Pace TDS 460NV PVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pace TDS 460NV PVR

Hei
    Jeg fikk denne av far som ikke har viasat lengre. Skjønner att den trenger dobbelthode og to kabler for å kunne ta opp noe annet enn det man ser på. Det trenger jeg ikke. Jeg får opp bilde og alle kanalene jeg har. Men den tar ikke opp noe som helst og pauser ikke heller. Er det mulig å få til dette på noe måte? Jeg har fra før HD mottaker og ett eller annet abn med alle filmkanalene etc. (skjønner også att jeg ikke vil få HD)

Hallgeir

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phaser
    Hei
    Jeg fikk denne av far som ikke har viasat lengre. Skjønner att den trenger dobbelthode og to kabler for å kunne ta opp noe annet enn det man ser på. Det trenger jeg ikke. Jeg får opp bilde og alle kanalene jeg har. Men den tar ikke opp noe som helst og pauser ikke heller. Er det mulig å få til dette på noe måte? Jeg har fra før HD mottaker og ett eller annet abn med alle filmkanalene etc. (skjønner også att jeg ikke vil få HD)

Hallgeir
    Du må ringe Viasat for å aktivere opptaksfunksjonen i den !
    (følger abbonementet osv.)

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phaser
    Hei

Hallgeir
    For å ta opp så må du betale for å Viasat+ abbonement.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så når man har kjøpt dekoderen (min far) så kan man ikke bruke hardisken til opptak uten å måtte ha spesielt abn for det? Det må jo være teit. Var ikke sånn når jeg hadde den gamle Nokia 9902(tror jeg den het) den tok opp både viasat og canaldigital. Så ting går framover i riktig retning

Jeg får uansett prøve å ringe viasat og spørre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •