SKY+ HD fra satelitt/parabol

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SKY+ HD fra satelitt/parabol

For det første - jeg er helt grønn på dette, men håper likevel noen kan svare meg på det jeg lurer på.

Spørsmålet mitt er: Kan jeg motta SKY i Norge med parabol og hd-tuner?

Jeg er klar over at Sky ikke leverer utenfor UK, men dette vil ikke være noe videre problem for meg som har slekt og adresser tilgjengelig i UK.

Visjonen min er å kjøpe en brukt parabol/utstyr jeg trenger her, og koble dette opp med utstyret jeg henter i, eller får tilsendt fra UK.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opacus
    For det første - jeg er helt grønn på dette, men håper likevel noen kan svare meg på det jeg lurer på.

Spørsmålet mitt er: Kan jeg motta SKY i Norge med parabol og hd-tuner?

Jeg er klar over at Sky ikke leverer utenfor UK, men dette vil ikke være noe videre problem for meg som har slekt og adresser tilgjengelig i UK.

Visjonen min er å kjøpe en brukt parabol/utstyr jeg trenger her, og koble dette opp med utstyret jeg henter i, eller får tilsendt fra UK.
    Hvor i Norge bor du? Det er ikke vanskelig å få fatt i det du trenger av antenner,hoder,Sky HD-tuner eller kort hvis du er istand til å motta signalet.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, og takk for svar. Bor i Bergen

Grunnen til at jeg spør er at jeg har muligheter for å ha et lovlig Sky-abbonement løpende i england - bortsett fra at utstyret skal stå i Norge. Lurer på om det går an

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opacus
    Heisann, og takk for svar. Bor i Bergen

Grunnen til at jeg spør er at jeg har muligheter for å ha et lovlig Sky-abbonement løpende i england - bortsett fra at utstyret skal stå i Norge. Lurer på om det går an
    I Bergen skulle det meste fungere med en 80cm eller noe slikt. Østover i Norge er det store problemer med å motta BBC og ITV(Astra 2D) men Sky sine kanaler har god dekning i hele sør norge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •