble sent på TVNorge nummer 4 da.. ser iallefall sån ut ifra beskrivelsen av episodene på itunes og VUDU eller hva det nå var
    Jo det var planen men serien blei renewa så sesong 5 er på vei 24 september

After TVLine teased recently that ABC was preparing to announce their series renewals we knew it was only a matter of time before ABC announced that Castle will be renewed for another season and now they have!

It’s official, Castle will have a 5th season. It is assumed the episode order is for a full season of 22 episodes that will begin airing September 2012.
    Er ikkje ferdig med 4 sesong enda men gleder meg som en unge fy flate for ein serie!!

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til moderator for flyttingen må berre spørre kvifor serier ligger under software?!? den var litt morsom :P (dårlig hummor veit)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de bedre krimseriene, venter i spenning på s5!

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    En av de bedre krimseriene, venter i spenning på s5!

Jepp Brukte litt over 2 døgn på halve sesong 3 og heile sesong 4, og det med full jobb :P fikk tilsammen på 2 døgn 4 timers søvn XD

Siste episode var Genial har lest litt om sesong 5 og gleder meg blir spennende og sjå korleis det går med castle og becket og hvordan det går mellom esperitos og (hugser ikkje navnet).

For min del ivertfall så er det forholdet mellom Castle og becket som "gjør" serien hadde ikkje det vært der så hadde nok serien vært død for lenge siden :P synd dem er så treige i norge tvnorge er vell fremdeles på sesong 2 om eg ikkje tar feil, og viaplay er vell nærmeste konkurent usa når det gjelder tid dog ligger jo dem 1 sesong bak og :\ håper at når netflix kommer til norge at det da kan bli litt meir konkuranse om tid (om derre skjønner.)

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    For min del ivertfall så er det forholdet mellom Castle og becket som "gjør" serien hadde ikkje det vært der så hadde nok serien vært død for lenge siden :P
    Hehe, ja det er noe i det ! Helt OK den dama Er noe mystefistisk rundt henne !

Akkurat begynnt å se på serien, både samboeren og meg digger den!
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Har du ikkje fått med deg det?! 4 sesong skulle være siste, men nå er den tatt opp igjenn kommer nye sesong om ikkje så alt for lenge måned og 2 uten og være 100 prosent sikker akkuratt når men ny sesong er i gang har fått med meg hva som skjer i siste episode av sesong 4 [SPOILER]kiss[/SPOILER] var redd det skulle ødelege men nå er det liksom noko eg ser fram til artigt og se det bygger seg opp til det :P
    Synes selv at hele dette forholdet med mellom castle og becket var i et kunstig langt 'holding-pattern' gjennom hele fjerde sesongen, spørs om de tør gå en helt annen retning med serien nå eller om de [SPOILER]bare får tilbake politi jobben og Castle kommer tilbake som konsulent[/Spoiler] og vi ender opp med enda et copshow med formulært plot struktur, jeg tør og være optimistiskt.

Mener jeg så den siste episoden gå på en av de små kanalene i altibox pakka (FEM eller no)

PS, se aller siste scenen av 007 quantom of solace og se om dere kjenner igjen noen..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til info. TVNorge har vist alle episodene på sin tidligere søndagssending. Disse som nå går hver kveld 22:30 er repriser.

Når det er sagt er siste, foreløpige, episode genial. Samt første episode. Den var virkelig en godbit som jeg ikke hadde sett da jeg begynnte å følge med rundt sesong 3.

Geir Arne

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Synes selv at hele dette forholdet med mellom castle og becket var i et kunstig langt 'holding-pattern' gjennom hele fjerde sesongen, spørs om de tør gå en helt annen retning med serien nå eller om de [SPOILER]bare får tilbake politi jobben og Castle kommer tilbake som konsulent[/Spoiler] og vi ender opp med enda et copshow med formulært plot struktur, jeg tør og være optimistiskt.

Mener jeg så den siste episoden gå på en av de små kanalene i altibox pakka (FEM eller no)

PS, se aller siste scenen av 007 quantom of solace og se om dere kjenner igjen noen..

Må sei meg eining i noe der ja det blei litt "langdrugt i sesong 4 spesielt det 2 siste episoden før siste episode følte liksom at dem var der berre for og fylle ut sesongen gleder meg til sesong 5, [SPOILER]becket sa jo opp jobben i første episode [/SPOILER] Liten spoiler angående 5 sesong for den som vill vite [SPOILER]Første par episodene i sesong 5 kommer til og handle om hu inspektørdama (dårlig på navn:P) også becket og Castle. [/SPOILER]

[SPOILER]Til anna info så har resigøren sagt at dem skal prøve alt dem kan for og ikkje gå i den vanlige hovedperson forholsfella og blei ein heilt vanlig serie, er eining som resigjøren seier at dem kunne ikkje vente lengre nå så dem måtte enten spleise dem sammen eller droppe heile forholdet dem imellom[/SPOILER]

Blei mykje spoiler merker her nå :P men får gå

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samt første episode. Den var virkelig en godbit som jeg ikke hadde sett da jeg begynnte å følge med rundt sesong 3.

Geir Arne
    JA første episode er genial det viser hvordan Becket er en bra politi men castle klarer og få fram det lille ekstra av hu

Skal sette meg ned og se fra første sesong nå (på nytt :P) har planer om og starte sesong 4 på nytt den 1 september 1 episode om dagen så er ventetida til sesong 5 korta ned drastisk

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For den som er som meg litt vell overintressert i Castle:
    [YOUTUBE]l2YcYcP4fgI&hd=1[/YOUTUBE]

Edit:

Også mulig og lese en del spørsmål om sesong 5 her:
    Castle Season 5 Spoilers — Reader Questions Answered - TVLine
    Her noen spoilers men for det meste forklaring på hvordan\hva som kommer til og utvikle seg i sesong 5 ingen store story spoilere

Her spørsmålene som blir besvart:
    - what fallout can we expect from Beckett’s resignation?
    - will Kate be back at the precinct?
    - Ryan and Esposito! What’s in store?
    - more about Castle’s father this season?
    - more about Jack Coleman’s character?
    - will Maddox (played by Tahmoh Penikett) return?
    - do we get to see Beckett’s bedroom?
    - does Beckett really have a tattoo?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Castle Sesong 5 starter i natt om derre will se dem så har hulu castle i sitt libary.

om det ikkje er ulovlig så her er en genial guide for og få tilgang til hulu og andre usa tjenester:

1. Gå inn på Unblock Us - smarter faster VPN denne tjenesten koster 4,99 i månenden men meg med "ok" linje så klarer eg og streame fra hulu i topp kvalitet "full-hd" uten noe form for lagg eller ventetid.

2. skriv inn din epost adresse og få gratis 1 ukes prøvetid, følg så instruksene for og laste ned applikasjonen, er verdens enkleste metode.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •