Kampanje.com melder at nytt selskap kjøper Premier League rettigheter - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 11 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 201
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Ja , kan tenke meg at mange parabol kunder kommer til å nedgradere Entartain pakken sin til Familie , når PL går over til TV2.
    Kampene blir sikkert vist på TV sport ? Eller er det bestemt at de blir vist på en helt ny kanal ?
    kan jo tenkes at CD da inkluderer den nye PL kanalen i Entertain for å ikke miste oss alle?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Grøss og gru....Ivar Hoff....Han hadde jeg helt glemt av :-?
    Ivar Hoff skal man ikke spøke med. Han er i hvertfall morsom i forhold til sine kollegar.

Persolig håper jeg Alsaker forsvinner over på Engelsk fotball og vekk fra Tippeligaen. Kan ikke fordra han. Godt at engelsk fotball er borte fra Canal Plus. Kanskje det blir plass til mer hockey på vinteren? Dessuten har dem plenty med bra fotball ellers.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Ivar Hoff skal man ikke spøke med. Han er i hvertfall morsom i forhold til sine kollegar.

Persolig håper jeg Alsaker forsvinner over på Engelsk fotball og vekk fra Tippeligaen. Kan ikke fordra han. Godt at engelsk fotball er borte fra Canal Plus. Kanskje det blir plass til mer hockey på vinteren? Dessuten har dem plenty med bra fotball ellers.
    Er enig med deg vedr hockey. Der trenger media et stort løft!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av apekatt
    kan jo tenkes at CD da inkluderer den nye PL kanalen i Entertain for å ikke miste oss alle?

det håper jeg virleøig, er fornøyd med cd tilbudet, men hvis de ikke sender den nye kanalen så bytter jeg til noen som gjør det, jeg har cd pga PL 1 og fremst, så jeg vil følge PL dit den havner

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    det håper jeg virleøig, er fornøyd med cd tilbudet, men hvis de ikke sender den nye kanalen så bytter jeg til noen som gjør det, jeg har cd pga PL 1 og fremst, så jeg vil følge PL dit den havner
    +1

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med deg vedr hockey. Der trenger media et stort løft!!!
    Nå mistet jo canal+ NHL før denne sesongen også. Dersom de ikke får tilbake rettighetene til NHL og i tilegg mister PL er det i alle fall over og ut med meg som kunde. Var de to grunnene til at jeg skaffet canal+ i første omgang.

Mvh
    Peter

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nå at Viasat har kjøpt rettighetene i Sverige. Er store "oppstandelser" der også ettersom de fleste mener at Canal Plus hadde et mye bedre produkt enn det Viasat har (med tanke på kommentarer og studiosendinger - i sammenlikning med Champions League).

Viasat tar över Premier League - Internationell fotboll - Allsvenskan, Premier League, Serie A - och EM!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Så lenge jeg slipper å høre Arve Fuglum kommentere, så er det samma for meg. Selv etter 4 repriser evner ikke den mannen å se hva som egentlig skjedde, selv om det var klart for de fleste av oss på direkten.....
    Amen til det! Mannene er helt udugelig..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, Alsaker er sikkert en dyktig kommentator men jeg har da ikke sansen for han som kommentator. Sånn er det bare.

Prøver på ingen måte å slakte TV2, men jeg er veldig skeptisk.
    Som jeg sa så håper jeg at jeg tar feil.
    Hmm.. Mulig Alsaker har tapt seg voldsomt hos TV2, jeg følger ikke norsk fotball. Men han var den beste kommentatoren C+ hadde. Nå har C+ Kenneth Fredheim og Øyvind Johannesen som duger. Ved siden av disse har de to apekatter ved navn Arve Fuglum og Tor Rune Haugen (i bua) som begge er svært frustrerende å høre på. Fuglum får ikke med seg noen ting. Haugen snakker så mye svade at det ikke kan karakteriseres som annet en flaut..
    Vi får vente med å slakte TV2 til de får vist fram produktet sitt. Det kan jo hende de henter de beste kommentatorene fra C+?... Det kan jo hende de henter Dag Solheim også.. Tiden vil vise.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av apekatt
    Hvordan mener du de skal få til det? Da må isf prisen for denne økes kraftig, noe jeg ikke kan se for meg er særlig aktuelt. PL kanalen(e) kommer nok i en egen pakke. Mange vil nok velge bort C+ og velge den nye PL pakken i stedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Sverige har nå MTG kjøpt rettighetene, og de vil legge ut kamper på sine kanaler.

"MTG opplyser at de kommer til å vise minimum 228 kamper direkte hver sesong. Kampene legges på Viasat Fotboll, Viasat Sport (Sverige) og Viasat Sport HD. Viasat Premier League HD vil bli tilgjengelig på Viasats satelitt-plattform." (sitat hentet fra www.liverpool.no)

Er vel redd for at det vil bli koded for oss norrmänn... eller er det lov å håpe på at vi som har VIASAT Gull kan få et par kamper gratis......?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Huff! :cry:
    Håper jeg tar feil, men jeg tipper på minimum 369,- i måneden for å se Premier League og annen kvalitetssport som trekker folket til TV-skjermene som f.eks. rugby og X-Games-repriser.
    Minimum 369,-?? Jeg føler meg temmelig sikker på at du tar feil. C+ total koster 289 kr pr mnd. Dette skal dekke innkjøp av kvalitetsfilmer og serier i tillegg til PL. Riktignok har C+ abonnenter fra hele Norden. Men tilsvarende har de også betalt rettigheter for hele Norden. Jeg kan ikke forstå hvordan TV2 kan ta særlig mer for PL enn det vi betaler for C+ i dag. De vil selvfølgelig forsøke å prise PL pakka så høyt som mulig. Men de vil også forsøke å lokke til seg så mange PL kunder som mulig. Jeg vet at jeg selv vil kvitte meg med C+ nå som de hverken har NHL eller PL lenger. Og jeg vil nesten uansett pris skaffe meg den nye PL pakka i stedet for C+. Men TV2 vil gå glipp av mange kunder som er hakket mindre interessert enn meg om de ikke priser pakken fornuftig.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bsd121
    Er vel redd for at det vil bli koded for oss norrmänn... eller er det lov å håpe på at vi som har VIASAT Gull kan få et par kamper gratis......?
    Fat chance... Når MTG har kjøpt de svenske PL rettighetene er det kun svenske kunder som vil få tilgang.. Ellers ville nok Hildrum følt seg rimelig snytt.. ;-)

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk akkurat svar fra Altibox(Skagerak Fibernett) ang min oppsigelse av Canal+ hos dem.

Jeg var ikke den eneste som hadde gjort det for å si det sånn............
    Det strømmet på med oppsigelser sa de.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos kommentatorer...

Som en liten digresjon vil jeg legge til at det hadde vært fint om noen kunne forklare Roar Stokke hva "bokstavlig talt" betyr.

"Og der må Torstein Helstad kaste inn håndkleet. Bokstavlig talt". Nei, han hadde ikke med seg håndkle på bana og kan derfor ikke kaste noe, noe sted.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viasat i svergie vil kjøpe de svenske kommentatorene til Can+
    Her er det noen som har skjønt det..
    Håper tv2 Fortjener PL og gir oss det som produktet er verdt evt.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Viasat i svergie vil kjøpe de svenske kommentatorene til Can+
    Her er det noen som har skjønt det..
    Håper tv2 Fortjener PL og gir oss det som produktet er verdt evt.
    Ja jeg håper inderlig at kommentatorene/panelet/programledere fra C+ følger med lasset til slutt!!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg håper inderlig at kommentatorene/panelet/programledere fra C+ følger med lasset til slutt!!
    Ikke alle, håper jeg...

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Apropos kommentatorer...

Som en liten digresjon vil jeg legge til at det hadde vært fint om noen kunne forklare Roar Stokke hva "bokstavlig talt" betyr.

"Og der må Torstein Helstad kaste inn håndkleet. Bokstavlig talt". Nei, han hadde ikke med seg håndkle på bana og kan derfor ikke kaste noe, noe sted.
    Priceless!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ut som CD får mye spørsmål om Premier League for tiden. Jeg sendte inn ett spørsmål om hvordan jeg som entertain kunde skal få sett sommerens fotball-vm, evt med svensk/dansk tv etc og fikk tilbake:

Canal Digital har alltid hatt som øverste målsetning å være best på tv-innhold og ha det innholdet som vi vet TV-seere vil se.
    Utover dette vet vi ikke hvordan Premier League blir tilgjengelig for norske tv-seere, men vi gjør selvfølgelig alt vi kan for at våre kunder skal få tilgang til Premier League også kommende sesonger.
    copy + paste anyone?

Side 8 av 11 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •