Har NRK1/2 men ikke NRK Super - via CD/CAM.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Har NRK1/2 men ikke NRK Super - via CD/CAM.

Hei, jeg bor i utlandet, saa kan ikke ringe CD 06090 tjeneste. Mitt problem laater enkelt: jeg har NRK1 og 2, men faar ikke NRK 3/Super

Jeg har gjentatte ganger gjennomfoert kanalsoek paa min (ikke-CD-godkjent) mottager, som har CD kort og Conax 4 CAM modul. Mottageren finner ikke kanalene som gyldige kanaler, men finner altsaa NRK1 og NRK2.

Husk at jeg faar NRK1 og NRK2, som er del av samme "Norgespakke" (og CD bekrefter at jeg burde faa til NRK3/Super/TV2). Mottageren min staar vanligvis paa og faar NRK1, saa ent. oppdatering maa vaere komplett naa, skulle jeg tro

Kan noen her hjelpe?

Er det noe ang. saakalt "oppdatering" som har forandret seg i
    Jeg har ogsaa proevd aa finne TV2 paa den nye transponderen (ifoelge www.lyngsat.no) og har godt signal/kvalitet paa selve TPen, men TV2 finner mottageren min heller ikke.

Takk for hjelpen - siden jeg ikke kan ringe til CD, og Chatten har gitt opp

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av avforum
    Hei, jeg bor i utlandet, saa kan ikke ringe CD 06090 tjeneste. Mitt problem laater enkelt: jeg har NRK1 og 2, men faar ikke NRK 3/Super

Jeg har gjentatte ganger gjennomfoert kanalsoek paa min (ikke-CD-godkjent) mottager, som har CD kort og Conax 4 CAM modul. Mottageren finner ikke kanalene som gyldige kanaler, men finner altsaa NRK1 og NRK2.

Husk at jeg faar NRK1 og NRK2, som er del av samme "Norgespakke" (og CD bekrefter at jeg burde faa til NRK3/Super/TV2). Mottageren min staar vanligvis paa og faar NRK1, saa ent. oppdatering maa vaere komplett naa, skulle jeg tro

Kan noen her hjelpe?

Jeg har ogsaa proevd aa finne TV2 paa den nye transponderen (ifoelge www.lyngsat.no) og har godt signal/kvalitet paa selve TPen, men TV2 finner mottageren min heller ikke.

Da er det antagelig en dårlig kanalsøk funksjon i boksen din. Normalt sett skal boksen finne kanalene automatisk dersom du starter et kanalsøk. Hvilken mottager er det du benytter ? Det er ikke mulig å hjelpe deg med dette uten merke & modell.

Smartkortet ditt er sannsynligvis oppdatert. Uansett skal kanalene kunne søkes inn og vises i kanallista selv uten smartkort/CAM.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har løst problemet (ved å lese andre tråder her på avforum - takk!) Jeg måtte bare slette gamle kanaler for å få plass på mottageren.

Takk for de/den som prøvde å hjelpe.

Da blir det Jul i svingen på barna iår:-D

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har løst problemet (ved å lese andre tråder her på avforum - takk!) Jeg måtte bare slette gamle kanaler for å få plass på mottageren.

Takk for de/den som prøvde å hjelpe.

Da blir det Jul i svingen på barna iår:-D
    Da vet vi at du har Force mottager

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile nrk super

hei jeg bor i Sveits og faar inn nrk1 reserva, kan jeg faa inn NRK Super? detter er saa viktig for meg. Jeg har ab. hos Canaldigital fordi Viasat sender ut paa Sirius og det har jeg ikke bra tilgang til her. Thor signalene faar jeg inn uten problem
    takk for all hjelp,
    Lady :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvor bor du ?

Kan noen her hjelpe?

Hvilket land bor du i?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •