Tekstproblemer på CD HD PVR - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    Hvorfor er tekstingen på canal+ filmHD forskjellig fra de andre filmkanalene? Der fungerer den helt som normalt, mens teksten på de andre kanalene er omtrent dobbel så stor, henger etter og til tider glimrer med sitt fravær.
    Det er HD tv kanalene selv som velger hvordan underteksten skal se ut. Canal+Film HD sin undertekst er ikke særlig pen med kantete grafikk og stygg font. Antagelig er den lettere for mottageren å håndtere enn underteksten på Canal+Film HD pga. mindre detaljer. De andre HD kanalenes undertekst minner mer om "proff tekst" som f.eks. NRK og TV2 sender innbrent i video ( tekst med mørk bakgrunn som er halvveis gjennomsiktig).

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øhm, hva mener kundeservice med eksisterende feil som pr. idag foreligger? Finnes det også noen eksisterende feil som ikke foreligger, eller kanskje noen som pr. idag foreligger men som ikke eksisterer??
    Jeg bare spyr!8)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også problemer med at teksten er veldig forsinket på enkelte kanaler, har merket det spesielt på flere av BBC kanalene. Dette skjer uavhengig av om programmet er pauset eller ei. Er dette samme problem som andre har påpekt i denne tråden? Mener at dette kom med siste firmware oppdatering.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgeo
    Jeg har også problemer med at teksten er veldig forsinket på enkelte kanaler, har merket det spesielt på flere av BBC kanalene. Dette skjer uavhengig av om programmet er pauset eller ei. Er dette samme problem som andre har påpekt i denne tråden? Mener at dette kom med siste firmware oppdatering.
    Mener å ha lest at problemet oppstod når antall dager med EPG ble økt. Jeg har ikke lagt merke til problemer med underteksten men har også kun en tuner tilkoblet og mangler derfor EPG.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •