Satellite Direct?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Satellite Direct?

Noen som vet noe om dette er et seriøst tilbud?

Se over 3500 TV-kanaler på din PC/Mac

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil anta at det er samme "Lureriet" som er presentert en del ganger tidligere.
    - Et enkelt program hvor det er samlet en del linker til streams av ymse kvalitet fra rundt omkring i verden.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beskrivelsen av programmet hørtes ubegripelig ulovlig ut, har min tvil at det har vært reklamert for dette på TV da det hadde vært vel drøyt. 300 kr for 3500 kanaler og man betaler kun en gang, ikke månedlig. Tror nok ikke en reklame for et slikt produkt hadde vært godt tatt i mot på TV

Logoene de har tilegnet seg for beste nettprogram etc. linker ikke til noen plass og fargeskjemaene i de alle var jo prikk lik :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Saellite Direcct

Dette minner om en annonse fra en avis for veldig mange år siden:

Send 10 kroner og lær deg å spille piano!

Etterpå fikk man et brev i posten der det stod: Takk for pengene, nå kan du lære deg å spille piano!

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du kan banne på at det finnes en del lesere som kommer til å byte sure eplet , inntil resten finner ut om lureriet :-D Slike annonsører kommer med jevne mellomrom på Qxl .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Men du kan banne på at det finnes en del lesere som kommer til å byte sure eplet , inntil resten finner ut om lureriet :-D Slike annonsører kommer med jevne mellomrom på Qxl .
    Og ikke minst på Facebook!

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er ulovlig, men rett og slett masse gratis streaming o.l. som er samlet under ett. Tror du kan få akkurat det samme helt gratis, forutsatt at du bruker litt tid. Sto noe om dette i en nettavis en stund tilbake.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Tror ikke det er ulovlig, men rett og slett masse gratis streaming o.l. som er samlet under ett. Tror du kan få akkurat det samme helt gratis, forutsatt at du bruker litt tid. Sto noe om dette i en nettavis en stund tilbake.
    Påstanden om 3500 HD kanaler bør vel si nok egentlig
    De reklamerer også med 109 Norske TV kanaler...også jeg som trodde det bare var 99 Norske TV kanaler

Hvis det er lovlig streaming så vil du neppe finne noen vanlige
    TV kanaler der heller. Det finnes nok en del slike humbug sider som tilbyr piratstreaming men er ikke noe å satse på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wwiTV.com - The ultimate guide to live TV webcasts.

Her får du gratis streaming av nokre 1000 kanaler, tar litt tid. men villa ikkje kutta ut kabelen enda

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3500 TV-kanaler på din PC/Mac blev testet i dansk tv i denne uge. Det er Lureri. Kun et fåtal kanaler fra Danmark og det virker sjældent. Ser endda ud til at de bare samler gratis nettv og tager penge for det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den jeg linket til er gratis. Noen kanaler fungerer svært bra, andre litt dårligere. Men det er ikkje eit fullgodt alternativ til Canal Digital, GET og Altibox.

Kan fungere som eit greitt supplement om ein vil sjå f.eks vietnamesiske kanalert.

Men skal være den siden jeg linket til som er kilden for dei andre betaltilbudene, ifølge eit anna forum som jeg ikkje husker navnet på.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lurer på hvor mange naive kunder har smakt det sure eplet , det kan ikke være dårlig butikk det ( 315 kr ) engangsbeløp og vips om noen dager er hele tulbudet borte vekk :-D Kan tenke meg at kontoen man overfører beløpet er ikke i registeret til DNB ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Ikke Kjøp!

Må innrømme at jeg dreit meg ut... søkte på google og fant ingen klager den gang... var så billig at jeg tenkte det burte vel ikke gjøre noe om de overdriver litt... Du får INGEN brukans kanaler og INGEN av kanalene er i HD. Det hjelper heller ikke å klage. noe jeg faktisk gadd å prøve meg på... får bare beskjed om at jeg fikk det jeg bestilte og at jeg burte prøve det i noen uker... skjønner ikke hvorfor de gidder å svare!? Mailene under, jeg la oss til noen bilder som bevis, begynn fra bånn!:

Dear Customer,

Thank you for contacting SatelliteDirect Support Team. We are updating our channels. Yesterday some channels were updated by our Technical Team. Our Technical Team is continuously working on it, providing the best channels to our customers. We request you to please try our product for a week.

If you need any more assistance please do feel free to contact us

Regards

Satellite Direct Technical Team

www.satellitedirect.tv is parked free, courtesy of iDotz.Net

You can go through the Help File at http://www.satellitedirect.tv/help

You can go through the Terms Policy which you accepted during purchase of SatelliteDirect http://satellitedirect.tv/disclaimer.html

2010/1/29 xxxxx <xxxxxxx@hotmail.com>

...
    you did not answer my questions... You say "The software works exactly as advertised." I say THAT IT DOES NOT! I still only see a few channels when I choose norway... On your advertisement it says 109 channels.

If I haven't been ripped off it would be nice of you to fix this problem asap. If you cannot do this I demand my money back by law.
    I have uploaded a screenshot of my software with your promise of 109 norwegian channels next to it. Altough I believe you allready know you don't have thouse channels....

You can refer to whatever you want, this is what I bought "Product: Unlimited Access to Over 3,500 HD Channels - One Time Fee" where 109 of them were supposed to be norwegian. If you cannot give me what I paid for then give me my money back!

Anyway! Lets take a look at your "disclaimer"...:

"While Satellitedirect.tv does attempt to regularly update its channel list, Satellitedirect.tv cannot and does not guarantee the availability of any channels listed in the SatelliteDirect software. You understand that channels may become unavailable on a temporary or permanent basis at any time and for reasons beyond the control of Satellitedirect.tv."
    A few channels is one thing, but when you only find 4 working channels out of 10 when you promise 109, then that goes way beyond this disclaimer.

If it is true that the 109 norwegian channels exists, then plz post a screenshot of them or explain to me how to find them, cause you sure has hidden them well.

MITT NAVN

--------------------------------------------------------------------------------
    Date: Wed, 27 Jan 2010 15:41:13 +0530
    Subject: Re: satellite direct user... channels???
    From: satellitedirect@gmail.com
    To: xxxxxx@hotmail.com

Dear Customer,
    Thank you for contacting SatelliteDirect Support Team. I am Cathy Gibbons and would be glad to solve your issue. We apologize for the inconvenience. We have forward your mail to our Technical Department. We continuously update our channels so that our customers get the live channels all the time. Please note that sometimes due to high viewer volume certain channels might not work. If this happens we ask you to please try that channel at a later time or try another channel from our large collection. Our technical team continuously updates the channels and also removes the non working channels.

While we try to bring you the most popular TV channels we cannot guarantee that you will find your desired channel. Our home page (www.satellitedirect.tv is parked free, courtesy of iDotz.Net) lists all the different TV channel categories which our software offers but we do not mention any specific TV channel. The software works exactly as advertised. Please refer to our Terms of Service (http://satellitedirect.tv/disclaimer.html) which you agreed to before your purchase.

There is also no harm if you try for 2 weeks. We would be releasing the new version also shortly

If you need any more assistance please do feel free to contact us
    Regards
    Satellite Direct Technical Team
    www.satellitedirect.tv is parked free, courtesy of iDotz.Net
    You can go through the Help File at http://www.satellitedirect.tv/help
    You can go through the Terms Policy which you accepted during purchase of SatelliteDirect http://satellitedirect.tv/disclaimer.html

2010/1/25 MITT NAVN <xxxxxx@hotmail.com>

hello

where is my channels?
    Your site says more then 3.500 HD channels, where is the HD channels???
    Your site also states that there is 109 channels from Norway. I count 3! 10 showing, 2 of them is the same channel(Hope), 1 is a german channel(kinderjouurnal), 1 channel named NRK3 is NRK1. The Voice, wich has super crappy "HD" pictures... TV aftenbladet wich doesn't have any pictures, only sound. TV visjon Norge wich is an arabian channel with a totally wrong name on it... The rest is offline...
    IT SAYS 109 CHANNELS ON YOUR SITE, WHERE IS THE CHANNELS I PAYED FOR? WHERE IS THE HD??? Plz post me the 106 other norwegian channels that I've already payed for!

PURCHASE INFORMATION

Order Number: xxxxx
    Order Date: 01/24/2010 12:26 PM PST
    Customer Name: MITT NAVN
    Customer Email: xxxx@hotmail.com
    Product: Unlimited Access to Over 3,500 HD Channels - One Time Fee
    Product ID: 2

...
    Mitt Navn

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at domenet deres er parkert... Da dukker de sikkert opp igjen under et annet navn snart.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •