Varmeutvikling på DM800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Varmeutvikling på DM800

Hei,

tenker å kjøpe en DM og vil gjerne ha en HD boks. Da står vel velget mellom DM800 og DM8000. Siden DM8000 er litt over mitt budsjett så har jeg sett og lest en del om DM800. Jeg har lest at DM800 har problemer med varmeutvikling. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Har dette problemet blitt mindre med de nye FW? Har ikke lyst til å kjøpe en boks som jeg får mye problemer med siden den skal stå hos broren min og han er ikke akkurat noen racere på DM. Fint om noen kunne kommet med noen synspunkter

Leste ett sted at også DM500 HD kommer, men den er vel ikke på markedet enda?

På forhånd takk!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde problemer med varmeutvikling på min DM800 boks, men en kamerat la inn nytt image og da forsvant problemet.
    Problemet oppstod primært på HD kanaler men det er over et halvt år siden nå.
    Tipper at dette er et forbigått kapittel hvis du kjøper deg en ny.

Hvis du ikke kjenner noen, eller er selv en racer på DM så er det litt å sette seg inn i. Plug and play er det definitivt ikke hvis du skal utnytte den til fulle.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Det er godt å høre at dette problemet er borte. Er du fornøyd med DM800? Hvilket image bruker du? Fint om du kunne ha fortalt meg litt mer om hvordan du opplever boksen og om det er noen problemer med boksen.

Takk!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert andre som kan mye mer enn meg.. Jeg slår den av og på og har ikke hatt tid til å sette meg inn i boksens funksjoner. Jeg er nok ikke mye til hjelp, men den leverer et strålende bilde og er rask.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •