Innkjøp av parabol og mottakar

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innkjøp av parabol og mottakar

Hei, fyrst ein stor takk til alle dykk smarte og erfarne brukarar som orkar å bruke litt av dykkar tilmålte tid på jorda på å svare ukunnige og vitlause folk som meg sjølv!

Eg sit her og glor i eit svært plasma-apparat av eit fjernsyn som både skal ha det eine og det andre (HD og andre konsonantar etter kvarandre) men den vidgjetne Sagem-boksen maktar berre å ta inn eit par NRK-kanalar på gode dagar. Eit elendig antenneutstyr må kanskje ta mesteparten av skulda for dette. Likevel: Eg har lyst på eit parabolanlegg!

I utgangspunktet vil eg bare ta ned ukoda sendingar, dvs. statskanalar i Skandinavia, Tyskland og England. Dersom eg kan få litt BBC og ein smal sak frå Bayern, er det i grunnen nok. Kva vil de tilrå? Eg held til i Stavanger-området.

Helsing Joar Haga

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joarhaga
    Hei, fyrst ein stor takk til alle dykk smarte og erfarne brukarar som orkar å bruke litt av dykkar tilmålte tid på jorda på å svare ukunnige og vitlause folk som meg sjølv!

Eg sit her og glor i eit svært plasma-apparat av eit fjernsyn som både skal ha det eine og det andre (HD og andre konsonantar etter kvarandre) men den vidgjetne Sagem-boksen maktar berre å ta inn eit par NRK-kanalar på gode dagar. Eit elendig antenneutstyr må kanskje ta mesteparten av skulda for dette. Likevel: Eg har lyst på eit parabolanlegg!

I utgangspunktet vil eg bare ta ned ukoda sendingar, dvs. statskanalar i Skandinavia, Tyskland og England. Dersom eg kan få litt BBC og ein smal sak frå Bayern, er det i grunnen nok. Kva vil de tilrå? Eg held til i Stavanger-området.

Helsing Joar Haga
    Høres ut at du trenger enten Motorstyrt Parabol eller Fastmontert Europa pakke med 4 eller 5 hoder .
    Med Motorstyrt parabol dekker du alt mellom 30 West - Hispasat og 42 Øst - Turksat .

Med 5 hoders parabol dekker du :
    1 grad Vest ( Canal Digital Norge )
    5 Øst ( Viasat )
    13 Øst - Hotbird ( over 1000 kanaler )
    19,2 Øst. Astra 1 ( over 1000 kanaler )
    28,5 Øst Eurobird / Astra 2 ( Engelsk språklige kanaler )

Her er det viktig å presissere at mottakeren du skal bruke med et av alternativene skal støtte følgende diseqc protokol : 1,2 og 1.1 .
    For eksempel VU+DUO Twin :-D
    Jeg kjører begge overnevnte alternativ på samme mottaker samtidig .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mottakar

Takk for det! Kva slags mottakar vil du tilrå?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joarhaga
    Takk for det! Kva slags mottakar vil du tilrå?

"For eksempel VU+DUO Twin " skrev han

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •