HD tuner, hjelp trengs

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD tuner, hjelp trengs

Jeg lurer på om det er mulig og få kjøpt force tunere nå, eller er det helt slutt på force? Ser det en en nettbutikk som skaffer dem, men er dette noe gammelt vræl, må være med kompatibel med Canal digital og C.D sine HD kanaler. Evt andre forslag men text tv er viktig at er bra, skal ikke vente lenge for at text tv skal komme opp på den siden jeg vil hs.

Takker for alle svar

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sicpa
    Jeg lurer på om det er mulig og få kjøpt force tunere nå, eller er det helt slutt på force? Ser det en en nettbutikk som skaffer dem, men er dette noe gammelt vræl, må være med kompatibel med Canal digital og C.D sine HD kanaler. Evt andre forslag men text tv er viktig at er bra, skal ikke vente lenge for at text tv skal komme opp på den siden jeg vil hs.

Takker for alle svar
    Dreambox har super texttv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sicpa

Takker for alle svar
    Force har dessverre vært ute av bildet i flere år nå. HD med Force kan du nok bare glemme. Syns huske de kom med en HD-tuner, men den har det vært utrolig stilt om de senere år. Mulig det var noe feil med den, og den ble trukket tilbake, eller noe slikt.
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har force hd tuner, men de er til viasat.ny modell

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GlennK
    jeg har force hd tuner, men de er til viasat.ny modell
    Sikker på at det ikke er Pace? Som sagt, Force har vært ute av bildet lenge, restene ble oppkjøpt av Technisat.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stemmer de, tok feil. er en pace

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n-t
    Force har dessverre vært ute av bildet i flere år nå. HD med Force kan du nok bare glemme. Syns huske de kom med en HD-tuner, men den har det vært utrolig stilt om de senere år. Mulig det var noe feil med den, og den ble trukket tilbake, eller noe slikt.
    De kom med en HD boks men den støttet bare MPEG 2, den støtter ikke dagens MPEG 4 HD sendinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det enkleste er vel å kjøpe en Technisat, da menyene føles kjente for en tidligere Force bruker. Det er mye som minner om Force.

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet om en som må ta restart omtrent vær dag på en Technisat Hd tuner.Har ikke hvert software oppdatering på år og dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har tålmodighet, kan det være lurt å vente. Rykter tilsier at CD skal godkjenne tunere i high-end-klassen. Når det vil skje, er forholdsvis usikkert, da tidsplaner fra den kanten sjelden er til å stole på.
    Jeg har selv Vantage HD8000S og er fornøyd med den, Tekst-tv er visstnok forbedret i de siste firmwarene (har ikke lagt inn denne firmwaren ennå, så jeg har ikke testet.) Kan ta opp to HD-kanaler samtidig, men: Jeg får bare inn en HD-kanal (TVN HD) siden jeg har feil type kort.
    Og pairingen fra CD skal bli enda strengere, så det er stor sjangs for at alle vi som har kjøpt ikke-godkjent HD-tuner etter hvert sitter med skjegget i HD-postkassa.
    Jeg vil anbefale å heller kjøpe f.eks. en brukt Force 536, og vente til vi har definitive svar angående pairingen til CD, evt til de kommer med godkjente tunere med kvalitet, (noe de nåværende mangler)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •