Dreambox.. erfaring nettside

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer Danse sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreambox.. erfaring nettside

Lurer på å bestille fra denne siden, men er det noen som har erfaring med dei?

DreamBox, Wholesale DreamBox 8000 Online Shop DB 8000 var jo meget rimelig :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dreambox nettside

Hei bra priser der ja:razz: men du kan regne med att dette er Clone (Kopi) Dreamboxer fra China.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, javell :shock: Mye rart som skjer i kina tydligvis

Da kan jeg jo bare glømme dei..

Noen andre plasser i verden hvor dei selger DB til en rimelig peng?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal du ha bilig, så er det bare KOPIER som teller, skal du ha Original så er det nesten likt overalt, både i Norge og utland, du kan spare noen få kroner å importere selv, men husk Graranti og Transport hvis det skjer noen med boksen

mvh

bobi

Sitat Opprinnelig postet av Danse
    ok, javell :shock: Mye rart som skjer i kina tydligvis

Da kan jeg jo bare glømme dei..

Noen andre plasser i verden hvor dei selger DB til en rimelig peng?

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har tilogmed feilstavet "Search" på forsiden

Dette minner litt om det som skjedde for noen år siden, da en annen kar var innom her for å spørre etter erfaringer med et firma i utlandet som solgte plasmaer billig (dengang plasma var dyrt). På tross av en haug med advarsler, og at folk påpekte at de "elektroniske sporene" til både firma og betalingsløsning næmest ledet rett i fengsel, valgte fyren altså å sende over 15-20 tusen til mr X i Indonesia helt uten garantier. Dette for å spare et par tre tusenlapper. (Han ble selvfølgelig snytt, skulle likt å se fjeset på politimannen da han anmeldte forholdet.) Takket være sånne som han må vi andre leve med Nigeria-eposter og slike håpløse svindelgreier på nettet

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    skal du ha bilig, så er det bare KOPIER som teller, skal du ha Original så er det nesten likt overalt, både i Norge og utland, du kan spare noen få kroner å importere selv, men husk Graranti og Transport hvis det skjer noen med boksen

mvh

bobi

Ja ok. Men å betale 8-9000 for DB 8000 er uaktuellt

Da holder eg meg til 7020si`en en stund til

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av luria

Dette minner litt om det som skjedde for noen år siden, da en annen kar var innom her for å spørre etter erfaringer med et firma i utlandet som solgte plasmaer billig (dengang plasma var dyrt). På tross av en haug med advarsler, og at folk påpekte at de "elektroniske sporene" til både firma og betalingsløsning næmest ledet rett i fengsel, valgte fyren altså å sende over 15-20 tusen til mr X i Indonesia helt uten garantier. Dette for å spare et par tre tusenlapper. (Han ble selvfølgelig snytt, skulle likt å se fjeset på politimannen da han anmeldte forholdet.) Takket være sånne som han må vi andre leve med Nigeria-eposter og slike håpløse svindelgreier på nettet

heheh da kan han bare sitter der med skjegget i postkassa ... Er jo litt av poenget og dele erfaringer.. På den måten blir vi klokere og slipper og la oss falle for fristelsen og bli lurt når noe virker billig

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av luria

Og denne historien ble bragt til oss av en med nick "luria" Hehe.

Dessverre finnes det drøssevis med sånne episoder...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danse
    Ja ok. Men å betale 8-9000 for DB 8000 er uaktuellt

Da holder eg meg til 7020si`en en stund til

Man må betale for kvalitett , men i dette tilfelle er ikke DM 800/8000 kvalitett bokser.

Du er ikke tvunget å kjøpe det vel er du, eller du kan vel tenke på andre bokser som fins der ute på markede, tenk på AB IPbox 9000 HD PVR, IPbox 910 HD, 91 HD , det er en del av de HD boksene som jeg leser å ha fått mye oppmerksomhet over nett.

Jeg eier selv IPbox 9000 og 2 Azbox HD 1 Elite og 1 Premieum, så jeg savner ikke DM 8000 i det helletatt , jeg til og med kjøpte 3 bokser for prisen av en DM 8000 og på toppen av det har jeg par tussen krover å bruke til HDD eller noen sant jeg kan sette inn i dise boksene.

Eller Kjøp KOPI fra kina vel, om du absolut må ha DM 800/8000

mvh

bobi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •