Criminal Minds(sesong 5 snart i salg)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Criminal Minds(sesong 5 snart i salg)

Flere fans av denne serien her på forumet? Jeg er stor tilhenger av denne serien, kjempegod underholdning med flere artige rollefigurer. Denne serien gir meg en helt egen avslappet følelse som knapt noen andre serier/filmer gir meg. Ser virkelig frem til sesong 5 som naturligvis er forhåndsbestilt på kompaniet, og er i salg fra 4 Mai 2011. Det har gått lenge fra jeg så ferdig sesong 4 og til denne kom i salg i Norge, så nå klør det i fingrene etter å få denne i hus

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er definitivt Criminal Minds fan!! Nesten som en liten film i hver episode
    Eier de første fire sesongene på DVD, men ble dessverre litt utålmodig og lastet ned sesong 5 :roll: .. Men for å rettferdiggjøre det så kjøper jeg nok denne sesongen og, ikke bare for rettferdighet, men også for å fortsette samlingen :P

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Flere fans av denne serien her på forumet? Jeg er stor tilhenger av denne serien, kjempegod underholdning med flere artige rollefigurer. Denne serien gir meg en helt egen avslappet følelse som knapt noen andre serier/filmer gir meg. Ser virkelig frem til sesong 5 som naturligvis er forhåndsbestilt på kompaniet, og er i salg fra 4 Mai 2011. Det har gått lenge fra jeg så ferdig sesong 4 og til denne kom i salg i Norge, så nå klør det i fingrene etter å få denne i hus
    +1 :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vi er flere som er utålmodige her ja, det er forsåvidt betryggende å høre Forstår godt at man kan miste tålmodigheten og laste ned denne når det drar ut såpass som det har gjort, merkelig hvor lang tid de har brukt på å få denne utgitt i Norge. Jeg vet sesong 5 har vært tilgjengelig på sone 1 en god stund, men side jeg har alle de fire første sesongene på sone 2 utgivelse ønsker jeg det samme med de fremtidige sesongene også

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har erfaring med å forhåndsbestille utgivelser fra kompaniet, når tror dere jeg har denne i postkassen når slippdato er 4 Mai? Er det slik at de timer det så jeg har den i postkassen denne dagen? Gleder meg virkelig til å kose meg med sesong 5 når den er i hus :-D

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsinket fra leverandør.

Herregud, fikk mail fra kompaniet om utgivelsen er forsinket og at den bli sendt til meg så fort de får den. Naturligvis uten noe som helst form for tidsperspektiv på forsinkelsen. Det er slike ting som irriterer grenseløst når man har ventet lenge fra før.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig i hus!

Kompaniet tok seg pent inn nå og fikk sendt ut denne raskt alikevel til tross for forsinkelse. Gleder meg til å ta fatt på denne når kveldsmørket senker seg ikveld, blir nok en 2-3 episoder på rappen da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •