DM800 HDD problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DM800 HDD problem

Hei!

Har et problem med at DM800 ikke finner den internet harddisken. Jeg hører at den før strøm (spinner), men i setup-system er det ingen harddisk option. Dette er en helt ny Samsung 800gig disk. Noen ide hva jeg kan prøve?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hender DM800 ikke finner en ny HDD (eller mister kontakten dersom f.eks strømmen går). Koble fra HDD. Sett DM800 i dyp standby og ta ut powerkabelen. Koble til HDD esata kabel og strøm. Sett strøm på DM800 relativt raskt.

Du må så intialisere HDD på Dm800, prosedyre litt forskjellig hvilket image du bruker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Det ordnet seg til slutt. Jeg måtte gå via blue panel og device manager og initialisere den der. Instruksjonene i bruksanvisningen fungerte ikke. Dette var på default image. Alt i orden nå

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom strømmen går (eller du er nødt til å ta den fordi DM800 henger eller lign) eller noen gang om du setter den i dyp standby, hender det at den ikke finner HDD når den starter opp (i hvert fall er både min DM800 og en kamerat sin slik). Da virker bruksanvinsningen min over for å komme i gang igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •