VU+ DUO Twin Tuner HD PVR DVB-S2 - Side 59

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  0
Side 59 av 124 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 ... SisteSiste
Viser resultater 1,161 til 1,180 av 2480
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har vel ligget i kortene en liten stund ja...men jeg håpet de skulle fortsette allikevel. Forbasket altså, det var synd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan man vel ikke innstallere DE img. lengre, for det går vel ikke å laste ned cam etc.?

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kieinge
    Da kan man vel ikke innstallere DE img. lengre, for det går vel ikke å laste ned cam etc.?
    Jeg tror ikke dette skal by på problemer, de nevner ingenting om server nedleggelse , det er nevnt kun at forumet blir stengt. Jeg håper at deres database blir oppegående i lang tid .

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er et alternativ, er å legge inn meoboot, og kjør PP.. Da har man lik bra img, og full tilgang til alt

Men, er jo veldig synd at DE gir seg da.. Men er ikke så rart heller da, for det koster mye fritid p drive med img til vu+ og DB.. Men, man får håpe at det kommer nye aktører på banen snart, som kan gi oss like bra img..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heheheh No money no Honey heter det :-)
    slikt er det nor dem som lager bokser ikke vil en gang sende en gratis boks til developers, da kan dem kiss godbye til DE

Meget Trist dette da, spesielt for oss slutt brukere :-(

mvh

bobi

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djheaven
    Det som er et alternativ, er å legge inn meoboot, og kjør PP.. Da har man lik bra img, og full tilgang til alt

Men, er jo veldig synd at DE gir seg da.. Men er ikke så rart heller da, for det koster mye fritid p drive med img til vu+ og DB.. Men, man får håpe at det kommer nye aktører på banen snart, som kan gi oss like bra img..
    Begynner allerede å tenke på alternativ til DE :?
    Kjører Meoboot med PLI og VTI på Flasn minne, funker 100% , blir faktisk imponert av PLI med daglige oppdateringer og så lettvint , direkte fra "Sortware Update" . PLI er i tillegg ganske stabil .

Hvordan er PP i forhold til PLI ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Når vi nå må se etter alternativ til DE. Jeg har prøvd både PLI og VTI. Det går greit, men hvordan legger man inn scripts i disse imagene?
    På DE var det jo ganske enkelt via intern meny.
    DE var jo fantastisk stabilt også selv for en nybegynner som knoter med det meste.

Finnes det en manual eller lignende for PLI og VTI der en kan få svar på slike og lignende spørsmål?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Begynner allerede å tenke på alternativ til DE :?
    Kjører Meoboot med PLI og VTI på Flasn minne, funker 100% , blir faktisk imponert av PLI med daglige oppdateringer og så lettvint , direkte fra "Sortware Update" . PLI er i tillegg ganske stabil .

Hvordan er PP i forhold til PLI ?
    Ut i fra det jeg har testet av PLI, har aldri det vært min favoritt, det på grunn av tilgang til meny systeme, og undertekst.

Men på PP er det en helt annet meny oppsett, Og epg er veldig bra i PP. Men, smaken er som baken, delt i to..

Det man må ha i minne, når det gjelder PP, er at Displaye ikke virker som det skal, det vil si, det er bare ####### i disp. Det på grunn at PP er bygget opp på dreambox drivere, og har ikke samme display som vu+duo...
    Men utenom det, er PP dønn stabil, rask. Og veldig ryddig. Meget lik dream elite på mange måter..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut i fra det jeg har testet av PLI, har aldri det vært min favoritt, det på grunn av tilgang til meny systeme, og undertekst.

Men på PP er det en helt annet meny oppsett, Og epg er veldig bra i PP. Men, smaken er som baken, delt i to..

Det man må ha i minne, når det gjelder PP, er at Displaye ikke virker som det skal, det vil si, det er bare ####### i disp. Det på grunn at PP er bygget opp på dreambox drivere, og har ikke samme display som vu+duo...
    Men utenom det, er PP dønn stabil, rask. Og veldig ryddig. Meget lik dream elite på mange måter..
    Bare lurte på hva du ikke liker med PLI sin undertekst? Har vært så veldig fornøyd med den jeg!

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den som lurer skal få svar
    Er ikke det at jeg ikke liker PLI sine img. De er bra de. Men, det er selve meny systeme deres. Som eks, når jeg vil ha frem undertekst, så liker jeg heller at det ligger i meny knappen, og ikke under audio. Via menym for man forandret tekst ved to tastetrykk..

Så er det selve emu systeme deres, det er ikke egen emuknapp\meny. Som igjen, gjør at man må legge inn egen plugin.

Samme er det ved diskbehandlig\usb. Alt det der, ligger klart i PP, DE img. Og det er det som gjør at jeg liker de img.

Og en ting til, under system oppsette til PLI, må jeg velge scart, så sette opp komponent(YPbPr) Da min HD utgang på tv er gåen.
    Det jeg har testet gir denne løsingen dårligere bilde på HD kanalene en hva DE\PP gir, der man har egen YPbPr oppsett..

Men igjen, Selve PLI er ikke dårlig. tvert i mot, de er en av de beste som finns.Men, jeg er bare blitt vant med DE\PP menysystem. And that's it..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva syns dere om VTI img.?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finnes (om noe sted..) de forskjellige imagene til nedlasting..? Kan noen bekrefte/avkrefte om serverne tilknyttet DE er oppe, eller er de også er lagt ned..?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den som lurer skal få svar
    Er ikke det at jeg ikke liker PLI sine img. De er bra de. Men, det er selve meny systeme deres. Som eks, når jeg vil ha frem undertekst, så liker jeg heller at det ligger i meny knappen, og ikke under audio. Via menym for man forandret tekst ved to tastetrykk..

Så er det selve emu systeme deres, det er ikke egen emuknapp\meny. Som igjen, gjør at man må legge inn egen plugin.

Samme er det ved diskbehandlig\usb. Alt det der, ligger klart i PP, DE img. Og det er det som gjør at jeg liker de img.

Og en ting til, under system oppsette til PLI, må jeg velge scart, så sette opp komponent(YPbPr) Da min HD utgang på tv er gåen.
    Det jeg har testet gir denne løsingen dårligere bilde på HD kanalene en hva DE\PP gir, der man har egen YPbPr oppsett..

Men igjen, Selve PLI er ikke dårlig. tvert i mot, de er en av de beste som finns.Men, jeg er bare blitt vant med DE\PP menysystem. And that's it..
    Det var et veldig utfyllende svar ja, bare lurte på tekstingen jeg!
    Men valg av tekst gjør man da nå med "undertekstknappen" oppe til venstre på fjernkontrollen?

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyys Mach III
    Jeg kom på det nå. Hehe.

Men, som det ser ut nå, er det flere på banen, som lager egen panel til enigma2 utgavene.

Så, jeg regner med, det som vil hende, er at man lager sitt egent oppsett, med egen panel, og plugin. På et forum, er det flere å flere som lager engne paneler. Så jeg ser for meg, at Man bruker PLI i root, og legger inn sitt egen panel. Og det har vært drøm å fått noe sånn servert.

Og enda bedre har vært om DE kunne utlevere sitt egen panel. Men regner med det kan vi vel bare drømme om..

Men, uansett er det leit at DE gir seg. Men merk MINE ord, om max 1 mnd, er det garangtert nye stor img ute til oss med vu+

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hamram
    Hvor finnes (om noe sted..) de forskjellige imagene til nedlasting..? Kan noen bekrefte/avkrefte om serverne tilknyttet DE er oppe, eller er de også er lagt ned..?

DE sin server er oppe enda. Men regner med den går ned snart den også. MEn sikker ikke før om 14dager, eller 1mnd, det avgjøres vel ut fra om de har betalt server leie ut september. Vist ikke, er det standar 14 oppsiglese av server..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    Takk... Skulle bare ønske tysken min var bedre...:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DE sin server er oppe enda. Men regner med den går ned snart den også. MEn sikker ikke før om 14dager, eller 1mnd, det avgjøres vel ut fra om de har betalt server leie ut september. Vist ikke, er det standar 14 oppsiglese av server..
    Jeg installerte et image fra DE, men jeg opplever et snodig problem. Jeg har ikke testet absolutt alle HD-kanalene, men jeg fikk inn bare NRK og C+ i HD. Alle andre (BBC, Animal, Discovery...) bare genererte støy på skjermen. Det flimret ganske heftig, og bildet man kunne skimte i bakgrunnen, var fra foregående kanal. Problemet gjelder bare HD-kanaler.

Noen råd?

For ordens skyld kan jeg nevne at en IP9000 nettopp er fjernet fra samme tilkoblinger, og den fungerte fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hamram
    Jeg installerte et image fra DE, men jeg opplever et snodig problem. Jeg har ikke testet absolutt alle HD-kanalene, men jeg fikk inn bare NRK og C+ i HD. Alle andre (BBC, Animal, Discovery...) bare genererte støy på skjermen. Det flimret ganske heftig, og bildet man kunne skimte i bakgrunnen, var fra foregående kanal. Problemet gjelder bare HD-kanaler.

Noen råd?

For ordens skyld kan jeg nevne at en IP9000 nettopp er fjernet fra samme tilkoblinger, og den fungerte fint.

Vet at enkelte sliter med HD kanalene på vu+ serien, men som oftes har dette løst seg, med å legge inn helt ny satelit.xlm fil, og ta en helt ny søk.

Ta å last ned satelit fra denne siden. satellites.xml generator / transponder .ini generator og legg den inn på boksen, så restart. Og ta en helt ny søk. Da skal probleme bli borte.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk, djheaven!

Jeg har lastet ned listen, men nå strever jeg fryktelig med å finne ut hvor den skal plasseres. Denne tuneren er en ny verden, sammenlignet med Relooken jeg er vant med...

EDIT: Fant den under etc/, og prøver der. Håper det var blink. ;o)

EDIT II: Hmm, det hjalp ikke... Kan det være en annen plassering..?

Side 59 av 124 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •