Grundig TV går på svart og slår seg av/ CD sattelitt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grundig TV går på svart og slår seg av/ CD sattelitt

Hei, vi har en Grundig tv (ikke flat) med CD sattelitt.
    Tv-en har virket fint den og CD også. Uten at vi trykker på noen knapper, har tv-en begynnt å bli svart i 1-2 sek ofte, og den slår seg selv av også. Noen som har vært bort i dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en Grundig TV 33" tidligere, som ble slik, og der var det nettknappen på fronten som ble defekt. Prøv å trykk den inn og ut noen ganger, for å se om det blir bedre. Tilslutt så var knappen defekt hos meg, men klarte å sette den i posisjon PÅ, så jeg slo av med fjktr. eller trakk ut nettkabelen i veggen.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært noen eldre TV'er som kan finne på å slå seg av når man benytter scart og tv kanalen sender 16:9. Årsaken er at pinne 8 i scart benyttes til å sende informasjon til tv'n om at videoen er i 16:9 format. Noen eldre tv'er støtter ikke dette og går i standby i stedet for. Løsingen er da å klippe av pinne 8 i scart'n. Om dette er problemet her skal jeg ikke påstå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fant ut av det

Ja jeg har hørt om første forslaget, og det andre er også bra å vite om, takk for det. Men jeg fant ut at det var noe med tv-en , og så at sleep timeren sto på, av en eller annen grunn (jeg bruker den aldri) Så jeg fikk ordnet opp i det . Tusen takk for gode forklaringer!! beklager at jeg ikke sjekket alt på egen hånd først, men det er helg, skjønner...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •