Bom kjøp trenger ny tuner til Viasat

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bom kjøp trenger ny tuner til Viasat

Etter et par år med store problemer med CD endte vi opp med å handle oss
    en Pace TDS460NV fra Viasat som vi fikk på tilbud hos Lefdal.

Når vi endelig fikk den opp å gå fant jeg ut til min store skuffelse at det ikke går ann å lagre favoritt kanaler. Så nå må mine to små jenter sitte å bla bla bla etter å komme til barnekanalene. Derfor lurer jeg på om noen har tips på en dekoder som kan brukes sammen med Viasat sine kort hvor en kan redigere favoritt kanaler?? Ikke mye som irriterer meg i verden men akkurat dette kan jeg ikke noe med.

Stiller ikke så store krav til tuneren, har en 5 gammel bilderør tv som skal byttes ut om få uker så da kommer det en ny tv her. Om den har hardisk er ikke et krav men det hadde jo kanskje vært litt greit.

Håper noen kan hjelpe meg i denne jungelen.

Helge

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hvilken tuner skulle det være, kansje en linuxtuner ala Dreambox eller Ip box som er i stand til og lese Viasatkortet. Hvis du kan litt data for og sette
    opp dette første gang.Aktuelle tunere er Dreambox 7020si,Dreambox 600 PVR og IPbox 250s .Det finnes flere nemner disse som eksempel.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Ja, hvilken tuner skulle det være, kansje en linuxtuner ala Dreambox eller Ip box som er i stand til og lese Viasatkortet. Hvis du kan litt data for og sette
    opp dette første gang.Aktuelle tunere er Dreambox 7020si,Dreambox 600 PVR og IPbox 250s .Det finnes flere nemner disse som eksempel.
    Genialt, takk for svaret.
    Skal sette meg til å lese litt på dette. En ting er jeg i hvertfall sikker på er at denne boksen skal ut av hus. Den virker litt ustabil og i tillegg skal den være enkel å ta opp på men den biten virker ikke. Samme hva jeg gjør og når jeg da prøver å finne ei feilmelding står det at den trenger å bli oppdatert. Og jeg greier ikke å finne noen plasser det er mulig å oppdatere den. Så ut skal den og inn med noe nytt.

Noe flere som har noen stall tips bare kom med de!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja , hvis nytt HD TV kommer i stua di , da er det vel bedre å se får en HD boks da, kan varmt anbefale IPbox HD

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •