problem med CD / Viastat på samme antenne.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problem med CD / Viastat på samme antenne.

Har en Dm 600 som jeg har kjørt viasat å CD på før, mn har nå flyttet å kjøpt ny antenne. triax TD-88 med dobble hoder. har en Triax Sidemating Duoblock 6 grader, mn får kun inn en av satelittene av gangen! vist den parabolen står 1W så må jeg vri hele antennen va 6 grader mot Ø for å få inn Sirus. dette skulle vell ikke være nødvendig med en sånn holder???
    har også switch 2-1 mn d er ikke den som er problemet siden den virker når antenna står på enten på thor eller sirus!

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kvaernes
    Har en Dm 600 som jeg har kjørt viasat å CD på før, mn har nå flyttet å kjøpt ny antenne. triax TD-88 med dobble hoder. har en Triax Sidemating Duoblock 6 grader, mn får kun inn en av satelittene av gangen! vist den parabolen står 1W så må jeg vri hele antennen va 6 grader mot Ø for å få inn Sirus. dette skulle vell ikke være nødvendig med en sånn holder???
    har også switch 2-1 mn d er ikke den som er problemet siden den virker når antenna står på enten på thor eller sirus!
    Når du står foran parabolen så er thor til høyre ,du har antagelig koblet det
    motsatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •