Merkelig signal på HD-PVR (CD)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Merkelig signal på HD-PVR (CD)

Hei,

Når jeg sjekker signalstyrken på min HD-PVR så gir den utslag på rundt 160-170, men den søylen som viser signalet er rødt i ca 3-4 sekunder så blir den grønn i ett sekund før den går over til rødt igjen. Og slik holder den på.
    Det er kun ett LNB hode installert og dette er koblet direkte til tuneren. HD-PVR boksen er testet ett annet sted og der fungerte det fint med min abonnementkort.
    Er det feil satelitt jeg har funnet? (Vet at CD dekoderen kun er godkjent for Thor satelitten) Forslag noen?

Hadde satt stor pris hvis noen med kompetanse rundt dette har noen forslag

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Belial667
    Er det feil satelitt jeg har funnet? (Vet at CD dekoderen kun er godkjent for Thor satelitten) Forslag noen?
    Jeg vil tro at du kanskje har funnet feil satelitt.

Jeg hadde et veldig lignende problem for noen dager siden, og fant til slutt ut at jeg antakeligvis hadde funnet feil satelitt. Når jeg så fant rett satelitt så fungerte ting umiddelbart.

Det er heller ikke så langt imellom Canal Digital og Viasat sin satelitt, så det er fort gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av martinz
    Jeg vil tro at du kanskje har funnet feil satelitt.

Jeg hadde et veldig lignende problem for noen dager siden, og fant til slutt ut at jeg antakeligvis hadde funnet feil satelitt. Når jeg så fant rett satelitt så fungerte ting umiddelbart.

Det er heller ikke så langt imellom Canal Digital og Viasat sin satelitt, så det er fort gjort
    Takk for svar. Var litt redd at dette var problemet. Ser ut som det blir en ny tur opp i stigen for leting etter Thor. Han kan ikke være mange cm. unna

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Belial667
    Takk for svar. Var litt redd at dette var problemet. Ser ut som det blir en ny tur opp i stigen for leting etter Thor. Han kan ikke være mange cm. unna
    5-10 cm tipper jeg vil hjelpe

Hold oss gjerne oppdatert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •