Skal ha ny talerk og tuner.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal ha ny talerk og tuner.

Hei,

Jeg skal kjøpe meg ny tallerk og tuner.

Lurer på om dette er tingen IPBOX 9000HD TWIN, Raven G90 europa pakke 4 hoder ?

Er dette lurt/dumt, finnes det bedre alternativer ? Hvordan er dekningen i kristiansand med regn/snø og dette oppsettet ?

Har nå en dm500.

Takker for alle svar.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wuzzboy
    Hei,

Jeg skal kjøpe meg ny tallerk og tuner.

Lurer på om dette er tingen IPBOX 9000HD TWIN, Raven G90 europa pakke 4 hoder ?

Er dette lurt/dumt, finnes det bedre alternativer ? Hvordan er dekningen i kristiansand med regn/snø og dette oppsettet ?

Har nå en dm500.

Takker for alle svar.
    Har selv samme konfigurasjon og vil absolutt anbefale deg denne pakken .
    Benytter i tillegg til Raven G90 parabolen en paraply som dekker alle 4 hoder og denne har visst seg å være en virkelig godt investering , da parabolen min er montert på pipa . HD Bildet til Ipboxen er fantastisk , har testet andre merker , men det er ingen foreløbig som matcher kvaliteten til Ipbox 9000 HD . I tillegg er mottakeren veldig stabil , har også DM 800 i huset , denne må jeg resette flere ganger i uka ( utrolig varm ) i drift .

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Har selv samme konfigurasjon og vil absolutt anbefale deg denne pakken .
    Benytter i tillegg til Raven G90 parabolen en paraply som dekker alle 4 hoder og denne har visst seg å være en virkelig godt investering , da parabolen min er montert på pipa . HD Bildet til Ipboxen er fantastisk , har testet andre merker , men det er ingen foreløbig som matcher kvaliteten til Ipbox 9000 HD . I tillegg er mottakeren veldig stabil , har også DM 800 i huset , denne må jeg resette flere ganger i uka ( utrolig varm ) i drift .
    Dersom det er CD som skal formidles,så er det vel litt risikabelt å satse på ikke godkjent tuner.Det er vel nesten sikkert at CD kommer til å tilby nye og bedre tunere i tiden fremover så en løsning hvor f.eks. CD`s HD-kanaler ikke vil kunne vises ville være kjedelig nå.Dette vil bli hverdagen når pairing av box og kort er gjennomført.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Dersom det er CD som skal formidles,så er det vel litt risikabelt å satse på ikke godkjent tuner.Det er vel nesten sikkert at CD kommer til å tilby nye og bedre tunere i tiden fremover så en løsning hvor f.eks. CD`s HD-kanaler ikke vil kunne vises ville være kjedelig nå.Dette vil bli hverdagen når pairing av box og kort er gjennomført.
    Stølen
    Det var det neste jeg skulle spørre om..
    Hva med cd og pairing, har fått det med meg men har ikke lest posten.
    Skal vel holde hardt at de godkjenner DM/IPB burkene.

Men Raven G90 virker altså, vil ha en god tallerk så ikke det er den det står på når jeg skal ha HD tuner.

Takker for innleggene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •