VU+ DUO Twin Tuner HD PVR DVB-S2 - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  0
Side 8 av 124 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 2480
    Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    De fleste bruker PLI image , men jeg ser på div. forumer at noen også har possitiv erfaring med VTI image
    Kan man bruke Peter Pan?
    Noen som har testet det på den?

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TBJ
    Kan man bruke Peter Pan?
    Noen som har testet det på den?
    Har ikke testet PP med multiboot ennå , tviler på at en PP for DM 8000 HD skal fungere optimalt med Vu+, vi bør ikke glemme at vu+ bruker sine egne drivere.

Men hva skal du med Peter Pan , når serveren til PLI har alt PP kan tilby deg og litt TIL :-D Jeg tviler på at du kommer til å savne noe som helst i form av funksjonalitet og tillegsprogramvarer ( addon og plugin og skin ).
    Det tar ca. 2 timer å venne seg til OPen PLi image , det er jo samme Enigma 2
    som PP er basert på.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kieinge
    Har også fått sporingsnr. fra Maxsat i dag, så nå er det på gang!!
    På dreambox har jeg et img. i flash og 2 img. på usb for å spare minne, tenkte man kunne gjøre det samme på VU+ for å spare minne.
    Monter en harddisk på f.eks 500gb inn i tuneren og legg image i Flash, mens EPG cache, plugin, picons kjører direkte fra hdd , elegant og effektivt. Hva er vitsen med ekstra USB bak , når du har 500gb til disposisjon for lagring ?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thhomas
    Dette problemet er også på Boomerang og Catoon Network, får ikke valt høyre venstre...

Synd for den minste i fam. Workaround inntil det er fikset er å velge høyre høytaler på tv.
    Audio bug'n er presentert også i original image fra Vu+.
    Har skrevet mail til VU+ i Korea med ønske å ordne dette i neste image release.
    Opfordrer også alle Vu+ eiere å melde seg på PLI sin diskusjon's forum , her:
    PLi® Images website - Forum: [EN] PLi® images for the VU+ Duo

og legge litt ekstra press på PLI utviklerne for å få ingenørene til VU+ å prioritere denne saken. Har startet eget tråd på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digitech, hva hvis man ikke har harddisk i tuneren?
    Hvilken harddisk anbefales?

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Monter en harddisk på f.eks 500gb inn i tuneren og legg image i Flash, mens EPG cache, plugin, picons kjører direkte fra hdd , elegant og effektivt. Hva er vitsen med ekstra USB bak , når du har 500gb til disposisjon for lagring ?
    På dreambox'en testet jeg for lenge siden med EPG cache på hdd.
    Det var ingen sukse. Harddisken måtte spinne opp hver gang jeg skulle inn på EGP (og jeg måtte vente de sekundene). Irriterende.
    Ble til at jeg forsatte å ha den på USB.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ingen sukse. Harddisken måtte spinne opp hver gang jeg skulle inn på EGP (og jeg måtte vente de sekundene). Irriterende.
    Mener å ha sett at epg riktignok blir lastet ned til hdd, men at den deretter blir cachet. Tror det var sånn, det er ihvertfall ikke noe ventetid å snakke om
    Jeg har derimot fått svensk språk på en del kanaler i epg'en de siste par dager, er dette normalt?

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere som har testet avspilling av video filer på denne? .mkv 720p eller 1080p?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mkv filer

har testet det og det virker fint i 720

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ATG
    Noen av dere som har testet avspilling av video filer på denne? .mkv 720p eller 1080p?
    Innstaler fra PLI server "VLC" plugin og se filmene dine i 720p eller 1080p uten problem med VU+ .

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, skal være enig med deg at USB flash minne er elegant løsning, men siden jeg hadde installert disken i mottakeren, so bruker jeg denne for EPG nedlasting, men som MachIII påperker, blir informasjonen i etterkant av nedlastingen cachet, jeg merker ihvertfall ikke noe ventetid / forsinkelse etter jeg velger EPG.
    Hvis du derimmot laster ned PICONs fra serveren , er det noe noe forsinkelse ved kanalbytte, forårsaket av "LOGO" valg til riktig kanal, men det er ikke noe irriterende.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @digitech:
    Har du fått testet ut trådløst nettverk via usb enda? Så i en tidligere post at du hadde bestillt en dongle.

Noe nytt ang. Barry Allen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fungerer det med mgcamd nå ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

VU+DUO Twin tuner HD

:-D Ser ut som en kuul tuner da, ser - WWW.DRAGONSAT.NO har fått inn denne også må vel prøve meg frista litt med DM8000 Men denne ser da mere lovene ut og til en sinsyk bra pris :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    :-D Ser ut som en kuul tuner da, ser - WWW.DRAGONSAT.NO har fått inn denne også må vel prøve meg frista litt med DM8000 Men denne ser da mere lovene ut og til en sinsyk bra pris :-D
    Dragonsat ser ut som en seriøs aktør :? not.
    De har en LNB med: NYHET ! MEGASAT DIAVOLO SINGEL LNB 0.1db -FULL HD- VERSJON LONG NECK MED INNEBYGD FORSTERKER PÅ HELE 60 db.
    Rart de ikke har tatt med TURBO, DOBBLEFURSTASEOPPKOBLINGER, DIREKTE INNSPRUTING osv
    Men greie priser er det vel.
    Tror jeg får bestille meg en VU+ DUO, hva står VU for?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VU er vel bare et typenavn, mulig noen andre vet hva det står for.

Selv skal jeg også bestille VU+, men IKKE før bug med audio på Cartoon + div andre kanaler er fixet, til mitt bruk er denne ubrukelig før dette blir fixet.
    Sitter på gjerdet og avventer dette før noe blir bestilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

UV+Duo

Hei denne har iallefall så og si ikke noe bug med tanke da på DM,Ventage,Osv i følge av det jeg har lest her.

Prob med audio dobbel lyd på cartoon er kun ett software prob, som sikkert blir fiksa fort da har selv hatt tunere med dette prob tidligere,
    viste seg og bli bra med og velge en annen software eller vente på ny oppdatering og til denne tuneren kommer jo det SW nesten dagelig kuult.
    Skal iallefall prøve meg ut med denne.
    bestiller hos - WWW.DRAGONSAT.NO har kjøpt mye av dette firma og de er flinke med garanti,kundeoppfølging det har jeg erfart med tidligere bestilling fra firma.8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    Hei denne har iallefall så og si ikke noe bug med tanke da på DM,Ventage,Osv i følge av det jeg har lest her.

Prob med audio dobbel lyd på cartoon er kun ett software prob, som sikkert blir fiksa fort da har selv hatt tunere med dette prob tidligere,
    viste seg og bli bra med og velge en annen software eller vente på ny oppdatering og til denne tuneren kommer jo det SW nesten dagelig kuult.
    Skal iallefall prøve meg ut med denne.
    bestiller hos - WWW.DRAGONSAT.NO har kjøpt mye av dette firma og de er flinke med garanti,kundeoppfølging det har jeg erfart med tidligere bestilling fra firma.8)
    Bug som jeg venter på skal fikses er timeshift, og dobbel lyd (som nevnt her). Når en starter timeshift, hopper den etter et par sekundet til live tv. Mener det fungerte tidligere. Bør være en prioritert bug.

www.maxsat.no var raske med å sende etter min bestilling. Ble sendt samme dag.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rdanie00
    @digitech:
    Har du fått testet ut trådløst nettverk via usb enda? Så i en tidligere post at du hadde bestillt en dongle.

Noe nytt ang. Barry Allen?
    Nå er min VU+Duo Twin tilknyttet min Lynksys Ruter trådløs med Asus USB adapter, kjøpt hos Maxsat, etter anbefaling av de.

Først , installerte jeg siste VTI image, konfigurerte mottakeren og gjørde en "Software Update" via panelet til VTI .
    Viktig ! Når mottakeren restarter etter oppgradering PLUG inn USB nettverksadapteren bak i mottakeren. Det kommer ingen melding på at ny hardvare er funnet.
    Velg "Nettverk" i hovedmenyen , der er allerede kommet alternativ "Trådløs":-D
    "Søk etter Trådløs nettverk" dykker opp i undermenyen og etter mottakeren har funnet nettverket , konfigurer denne på samme måte som på en PC med WLAN.
    Lagre valget og du blir spurt om " Mottakeren er funnet en annet nettverk i tillegg til din trådløse ( dette er kabel nerttverket - integrert ) og om du vil slette denne JA/NEI .
    That's it , restart mottakeren og vips så kjører din VU+DUO trådløst :-D :-D :-D

Ja, www.maxsat.no er ett firma man kan stole på 100% , har handlet flere tunere hos de gjennom årene ( min første Dreambox 7000 i 2002, Triple Dragon, Coolstream, IPbox 9000 og nå Vu+Duo Twin) . Utrolig rask effektuering av ordrer, fikk min VU+Duo 2 dager etter bestilling.Mottakeren til svigerfaren kom som lovet 3 dager etter bestilling.
    Det er imidlertid veldig possitivt at flere og flere firma som tar inn VU+Duo Twin , konkurranse skaper kundevennlig behandling og reflekterer possitivt på prisene

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thhomas
    Bug som jeg venter på skal fikses er timeshift, og dobbel lyd (som nevnt her). Når en starter timeshift, hopper den etter et par sekundet til live tv. Mener det fungerte tidligere. Bør være en prioritert bug.

www.maxsat.no var raske med å sende etter min bestilling. Ble sendt samme dag.
    @thhomas
    Kan ikke oppleve same bug med VTI image fra 17.02.2010 ?
    Timeshift funksjon fungerer utmerket her, trykk på Timeshift, "Pause" dykker opp på skjermen , bilde fryser, henter en PILS :-D , kommer tilbake og etterpå
    starter fra samme punkt avspilling uten minste problem. ;-)

Har du prøvd å oppdatere mottakeren din fra "Software Update" ?

Side 8 av 124 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •