TV2, TVN og NRK på t-rex cam (dragon cam)?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV2, TVN og NRK på t-rex cam (dragon cam)?

Hei

Har et litt merkelig problem som jeg ikke finner ut av. Har i mange herrens år brukt en Topfield PVR med t-rex (dragon cam) for å kunne ha både CD og Viasat på en og samme tuner.

Nylig gjorde jeg en endring på kanalpakka, og CD er bl.a sagt opp, så nå har jeg kun Viasat. Av den grunn tar jeg i mot TV2, TVN og NRK via viasat.

Problemet er som følger:

På original tuneren fra Viasat (gammel Sagem tuner) så får jeg inn alle kanaler jeg skal ha, men så fort jeg setter kortet i Topfield tuneren med cam, så får jeg ikke inn TV2, TVN og NRK (får inn TV3 og de andre kanalene i pakka). Jeg har søkt inn kanaler på nytt. Er det noen som har en formening om hva som er galt? Bør cammen oppdateres på noe vis f.eks?

Hvis det ikke er lov til å prate om slike ting her så kan moderator slette/stenge tråden.

Mvh

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ball3
    Hei

Har et litt merkelig problem som jeg ikke finner ut av. Har i mange herrens år brukt en Topfield PVR med t-rex (dragon cam) for å kunne ha både CD og Viasat på en og samme tuner.

Nylig gjorde jeg en endring på kanalpakka, og CD er bl.a sagt opp, så nå har jeg kun Viasat. Av den grunn tar jeg i mot TV2, TVN og NRK via viasat.

Problemet er som følger:

På original tuneren fra Viasat (gammel Sagem tuner) så får jeg inn alle kanaler jeg skal ha, men så fort jeg setter kortet i Topfield tuneren med cam, så får jeg ikke inn TV2, TVN og NRK (får inn TV3 og de andre kanalene i pakka). Jeg har søkt inn kanaler på nytt. Er det noen som har en formening om hva som er galt? Bør cammen oppdateres på noe vis f.eks?

Hvis det ikke er lov til å prate om slike ting her så kan moderator slette/stenge tråden.

Mvh
    Viasat har mulighet for å la dekoderen stå for all dekoding slik at smartkortet egentlig ikke er i bruk. Dette vet jeg er brukt mye i Sverige til frikanalspakken. Også i Norge ble dette brukt når de byttet til NDS.
    Dersom det faktisk er Sagem'en din som dekrypterer og ikke smartkortet så forklarer jo det alt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •