dansk tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: dansk tv

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question dansk tv

Jeg har hittils kunnet motta dansk tv via canal digital (parabol). Dette slutter de med å tilby nu.
    Er der noen som har forslag til hvordan jeg igjen kan ta inn dansk tv?
    Jeg er dansk og skal til Danmark i julen. Vil det holde og kjøpe billigste programpakke hos canal digital danmark?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av monrad
    Jeg har hittils kunnet motta dansk tv via canal digital (parabol). Dette slutter de med å tilby nu.
    Er der noen som har forslag til hvordan jeg igjen kan ta inn dansk tv?
    Jeg er dansk og skal til Danmark i julen. Vil det holde og kjøpe billigste programpakke hos canal digital danmark?
    Det går nok bra...men pass på at du får med egen tuner, ettersom CD skal låse kortene med tunerene sånn etter hvert....
    Og så må du ha en dansk adresse såklart, emn dt regner jeg med at du har...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •