VU+ DUO Twin Tuner HD PVR DVB-S2 - Side 106

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  0
Side 106 av 124 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 ... SisteSiste
Viser resultater 2,101 til 2,120 av 2480
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk hjelp på Vuplus Community. Fila bhepgprovider var for gammel. Legger ved den nye i tilfelle andre får lignende problemer.

Unzip og legg den på /etc mappe.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    Riktig, har du en DM 500 og kortet dit kjører der,. så prøv med Newcs aller Gbox for å lesse ut dit boxid :-)

hvilken kort type har du da, det er kun de siste kotene som trenger boxid så langt jeg vet.

mvh

bobi
    Da har jeg fått kortet i posten - hvitt kort med blå pil. Puttet den inn i DB600, men den ser ikke kortet og i tillegg sluttet den å dekode en del av standard kanalene når jeg fjernet kortet igjen. Har muligens tabbet meg ut - ser at kortet krever 3.3 V, og det er det vel neppe i DM600. Har BoxID og det hele og har aktivisert kortet, men er redd for å skade noe hvis jeg nå putter det inn i VU+ Duo.

Ulf:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nyeste kortene til Vissvass krever at du bruker en smartgo kortleser, da du må justere litt på mHz.. Prøver man korte rett i tuneren, kan det hende den svir korte ditt ganske så fort..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er ingen garanti at du ikke svir kortet ditt, derfor anbefaler jeg som mange andre her at du bruker Smargo kortleser.

mvh

bobi

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Subtitles fix??

Jeg ser at Black Hole nå har gitt ut "BH Vu+ Duo v. 1.6.2 beta Dolby Digital Plus & Subtitles fix"

Kan noen forklare meg hva som har vært problemet med undertekstene?
    Jeg har aldri (tror jeg) opplevd problemer med undertekstene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder det ikke særlig franske og spanske seere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    About subtitles fix BH team have choosen a soft fix to this well known problem that don't need additional options and skins modifications in the way to be compatible with all the current BH skins and configurations.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    det er ingen garanti at du ikke svir kortet ditt, derfor anbefaler jeg som mange andre her at du bruker Smargo kortleser.

mvh

bobi
    Har kuttet ut Viasat nå - liker ikke måten de lurer folk på. Ble selv narret til en avtale med binding jeg ikke var klar over, men skal ta selvkritikk på at jeg ikke leste avtaleteksten godt nok og misforsto. Trodde bindingen bare gjaldt dersom jeg forsatte med gullpakken, så vær på vakt, de er noen luringer! Selgeren sa selvsagt ikke noe om det i telfonen.:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein spørsmål fra ein amatør : Har ein Nokia 9902 med CD og Viasatkort . Vor vanskligt er det for ein gla amatør at bruke ein VU+DUO TWIN ? Kjøper den ny med ferdig installert harddisk og ein trådløs USB nettverk adapter. Må man va veldig flink med data for at klare opp dette ?

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror mange skal klare det uten å være 'veldig flink'. Det holder med grunnleggende kunnskap (men det kan jo variere hva man legger i dette).
    Man må bla.a kunne finne fram på nett, og laste ned filer (da snakker jeg om vanlig PC bruk). Og så må man kunne buke en USB minnepinne.
    For man begynner med å installere ny programvare.

Men tror det er noe vanskeligere å få til Viasat enn CD?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å lære seg bruken av en vu+ er ikke store probleme.
    Og det å legge inn det programvare man trenger, er heller ikke vanskelig. Er som Hårek skriver, er å lese litt i starten, så går det av seg selv med tiden..

Men, det å få viasat til å virke, er for tiden et litt mer krevende jobb. Det krever mye lesing, FØR man setter i korte.. Dette gjelder da kort som har blå eller gul pil i seg..

Men sett å les litt først, så går det greit, når man får boksen i hus. Og det er to forumer som er veldig bra, ene er digsat som er norsk. Og andre er Sat-univers Der finner du alt du trenger...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Picon og skins

Hei er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner picon norden og skins ,kjører siste OpenPli . Vet jeg kan laste ned skins fra boxen men de er kjedelige syns jeg . Passer andre image sine skins til OpenPli :?

Takker for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audia4
    Hei er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner picon norden og skins ,kjører siste OpenPli . Vet jeg kan laste ned skins fra boxen men de er kjedelige syns jeg . Passer andre image sine skins til OpenPli :?

Takker for svar.
    Ligger en veldig bra pakke på digsat sin side, de er for norden..

Når det gjelder skins, så skal man være litt varsom med å legge inn andre sine skins en det man finner på serveren...

Det finnes veldig mange skins, men mange av de er ikke laget som bruk på hva som helst img, og kan gjøre at tuneren klikker...

Men ta deg en tur til sat-univers der finner du det som er å oppdrive til vu+

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djheaven
    Men, det å få viasat til å virke, er for tiden et litt mer krevende jobb. Det krever mye lesing, FØR man setter i korte.. Dette gjelder da kort som har blå eller gul pil i seg..
    Regner med at "skåne" har et greit kort siden han bruker det i den gamle Nokia'n?
    Gul/blå pil er for nyere tunere?

Mach III

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et Viasat-kort der er ein blå side og ein vit side. Ingen piler. Går de bra me et slik kort ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djheaven
    Ligger en veldig bra pakke på digsat sin side, de er for norden..

Når det gjelder skins, så skal man være litt varsom med å legge inn andre sine skins en det man finner på serveren...

Det finnes veldig mange skins, men mange av de er ikke laget som bruk på hva som helst img, og kan gjøre at tuneren klikker...

Men ta deg en tur til sat-univers der finner du det som er å oppdrive til vu+
    Takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skåne
    Har et Viasat-kort der er ein blå side og ein vit side. Ingen piler. Går de bra me et slik kort ?

Vist det er det samme korte som jeg har, det er blå og hvit, blått med motiv. Da er det ikke noe problem med det korte..

De er bare å sette i tuneren, og legg inn Cccamd, og vips det skal virke... Men husk, chipen skal være ned

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

OK , takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får bare nåværende og neste prog, i epg på Fox Crime. Er det bare jeg som har prob eller gjelder det flere?

Kjører AAF Mediacenter Spring Edition, canal digital kort, og rytec norway og nordic EPG på nedlasting/import.
    Kef E301 hele veien rundtXtz Cinema 1x12 Yamaha Rxv-206755" Sony HX855

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

BlackHole Vu+ Duo v. 1.3.6 USB- OE 1.6

Fant dette på sat univers er det nytt image ?
    BlackHole Vu+ Duo v. 1.3.6 USB- OE 1.6

Side 106 av 124 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •