Holocaust med bla Meryl Streep og James Woods

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Holocaust med bla Meryl Streep og James Woods

Dere som er gamle nok husker sikkert denne serien som for meg satte et varig inntrykk. Dere som er for unge for å ha fått den med seg bør se den. Den gikk på NRK, enten på slutten av 70-tallet eller begynnelsen av 80-tallet. Jeg har vært på utkikk etter denne en stund og så til min glede at Platekompaniet solgte denne for 99,-. Dessverre når jeg skulle bestille fikk jeg melding om at de ikke hadde den og at de ikke kom til å få filmen da den ikke lenger ble tatt inn. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne og helst med norsk tekst? Må nesten være tekstet sånn at barna kan se den sammen med meg.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for link. Cdon var utsolgt dessverre og på Amazon finner jeg ingen info om teksting. Kan hende jeg er dårlig til å lete

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den som selges på amazon har ikke tekst i det hele tatt og det er den samme som ble solgt hos platekompaniet.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Den som selges på amazon har ikke tekst i det hele tatt og det er den samme som ble solgt hos platekompaniet.
    Ok.

Mener å huske at det finnes en australsk database over DVD/BD med dybdeinformasjon om subtitles. Kanskje noen andre her som husker nettadressen?

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sjekket dvdprofiler og ingen tekst.

Og det virker jo ikke som om det er en god utgivelse heller.

Quote fra amazon:
    I've just bought and watched this because it's taken so long to get onto Pal Dvd.
    I totally agree that the absence of extras and subtitles is disgraceful. That's only
    part of my complaint. The picture quality is absolutely and utterly pathetic, I own
    the vhs tapes on this series, I was delighted to see it released on dvd at last!
    The picture quality is barely better than the vhs! I feel really cheated here.
    What is the reason for such awful picture quality?? Revelation should be ashamed
    of themselves for this release! Why was it not properly restored???
    A great series ruined - what a waste of money! don't buy this!!!

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat på denne serien så er det nok innholdet som er av stor betydning og viktighet.
    Bilde-og lydkvalitet kommer i andre rekke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Dere som er gamle nok husker sikkert denne serien som for meg satte et varig inntrykk. Dere som er for unge for å ha fått den med seg bør se den. Den gikk på NRK, enten på slutten av 70-tallet eller begynnelsen av 80-tallet. Jeg har vært på utkikk etter denne en stund og så til min glede at Platekompaniet solgte denne for 99,-. Dessverre når jeg skulle bestille fikk jeg melding om at de ikke hadde den og at de ikke kom til å få filmen da den ikke lenger ble tatt inn. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne og helst med norsk tekst? Må nesten være tekstet sånn at barna kan se den sammen med meg.
    Hei Roger!
    Denne serien finner du på VideoNova sine hjemmesider - til kr 79;- !!!!!!!
    mvh
    filmØR

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av filmØR
    Hei Roger!
    Denne serien finner du på VideoNova sine hjemmesider - til kr 79;- !!!!!!!
    mvh
    filmØR
    Ahhh. Der var den. Tusen takk. Når det gjelder kvaliteten på filmen er jeg klar over at noen ikke var fornøyd. Nå husker ikke jeg så veldig mye av skuespillet men jeg har forstått det sånn at filmen er for dagens tv-seere ganske klisjeaktig. Men som Supertramp nevner, det er innholdet som er viktig. På den tiden var vel de fleste amerikanske serier overdreven klisjeaktig. Det jeg hadde håpet var at barna ikke ville se det sånn og heller oppleve den like sterk som jeg gjorde.vi får se og til 79,- så tør jeg satse. Tusen takk alle for innspill

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •