Terratec 1200 satelitt-kort gir bare grøt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Terratec 1200 satelitt-kort gir bare grøt

Har endelig fått koret til å fungere uten å henge seg til stadighet. Lastet ned nyeste programvare og da vil programmet kjøre, men nå får jeg til gjengjeld bare grøt (som om kanalen var scramblet) på de kanalene som jeg med forrige programversjon fikk inn. Dette er foreløpig ikke-kodete kanaler. Noen som har dette kortet og/eller kjenner til dette problemet? Har testet det på to forskjellige maskiner med eksakt samme resultat.
    Noe annet som forundrer meg er at det kun fungerer med PowerDVD-decoderen som fulgte med. Hadde WinDVD 5 fra før, men det ga bare svart skjerm. Irriterende.

Er det andre tv-kort program på nettet jeg kan laste ned som vil fungere med dette satelittkortet? Jeg vet om dscaler, men det ser ikke ut til å fungere med satelittkort.

Kan dette kortet på noe som helst vis vise kodete kanaler? Med CAM eller andre måter? Send meg gjerne en PM om dette.

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har et svar?
    Vel, det ser da ut til at jeg bare får sende tilbake dette ræ** kortet og kjøpe et annet. Begynner å bli lei køddet.

Da blir det et av disse kortene (som er de jeg fant på norske nettsteder):

Hercules SMART TV Satellite Digital
    Typhoon paraboltuner for PC
    Hauppauge! WinTV Nexus-s

Kan noen fortelle meg om disse kortene og hva som er bra? Hauppauge er nok klart det beste her, men det er mer siste utvei pga. den vanvittige prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda, det fins håp

Heisann!

Jeg har slitt med det samme som du angående Cinergy 1200.
    Fant etter litt søk på nett ut at WinSTB og MajorDVB er 2 programmer som kan brukes sammen med dette kortet. Du må bytte ut den originale TerraTec driveren med en generell driver.

Søk litt på nettet og se på denne linken http://home.tiscali.nl/m.majoor/projects__dvb_s.htm

Lykke til! Jeg så på bulgarsk TV med dette kortet i går :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •