Amerikanske(USA) kanaler?(Oppdatert med bilder)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer zokamoka sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Amerikanske(USA) kanaler?(Oppdatert med bilder)

Har akkurat bestilt USA kanaler i dag og lurte på om det var noen andre som brukte lignende produkter for å se på amerikanske kanaler her i Norge?
    Jeg betaler 80 dollar i måneden for 200 kanaler i grei kvalitet siden det blir streamet over slingbox.

A2BTV - Your TV: Anywhere, Anytime!

Hvordan det virker: A2BTV - Your TV: Anywhere, Anytime!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

Intr., du får gi en feedback når du får det opp å kjører

Mvh
    C

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du kan få en gratis test hos de, varer en time sånn cirka eller mer.

Det skulle vare klart i morn så kommer jeg med feedback.

Newcomer spiderworm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe bindingstid du må forholde deg til?
    Oppstartsgebyr osv?

Lest litt om det før men syntes det var så mye forskjellige gebyrer og sånn å forholde seg til. Har funnet ett par alternativer og skal muligens prøve en av de i nærmeste fremtid.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nødvendig US adresse[ser ut som hvis du ikke har dette kan de hjelpe deg med å "få en"](300 dollar for "deposit" hvis du ikke har SSN(USA fødselsnr. Blir trukket fra din månedspris 5 dollar hver gang)

Betaler sånn ca 35 dollar til DirecTV for kanal pakken og 40 dollar for hosting til a2btv(18-24 mnd. bindingstid)

Så det blir 500 dollar den første måneden 3000kr(inkl. oppstart og alt annet)
    SD!!, blir bare enda mer for HD men det er ikke noe vits med HD fordi det blir streamet så det blir ikke ekte HD uansett.

Men dette gjelder bare a2btv, det er andre som gjør dette:
    Watch US TV online overseas, Real time American TV demo, 1 week money back guarantee
    HabuTV - Watch Your TV Anywhere!

Syns det er greit med a2btv, jeg har SSN så jeg slipper det gebyret på 300$.
    Hvis du må ha HD så er dette ikke aktuelt, men syns dette er så mye bedre enn norsk tv at jeg gjerne ville betalt de 3000kr hvis jeg måtte.

Hvis dere her flere spørsmål er det å bare gå til a2btv og chatte med en av de som jobber der.

Anbefaler at dere spør etter en demo.

Endring: Pakkene må bestilles over a2btv, men her er lenke til pakke utvalget https://www.directv.com/DTVAPP/new_c...e_packages.jsp

Oppdatering: a2btv sørger får å få gjort alt sammen alt du må gjøre er å signere en kontrakt som blir emailet til deg som du skriver under og (scanner, faxer)sender tilbake.
    De ordnet med pass og id og det hos TV leverandøren så jeg kan bare gå til leverandørens webside for å endre kanalpakkene eller legge til premium film kanaler eller sport og alt annet.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her endelig fått det installert, fikk også proxy informasjon så jeg får full hastighet fra de.

Har funnet ut at du kan legge til premium film kanaler som HBO STARz Showtime osv, for sånn ca. 15 dollar hver.(månedlig)

DE SENDER IKKE I 16:9 FORMAT I USA NÅ DE BRUKER SD JEG VET IKKE HVORFOR.....MEN SPILLEREN LAR DEG ZOOME SOM "LETTERBOX"(ELLER ANAMORPHIC) HVIS DU VIL BRUKE
    HELE WIDESCREEN SKJERMEN DIN.
    DET SOM BLIR FILMET I HD BLIR SELVFØLGELIG SENDT I SD MED SVARTE BOKSER OPP OG NED(THANK GOD FOR LETTERBOZ ZOOM =p)

Tror jeg ikke kommer til å bruke norsk sat eller rikstv i framtida......

Oi...glemte denne her: virtuell fjernkontroll...lol.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •