Hauppauge HVR4000 + Windows764bit + CD-abb + Norsk tipping USB

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hauppauge HVR4000 + Windows764bit + CD-abb + Norsk tipping USB

Hauppauge HVR4000 + Windows764bit + CD-abb + Norsk tipping USB Smartkortleser

Hvordan få dette til å fungere sammen?
    Er det mulig med medfølgende WinTV7 ?
    Er det mulig med DVBViewer?
    Hva trenger jeg av ekstraprogram?

Er helt fersk på dette, så litt grundig forklaring hadde vært rett og slett strålende

på forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *ørliten bump på denne*
    Endret navn på tittel og skrift, da det var fryktelig dårlig respons på Dreamboxdelen, og nå vil jeg bare ha det til å funke iallefall :P hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Sitat Opprinnelig postet av Troillan
    Hauppauge HVR4000 + Windows764bit + CD-abb + Norsk tipping USB Smartkortleser

Hvordan få dette til å fungere sammen?
    Er det mulig med medfølgende WinTV7 ?
    Er det mulig med DVBViewer?
    Hva trenger jeg av ekstraprogram?

Er helt fersk på dette, så litt grundig forklaring hadde vært rett og slett strålende

på forhånd takk
    Har brukt store deler av januar på å forbanne mangelen på info for mitt oppsett, og det er nøyaktig likt ditt, så her er det jeg har fått til å funke så langt:

Newcs 1.65 for lesing av kort og serving\deling av kort, med usb kortleser bruker du newcs.xml.phoenix fra config mappa, putter sammen med newcs.exe som newcs.xml.
    Csc 4.0.0.2 som kortlesende plugin i dvb-program - funker i progdvb og mytheatre for meg så langt. csc.ini i progdvb installmappa, csc.dll i \plugins\. for mytheatre må alle filene i \plugins\, kanskje også msvcr70.dll.

Har hacka sammen det jeg finner av info for å få det til å funke, brukte Setup a newcs cardsharing server on windows | Kaiser Soze's Blog som utgangspunkt men ble knot med usb kortleser i den guiden så satt fast lenge . Jobber mot mediaportal nå siden jeg synes det har best playback så langt (men langt fra beste gui) men sliter med mdapi plugin som må brukes for å loade csc - har fått i gang mdapi men stopper der.

DVBViewer skal etter sigende også fungere, men har ikke testet den ennå. Maskina er full av diverse dvb-program nå, skal kaste ut noen nå som jeg vet at dette funker. Lurer på å følge SETUP: Jaycar reader, NewCS, Acamd, DVBbiewer, W7MC for å få litt liv i media center, det er det beste av sin type program (men digger ikke kvaliteten, om det er deinterlacing eller hva vet jeg ikke men f.eks på nrk-logoen ser jeg voldsom 'dirring' eller bobbing, den hopper opp og ned (sett nrk på rikstv så vet ikke om den liker satellitt bedre)).

Har du spørsmål eller hjelp til mine bekymringer (er jo litt gammelt topic nå) så fyr løs, skal følge med litt her fremover.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •