Opptaksliste Canal Digital HD PVR forsvunnet!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Opptaksliste Canal Digital HD PVR forsvunnet!

Hei folkens!
    Jeg er ny på dette forumet, håper dere kan hjelpe. Alle feilene som er beskrevet har også jeg opplevd.
    Men i går kveld skjedde noe merkelig; Den sto på opptak, og etter ca 30 min skulle jeg begynne å se på opptaket. Da "klikket" den, den fortsatte å ta opp, men jeg fikk ikke sett det jeg tok opp. Prøvde selvfølgelig av og på flere ganger. Når jeg gikk på My Tv, så sto det først "ikke signal" eller noe, og senere så var hele opptakslisten vekk! Og da begynner det å bli krise.... Det rare er at den sier at det er 56% ledig på harddisken, noe som faktisk stemmer for jeg husker det fra før den forsvant. Men; programmene er ikke der... Tok opp noen programmer i natt, og de er helt greie, står på opptakslisten og alt, fortsatt noe og 50% ledig plass. Men hvor er de andre programmene??!!? Canal Digital hadde ingen aning, hadde ikke hørt om problemet før. Jeg har prøvd "rød tast 353 text tv" - funket ikke. Trodde også at det hjalp å trykke grønn knapp-komplett liste, men neida. CD sa jeg kunne formatere, men da forsvinner i hvertfall opptakslisten. I dag så ser det ut til at den fungerer greit, tar opp og kjører på, men alle opptak fra før i går kveld er søkk vekk...

Kan noen hjelpe? Please...
    På forhånd takk

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei, dette har aldri jeg hørt om før heller. Du skriver at du har forsøkt å slå av og på. Men har du forsøkt å koble fra strømmen helt? Fabrikk-reset kan du vel også prøve? Det skulle vel ikke slette noe fra HDD?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •