slettet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23

Tråd: slettet

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

slettet

Ha en fin dag.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neste ut av var Toon Disney og Jetix som ble erstattet med Disney XD den 12. september. Disse endringene ble gjort av Viasat for å forbedre tilbudet til kundene

Absolutt ikke.....Det var Disney som avsluttet Toon og JETIX (i norden?) og koblet disse 2 i 1 kanal som ble Disney SD

ingenting med viasat å gjøre.......

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde kjøpt en Viasat-kanalpakke på flekken hvis Viasat og CD kunne enes om felles mottakerplatform. Det er for min del uaktuelt å bytte ut CD pga Premier League. Og jeg vil ikke ha enda en boks. Så da blir det ikke noe Viasat...

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner at Viasat tar noen grep for å "løfte"seg opp:

- HD utbudet er for svakt. En 7-8 nye HD kanaler ville gjort Viasat langt mer konkurransedyktig på det norske tv markedet.

-En kanal mindre pr. transponder ville gitt bedre bildekvalitet på SD kanalene. Men også HD kanalene har en lav bitrate hos Viasat.

-Hva med å åpne opp svenske Tv8? Den har et langt mer "voksent" innhold enn de øvrige Viasat kanalene som stort sett er preget av gamle amerikanske serier...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha en fin dag.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi må vel vente på Sirius 5 satelitten som kommer i 2011, før vi kan få en "HD-eksplosjon" av nye kanaler. En stund til. Om ikke IPTV kommer for fullt. Og gir oss et nytt grenseløst tvtilbud.

Dagens Sirius 4 begynner vel å bli fullbooket.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha en fin dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig irriterende at man må inn på et forum (som jeg ikke visste om før i dag) for å finne ut av hvorfor i SVARTESTE GRANSKAUEN jeg hadde mistet 3+ og tv6

Jeg ser på begge kanalene hver ukedag, og har gjort det i lengre tid (The Simpsons)

Jeg synes det er utrolig at ikke Visast kan sende en enkel mail på dette. (antar det grunner i forakt for de kjipe kundene som kun betaler for folkepakke)

En annen ting, hva betyr "disse kanaler har sendinger som ikke skal inngå i folkepakken" det sier meg ikke noe som helst. og det kan jo ikke ha noe med rettigheter å gjøre, kanalene er jo tilgjengelig, bare for mer penger (inn til viasat).

Sint nå.

Edit. Fant akkurat ut at jeg mister Top Gear også. Enda litt mer irritert. eztv.it

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke glad i kvel,
    Viasat bilde kvalitet suger så til digrader. Makan til bilde kvalitete på en 50 " skal du lete lenge , det er bare ruter / firkanter over hele tv-en

selv testet jeg også med en 32" nå her i kjelerstua, og det er ikke noen bedre der, På tide dem skjerper seg der på viasat, set en mindre kanal på transponder, så blir det bedre bilde meg en gang.

Orker ikke å se på kampen INT vs BAR med denne kvaliteten
    orker ikke mer Viasat.

mvh

bobi

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viasat eller CD (eller begge) bør lage en HD pakke, Film, Natur, Sport, Musikk
    pluss de norske kanalene i SD fram til de også er over i HD.

Kort sagt, en kvalitetspakke med rundt 20 kanaler, mest mulig HD.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av CandyKing
    Virkelig irriterende at man må inn på et forum (som jeg ikke visste om før i dag) for å finne ut av hvorfor i SVARTESTE GRANSKAUEN jeg hadde mistet 3+ og tv6

Edit. Fant akkurat ut at jeg mister Top Gear også. Enda litt mer irritert. eztv.it
    Akkurat det samme for meg. Måtte google meg frem til hvorfor kanalene var borte. Sjekket med viasat.no dagen kanalene forsvant. Da lå de inne i Folkepakken. Nå er de fjernet. Ikke en jævla infomelding. Ingenting. Bare masse mas både på nett og i papirform i postkassen om den nye fotballkanalen.
    Utrolig irriterende at de ikke melder i fra i det hele tatt. Plutselig svartskjerm på to kanaler, og da undrer man jo litt. Hater å flytte rundt på de kanalene med den dritt-tuneren som er totalt ulogisk. Må finne frem bruksanvisningen hver gang.
    Og Top Gear var det jo litt kult å se. Men å fjerne to kanaler (fra 15) er jo ingen vesentlig endring ifølge viasat...:twisted:

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HT
    Viasat eller CD (eller begge) bør lage en HD pakke, Film, Natur, Sport, Musikk
    pluss de norske kanalene i SD fram til de også er over i HD.

Kort sagt, en kvalitetspakke med rundt 20 kanaler, mest mulig HD.
    Mulig det er vel tidlig på morgenen... Men jeg skjønner ikke hva du egentlig mener å ytre. Har ikke CD akkurat dette i sin Family-pakke da? Eller ønsker du å skave bort alle "uinteressante" kanaler? Hvem skal avgjøre hvilke kanaler dette er. Dessuten blir det neppe vesentlig billigere av å fjerne de mindre kanalene. De store distibusjonskostnadene ligger der uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    Absolutt ikke.....Det var Disney som avsluttet Toon og JETIX (i norden?) og koblet disse 2 i 1 kanal som ble Disney SD

ingenting med viasat å gjøre.......
    Det verste er den nye kanalen til Disney har begynt å sende reklame, det er forkastelig. Ikke har de økt oppløsningen på bildet heller.
    Utrolig skuffende begge deler.

...men det er heller ikke Viasat sin feil

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Mulig det er vel tidlig på morgenen... Men jeg skjønner ikke hva du egentlig mener å ytre. Har ikke CD akkurat dette i sin Family-pakke da? Eller ønsker du å skave bort alle "uinteressante" kanaler? Hvem skal avgjøre hvilke kanaler dette er. Dessuten blir det neppe vesentlig billigere av å fjerne de mindre kanalene. De store distibusjonskostnadene ligger der uansett.

Jeg i allefall vil ha mest mulig i HD, det er klart, om ikke lenge er alt i HD,
    så en HD pakke er kanskje unødvendig. Familiy er en bra pakke, men
    mangler Film HD og Sport HD. Kort sagt ønsker jeg meg en kvalitetspakke
    i HD, der jeg bestemmer hvilke kanaler ja!

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette virker rart da jeg har både tv6 og 3+ enda ?

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gizmosis
    Vil tro det kommer an på hvilket abonement man har. TV6 og 3+ har jeg også enda. (og det akter jeg å fortsette med)

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DiFontaine
    Vil tro det kommer an på hvilket abonement man har. TV6 og 3+ har jeg også enda. (og det akter jeg å fortsette med)
    Har full pakke jeg inkl HD

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gizmosis
    Det står helt klart i første innlegg i denne tråden over hvem som fortsatt vil ha tilgang til tv6 og 3+.

Men det er litt svakt av Viasat at dem hverken informerer om kanalforandringer, kanaler som forsvinner eller priser på de forskjellige pakker på sine nettsider...

Merkelig at det må være et "hemmelig slør" over hva dem (Viasat) holder på med. Vi abonnenter blir jo sittende som store spørsmålstegn. Så takk til Interfector her som hjelper til med Viasat-info her!

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wind
    Det står helt klart i første innlegg i denne tråden over hvem som fortsatt vil ha tilgang til tv6 og 3+.

Men det er litt svakt av Viasat at dem hverken informerer om kanalforandringer, kanaler som forsvinner eller priser på de forskjellige pakker på sine nettsider...

Merkelig at det må være et "hemmelig slør" over hva dem (Viasat) holder på med. Vi abonnenter blir jo sittende som store spørsmålstegn. Så takk til Interfector her som hjelper til med Viasat-info her!
    Ups..så ikke det

Newcomer Postmannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm jeg har hatt familiepakken men gikk over til folkepakken 1. september, og har enda 3+ og kanal 6 . kan vel forvente meg at disse forsvinner plutselig da...
    ikke mye vits i å ha viasat da, så da blir det vel å kutte de helt ut...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •