Styring av Dreambox++

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Styring av Dreambox++

Plukket frem en Dreambox 7020 jeg hadde liggende i skapet etter et misslykket forsøk med CS for en del år siden. Flashet med nyeste PP image, og ble ganske overrasket over hvor mye enklere og funksjonet alt var blit.
    Bare det å streame bilde til PC var jo så nærme P&P en kan komme.

Men, denne skal brukes av ungene i kjellerstuen, og når de bruker fjernkontrollen så roter de seg langt inn i menyen. Kan denne settes opp slik at den kun kan skifte kanal/lyd og at en faktisk må trykke menu for å komme inn i menyen. Den starter heller ikke med TV bilde,men med PP bilde, må trykke meny og velge TV modus.
    Er det noe i oppsettet jeg har gått glipp av?
    Eventuelt noen pluggins.
    Hadde en Conax cam liggende og bruker denne til CD, er det en fordel å bruke softcam og i tilfelle hvilken
    Vurdere en 8000 i stuen, men hvis den ikke er mer brukervennlig så tror jeg at jeg må fortsette å bruke CD sin HD tuner for å slippe å få fruen på nakken

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann
    Sorry at jeg sporer av, men jeg har også plukket fram en 7020s, men jeg kjører kun på PP 1.0. Hvilken versjon er det du kjører på? For meg så virker PPN 1.3 til ikke å gjelde 7020??!?

På forhånd takk!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •