VU+ DUO Twin Tuner HD PVR DVB-S2 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  0
Side 22 av 124 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 2480
    Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kaon
    Hei jeg hadde IPBOX 9000HD solgte den pga av dårlig bildekvalitet men det er lenge siden jeg hadde den og skjønner nå att den har fått bra bilde men det er pga nye software,drivere Osv.
    Dreambox DM 800 hadde elendig bilde kvalitet men har blitt bra nå med di nyeste software,drivere som er datert år 2010.

En kameret av meg solgte c-tech 5000 pga av dårlig bildekvalitet jeg beholt min og kan medele at den har det beste bilde man kan tenke seg nå med den nyeste softwaren.

Det er nok det samme her med tanke på VU+ DUO ser den ble bedre med Black hole elite men kan bli bedre men det kommer nok fort til denne pga god suport og oppdateringer.

Husk også denne har nettopp sluppet for salg og ingen andre linux tunere jeg har hatt har hvert så stabil og kjapp og lite bugs med tanke på helt nye software8-)
    Ikke bruk energi å argumentere hvorfor Vu+Duo er bedre mottaker enn IPbox 9000 , alle som har litt erfaring med begge mottakere vet svaret på forhånd
    Amatørene fra DGStation brukte nærmest 2 år for å "snekre" så enkle ting som undertekst i sin programvare, hver image som kom i de siste 2 år fikset ett problem og reflekterte negativt på 2 andre . IPbox 9000 har samlet så mye negativt respons på diverse internasjonale fora, de siste 2 år, at mange DGS loiale kunder har kvittet seg for lenge siden med mareritt boksen, les på *News | Denktenk.com - The largest DGStation/IPBox community | for info. Menyutseende og skin , tegnet av elever i barnehagen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Ikke bruk energi å argumentere hvorfor Vu+Duo er bedre mottaker enn IPbox 9000 , alle som har litt erfaring med begge mottakere vet svaret på forhånd
    Amatørene fra DGStation brukte nærmest 2 år for å "snekre" så enkle ting som undertekst i sin programvare, hver image som kom i de siste 2 år fikset ett problem og reflekterte negativt på 2 andre . IPbox 9000 har samlet så mye negativt respons på diverse internasjonale fora, de siste 2 år, at mange DGS loiale kunder har kvittet seg for lenge siden med mareritt boksen, les på *News | Denktenk.com - The largest DGStation/IPBox community | for info. Menyutseende og skin , tegnet av elever i barnehagen
    Måten du du fremstår offentlig i forumet her er useriøs og barnslig og gir meg assosiasjoner til fjortisene som slenger d***t til hverandre under artiklene til itavisen.no

Jeg synes således at du bør være forsiktig med å dra paralleller til barnehager, da det for kan bli oppfattet av mange (iallefall av meg) som at du sitter i glasshus å kaster stein.

Forøvrig går elever i skolen og ikke i barnehagen.

Så; ja IPBOX serien har hatt sine problemer og har kanskje ikke de kuuleste og peneste menyene, men IPBOX har fantastisk bra bilde og det har den hatt helt fra første software release. IPBOX har fungert veldig bra i lang tid nå.

Det er lov å være engasjert for/i et produkt, men det virker som om du har kommersielle hensikter i dine innlegg. Måten du ordlegger deg gjør allikevel at jeg lurer på hvor gammel du egentlig er, og du minner meg mer om tiden tilbake da Nokia og Sony Ericsson folka, eller VHS og Betamax klanene kastet usaklig d***t etter hverandre om "hvem som var best" enn om en seriøs og voksen debattant.

Jeg synes også Vu+ Duo ser spennende ut, og har bestilt en. Det kan til og med hende jeg beholder den selv om den ikke når opp bildemessig til min IPBOX. Det blir i såfall på bakgrunn av min egen selvstendige vurdering og ikke din usmakelige fremtoning i denne tråden. Testes mot hverandre skal de.

Jeg synes uansett; det er ingen vits å slenge usaklig og nedlatende d***t om andre bare for å forsvare valget ditt!

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vi ikke roe ned to hakk alle mann her?
    Ikke noe vits å slenge dritt.

Men, jeg har nå en DB7020 jeg har planer om å bytte ut til fordel med en tuner som har dual-tuner og HD-muligheter.
    Første pri er bildekvalitet på SD og HD-kanaler.
    Andre pri er stabilitet.

Noen tips til boks?

Jeg vet at VU Duo støtter CCam, men gjør IPbox det?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn

Men, jeg har nå en DB7020 jeg har planer om å bytte ut til fordel med en tuner som har dual-tuner og HD-muligheter.
    Andre pri er stabilitet.

Noen tips til boks?

Vil tro at Ipbox er uslåelig(pr d.d.) når det gjelder bildekvalitet,(da med DGS basert soft)
    så da er vel valget ditt enkelt.
    Ipbox'en støtter CCcam som klient via Incubuscamd, Mgcamd og nå også Oscam tror jeg.

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn

Andre pri er stabilitet.

Noen tips til boks?

Jeg har nylig tatt i bruk VU+ m/Dream Elite. Dette funker svært bra, og bildene er gode på alle kanaler. Ser ut som alt er stabilt. Jeg har ikke klart å få trådløst nett opp å gå enda. Dessuten irriterer jeg meg over en høyfrekvent lyd i fra viften.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Vet med sikkerhet at enkelte her inne er forhandlere av BÅDE Vu+, IP, DB osv...
    Kan ikke dere være så snille å holde kje%€?

JA, IP, DB, osv er MEGET brae boxer, MEN, det er kommet en ny box, som er interesang BÅDE for oss som har hatt DB, IP, osv i maaange år....

Dere burde (så fremt at Dere ikke taper penger) være med å selge disse boxene ! ! !

Dreambox har (i min lille verden) vært førstevalget, helt til DM satte noen syke priser på HD boxer.
    Dette kommer DM til å tape på.

Jeg er ikke en som løper etter kineseren i gata for å kjøpe piratprodukter, men jeg har testet bla 800HD, 500s, 7020s som pirat produkt, og 7020en har faktisk bedre bilde på enn originalen ! ! !

DM, IP og alle andre bør se på sine egne priser, kvalitet (og vær ærlig med deg selv) å se om dere faktisk kan forsvare prisene....

Stort sett produseres allt av elektronikk i Kina, Korea, Taiwan osv, til latterlige priser....
    Jeg har selv forhandlet DM og IP, og vet at det er en del provisjon til oss som forhandler, og da kan dere selv finne ut hvor mye DM Norge/Tyskland osv tjener PR BOX ! ! !

Hvem er importør av Vu+? Er det KUN "nye" folk i denne bransjen???
    Svaret er nei..... :-?

Jeg syns at Vu+ (har ikke testet den selv enda, men kommer til å gjøre det snart) høres bedre ut enn både DB og IP mfl til nå.

Selvfølgelig, Vu+ har lært litt av andre Linux boxer, men de har videreutviklet et produkt, under eget navn, tatt risikoen med dette, og levert et "til nå godt produkt"

Når det gjelder lisenser så er Vu+ på rett side, de utvikler selv.

Når det gjelder bildekvalitet trur jeg at mye kan gjøres med oppsett på tv og box for at det skal bli bra.

Jeg tror at HW er til stede. (se på bilder fra Vu+ og fex DB800HD, same same....but different...)

Jeg regner også med at prisene på Vu+ kommer til å falle om en liten stund, når de har klart å komme inn på markedet.

Dette er MEGET bra, for alle trenger konkurannse 8)

Det er IKKE tvil om at DB, IP og andre "etablerte" Linux boxer er gode, men allt kan videreutvikkles.

Stå på Vu+ ! ! ! !

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lagt inn denne Dream Elite Vu+ Duo BH 1.0M Multiboot. Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på boksen med noen ftp program for å redigere cccam og div, har kun det imaget lagt inn, hva bruker dere? Hva må jeg eventuelt gjøre for å bruke dcc? hvilken version?
    Kan se ut som jeg blir stoppet av passord også, men der skal det vel være blankt?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansH
    Jeg har lagt inn denne Dream Elite Vu+ Duo BH 1.0M Multiboot. Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på boksen med noen ftp program for å redigere cccam og div, har kun det imaget lagt inn, hva bruker dere? Hva må jeg eventuelt gjøre for å bruke dcc? hvilken version?
    Kan se ut som jeg blir stoppet av passord også, men der skal det vel være blankt?
    Hei,
    Tror ikke det er noe galt med din FTP klient, bruk samme DCC som du er vant å bruke fra før. Det er helt korrekt at Dream Elite krever ikke passord for pålogging . Prøv følgende:
    Start FTP sesjon : root / (pass ) blank felt , hvis du ikke kommer gjennom prøv eksakt det samme uten å logge deg ut fra programmet.
    En annet alternativ er å forandre passordet på forhånd. Dette kan du gjøre via telnet med følgende skript : passwd (enter ) nytt passord ....m.m

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker dcc 2.95 tror jeg, men fikk heller ikke tilgang via ftp før jeg hadde satt et passord via telnet. Og passord skifter du med "passwd".

Mach III

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av messus
    Måten du du fremstår offentlig i forumet her er useriøs og barnslig og gir meg assosiasjoner til fjortisene som slenger d***t til hverandre under artiklene til itavisen.no

Jeg synes således at du bør være forsiktig med å dra paralleller til barnehager, da det for kan bli oppfattet av mange (iallefall av meg) som at du sitter i glasshus å kaster stein.

Forøvrig går elever i skolen og ikke i barnehagen.

Så; ja IPBOX serien har hatt sine problemer og har kanskje ikke de kuuleste og peneste menyene, men IPBOX har fantastisk bra bilde og det har den hatt helt fra første software release. IPBOX har fungert veldig bra i lang tid nå.

Det er lov å være engasjert for/i et produkt, men det virker som om du har kommersielle hensikter i dine innlegg. Måten du ordlegger deg gjør allikevel at jeg lurer på hvor gammel du egentlig er, og du minner meg mer om tiden tilbake da Nokia og Sony Ericsson folka, eller VHS og Betamax klanene kastet usaklig d***t etter hverandre om "hvem som var best" enn om en seriøs og voksen debattant.

Jeg synes også Vu+ Duo ser spennende ut, og har bestilt en. Det kan til og med hende jeg beholder den selv om den ikke når opp bildemessig til min IPBOX. Det blir i såfall på bakgrunn av min egen selvstendige vurdering og ikke din usmakelige fremtoning i denne tråden. Testes mot hverandre skal de.

Jeg synes uansett; det er ingen vits å slenge usaklig og nedlatende d***t om andre bare for å forsvare valget ditt!
    Du må gjerne tro hva du vil om meg , du kan også analysere lingvistikken i min skrive stil , men dette forandrer ikke på noen som helst måte min mening om IPbox 9000. Det er forresten ikke riktig tråd , IPbox 9000 tilhører en helt annen plass på forumet. Og det var forresten ikke meg som startet sammenligningen mellom begge mottakere. Det kan du selv finne ut ifra historikken i samme tråd.
    Jeg slenger ikke d**tt som du beskriver i din kommentar , dette er dessverre min personlig erfaring med IPbox 9000, som jeg kjøpte faktisk straks etter den kom på markedet. Sannheten er at det har vært sluppet ut så mange image med diverse typer bug gjennom årene , at hele gleden av å nyte mottakeren , ble for lengst borte .Men du behøver ikke å tro meg, siden jeg har tjent meg rik på salg av VU+DUO Twin :-D , ta helst en runde på *News | Denktenk.com - The largest DGStation/IPBox community | ( forresten en av de mest respekterte IPbox forum ) for info.

Har stopper jeg å sammenligne begge mottakere og ønsker alle som liker bedre IPbox lykke til med bruket av sin favoritt , og vennligst la oss som vil utvikle VU+DUO Twin funksjonalitet og brukervennlighet diskutere dette her videre .

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Skal vi ta en liten runde med hvor Vu+ er billigst? :-D

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robse
    Skal vi ta en liten runde med hvor Vu+ er billigst? :-D
    Garantert i utlandet !
    Har lest på digsat.net at i Belgia får du kjøpt mottakeren til 390 Euro , minus lokal MVA + frakt til Norge + Norsk MVA, det blir sikkert ca. 4000 kr. Men det spørs om de respektive butikkene har dem på lager ?
    Mottakeren er blitt veldig ettertraktet vare i utlandet , tatt i betraktning at DM 8000 koster dobbelt så mye .

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantert i utlandet !
    Har lest på digsat.net at i Belgia får du kjøpt mottakeren til 390 Euro , minus lokal MVA + frakt til Norge + Norsk MVA, det blir sikkert ca. 4000 kr. Men det spørs om de respektive butikkene har dem på lager ?
    Mottakeren er blitt veldig ettertraktet vare i utlandet , tatt i betraktning at DM 8000 koster dobbelt så mye .

Har sett den til under 4000 i Norge... (x-sat...)
    Hvem er importør i Norge?
    Garantien blir vel "litt avkortet" ved kjøp i utlandet?
    Dyrere å sende i retur, ikke samme rettigheter, osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robse
    Har sett den til under 4000 i Norge... (x-sat...)
    Hvem er importør i Norge?
    Garantien blir vel "litt avkortet" ved kjøp i utlandet?
    Dyrere å sende i retur, ikke samme rettigheter, osv...
    Kikket litt selv på utlandet da jeg skulle handle, men det var jo ingen som hadde på lager så jeg ga opp det. Og når du får den til under 4 lapper i Norge så er det nok lite å spare også. (PS: bare 2 stk igjen på x-sat... )

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk digitech og Mach III, satt oppe hele natta, og prøvde alt mulig av ftp programmer, også var det så enkelt, uff jeg har vært den zobien på jobb, ny satbox har sin pris på flere måter... det ble et 7mils steg i riktig retning det nå, takk takk

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk digitech og Mach III, satt oppe hele natta, og prøvde alt mulig av ftp programmer, også var det så enkelt, uff jeg har vært den zobien på jobb, ny satbox har sin pris på flere måter... det ble et 7mils steg i riktig retning det nå, takk takk
    :-D Uff, Det blir uten tvil mye å sette seg i hvis du har ikke brukt en Linux basert satellitt tuner før , men tro meg når du blir kjent med strukturen til Vu+Duo Twin og mulighetene mottakeren tilbyr for videre utvikling, blir du garantert fornøyd med boksen :-D
    Er det noe vi kan hjelpe ? Vel , det er bare å spørre .

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D Uff, Det blir uten tvil mye å sette seg i hvis du har ikke brukt en Linux basert satellitt tuner før , men tro meg når du blir kjent med strukturen til Vu+Duo Twin og mulighetene mottakeren tilbyr for videre utvikling, blir du garantert fornøyd med boksen :-D
    Er det noe vi kan hjelpe ? Vel , det er bare å spørre .
    Hei jeg har ett spørsmål til deg.Hvorfor får jeg ikke lagt inn den ini filen i ftp er helt umulig og få til.Finner heller ikke Meoboot upload.Når jeg trykker på meoboot får jeg bare opp USB USB2 USB3.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rstave
    Hei jeg har ett spørsmål til deg.Hvorfor får jeg ikke lagt inn den ini filen i ftp er helt umulig og få til.Finner heller ikke Meoboot upload.Når jeg trykker på meoboot får jeg bare opp USB USB2 USB3.
    Hei,
    Når du åpner USB mappen , hva får du under ?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fungerende Typer abonnementskort i VU+DUO Twin

Fant veldig nyttig post ang. typer parabol kort ( krypteringssystem ) , som fungerer med VU+Duo Twin. Det er sikkert noen av dere som har adre typer kort enn Skandinavias største kortleverandører ( Viasat og CD ) .
    Info finner dere på følgende link :

Cards working in VU+ cardreader..... - VU+ Duo Chat

Active rstave sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Når du åpner USB mappen , hva får du under ?
    Ingenting det er ingenting der.På meoboot er det en pil som peker høyre.

Side 22 av 124 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •