Mottar kunn stabile signal på 1 transponder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mottar kunn stabile signal på 1 transponder

Hei folkens!

Jeg har hatt dreamboks(DM 7000-S) en stund nå, og i det siste har den oppført seg merkelig. Jeg har stabile signal(90%) fra kunn en transponder, som har 8 kanaler på seg(Den hvor tv3, tvn, nat geo osv er). Alle andre transpondere jeg har tilgang til fra canal+ har bare 50% signal styrke på seg når jeg slår den på. Av og til kommer det av seg selv, "den varmer seg opp" kan en si. Dvs at signal styrken på alle de andre transponderene stiger til akseptabelt nivå, så jeg akkurat får et se-bart bilde.

Noen som har et forslag til hva som kan vere galt? Det er så merkelig at jeg får fint signal på berre en transponder nå, jeg hadde jo fint på alle før. Og de er jo på en og same satelitt.

Eneste jeg har tenkt meg fram til er at det virker som om dreamboksen min synger på siste verset, men har lite lyst å kjøpe mej ny. Er ikke akkurat gratis.

NB! Vennligst gi beskjed om det er noe annet av informasjon jeg burde legge ved.

Mvh,
    Brekke

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv først boksen et annet sted der du vet at signalet er ok, kanskje det er noe annet en boksen. LNB, kabel eller diseqc kanskje.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thor 6 sender mye sterkere

Du får inn den nye transponderen til Thor 6 vil jeg tro. Men som han skriver, prøv den en annen plass. Kan jo være tilfeldig at kanskje tuner eller LNB er ødelagt da?!!?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •