Canal Digital 7-dagers EPG, serieopptak, nye kanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Newcomer spiderworm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital 7-dagers EPG, serieopptak, nye kanaler

I nyeste utgave av kundenytt sier de at 7-dagers EPG, serieopptak og Web-TV forventes i høst. Web-TV prøves visstnok ut av en del kunder allerede. VOD nevnes også uten planlagt lanseringsdato.

Håper på en løsning hvor man kan sette opptak via nettleser også. Gjenstår bare å se om mye av dette kommer til høsten da, bruker de like lang tid som ved første software oppdatering...

Ellers nevner de i at VOOM HD blir erstattet av RUSH HD fra 1.september. Samtidig forsvinner Hallmark samme dato og Toon Disney erstattes med Disney XD i løpet av September. Disney XD er vel mer eller mindre bare ett skifte av navn.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker at de fjerner Hallmark. Irriterende nok at de kun sendte fra 18.00-06.00 når kanalen sender døgnet rundt, men nå fjerner de den i tillegg. ARGH!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disney HD skal vi ha
    Woom HD suger baller...
    Replay channel
    Hvor mye gir man for et sky kort med kanler om dagen?
    Håper jeg får Paraaaaaabol når jeg flytter hater CD og Get

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sendes det 7 dagers EPG ser jeg.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spiderworm
    Web-TV prøves visstnok ut av en del kunder allerede. VOD nevnes også uten planlagt lanseringsdato.
    Jeg er en av kundene som har hatt dette en periode. Jeg synes det ser veldig lovende ut.

Newcomer spiderworm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortell fortell
    7-dagers EPG endelig, enda ett skritt i riktig retning.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Pokker at de fjerner Hallmark. Irriterende nok at de kun sendte fra 18.00-06.00 når kanalen sender døgnet rundt, men nå fjerner de den i tillegg. ARGH!
    Helt enig!!! Nå blir det vanskelig å få sett Sea Patrol og flere av de gode serier... Det skal väre NBC Universal som eier Hallmark, som har bestemt at de ikke lengre skal sende TV-kanalen i Norden! Så det er ikke CD som har gitt opp kanalen! Men CD kunne jo for F*** sende kanalen 24 timer i dögnet Men nå fjernes kanalen:evil: NBC Universal har nevt at de skal sende en ny TV-kanal i Norden, men om dette er sant det får tiden vise!

I tillegg fjerner Disney, Jetix og Toon Disney og erstattes dem med Disney XD! Må si at Disney har klart å gjort Jetix til en dårlig TV-kanal, da de tok over kanalen i 2005. Alt det fine Fox og Saban gjorde for at Fox Kids skulle fremstå som en god barne-tv-kanal tok Disney og ødela den dage de tok over kanalen. Og nå er det spikkeren i gista for Jetix!!

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Det er Hallmark selv som legger ned kanalen. Hallmark slutter å sende i Skandinavia og den forsvinner også på Viasat.
    Mener også ha lest at Hallmark forsvinner i Europa.

Edit: Digitalt.tv nyhed

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

serieopptak

Er det noen andre som har opplevd at serieopptakene ikke funker denne påsken.....

Fra og med mandag (igår) har ingen serieopptakene som jeg hadde stilt inn blitt tatt opp..

Programmene er fortsatt erket med rødt i EPG, så det ser ut som om de skal bli tatt opp.. men "nothing happens"...

Noen som vet hvorfor... eller som har en løsning?

Det går heller ikke an å stille inn nye serieopptak.. da får jeg en feilmelding....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bsd121
    Er det noen andre som har opplevd at serieopptakene ikke funker denne påsken.....

Fra og med mandag (igår) har ingen serieopptakene som jeg hadde stilt inn blitt tatt opp..

Programmene er fortsatt erket med rødt i EPG, så det ser ut som om de skal bli tatt opp.. men "nothing happens"...

Noen som vet hvorfor... eller som har en løsning?

Det går heller ikke an å stille inn nye serieopptak.. da får jeg en feilmelding....
    Jeg har også opplevd at serieopptak har sluttet å virke. Jeg trodde det hadde noe med overgangen til sommertid å gjøre, men ser i en annen tråd at det kan ha vært en sw-oppgradering på gang som har innvirkning på opptaksfunksjonen. Jeg (eller kona) kan imidlertid ikke huske at vi har fått noe spørsmål om å laste ned ny software...

Ser heller ikke noe info om ny software på Canal Digital HD PVR - Canal Digital NO

Jeg har slettet alle serieopptakene og lagt dem inn på nytt igjen. Håper det vil løse problemet...

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VoiceCom
    Jeg har også opplevd at serieopptak har sluttet å virke. Jeg trodde det hadde noe med overgangen til sommertid å gjøre, men ser i en annen tråd at det kan ha vært en sw-oppgradering på gang som har innvirkning på opptaksfunksjonen. Jeg (eller kona) kan imidlertid ikke huske at vi har fått noe spørsmål om å laste ned ny software...

Ser heller ikke noe info om ny software på Canal Digital HD PVR - Canal Digital NO

Jeg har slettet alle serieopptakene og lagt dem inn på nytt igjen. Håper det vil løse problemet...
    Det har kommet ny software for HDPVR'n for kabelnett. Det kan jo være at det er dette du har hørt. Det har ingenting med HDPVR'n for satellitt å gjøre.

Siste oppdatering for satellitt HDPVR var 6 oktober 2009 (versjon 2.3.0) 06. oktober 2009 - Canal Digital NO

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På søndag 28. mars må det ha skjedd noe. Jeg benytter ikke serieopptak, kun "vanlige" programmerte opptak. Og dette fungerer vanligvis knirkefritt. Men på søndag hadde jeg programmert tre opptak. To av dem ble ikke tatt opp. Det tredje ble startet, men avsluttet etter ca 25 min av totalt 60...
    Jeg har åpnet alle mine ukentlige opptak og lagret dem på nytt i håp om at det retter feilen. Og jeg har ikke merket noen flere feil enn det som skjedde på søndag.. Merkelige greier...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    På søndag 28. mars må det ha skjedd noe. Jeg benytter ikke serieopptak, kun "vanlige" programmerte opptak. Og dette fungerer vanligvis knirkefritt. Men på søndag hadde jeg programmert tre opptak. To av dem ble ikke tatt opp. Det tredje ble startet, men avsluttet etter ca 25 min av totalt 60...
    Jeg har åpnet alle mine ukentlige opptak og lagret dem på nytt i håp om at det retter feilen. Og jeg har ikke merket noen flere feil enn det som skjedde på søndag.. Merkelige greier...
    Ok.. jeg måtte slette absolutt aleserieopptak og legge dem inn på nytt... så får vi se om det blir mer futt i opptakene da...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Har selv HD-PVR fra Canal Digital (parabol) og har stort sett vært fornøyd med produktet. Men nå har jeg, som flere av dere andre, fått problemer med opptaksfunksjonen. Denne funksjonen var grunnen til å investere i dette produktet så dette er GRRRRRRRR... :twisted:

Enkeltopptak går greit, men serieopptak har helt gått i stå.
    De serieopptak som er programert inn fungerer (såvidt jeg kan se), men jeg får ikke programert inn nye opptak. Da kommer følgende advarsel: "Advarsel: Tidligere program kan ikke tas opp. Bekreft".
    Bekrefter dette og hele opptaket blir slettet

Problemet har nok vært her i to, tre uker så dette har ikke noe med sommertid å gjøre.
    Andre med samme problem?
    Noen som har tatt seg bryet med å kontakte Canal Digital?

E!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter fremdeles med serieopptak. Prøvde å slette alle og legge dem til på nytt, men fremdeles problemer. Ser imidlertid ut at det virker dersom HD PVR står påslått, men ikke dersom den står i stby :???: . Tidligere virket dette alltid også i stby. Meget frustrerende!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grelzak
    Har selv HD-PVR fra Canal Digital (parabol) og har stort sett vært fornøyd med produktet. Men nå har jeg, som flere av dere andre, fått problemer med opptaksfunksjonen. Denne funksjonen var grunnen til å investere i dette produktet så dette er GRRRRRRRR... :twisted:

Enkeltopptak går greit, men serieopptak har helt gått i stå.
    De serieopptak som er programert inn fungerer (såvidt jeg kan se), men jeg får ikke programert inn nye opptak. Da kommer følgende advarsel: "Advarsel: Tidligere program kan ikke tas opp. Bekreft".
    Bekrefter dette og hele opptaket blir slettet

Problemet har nok vært her i to, tre uker så dette har ikke noe med sommertid å gjøre.
    Andre med samme problem?
    Noen som har tatt seg bryet med å kontakte Canal Digital?

E!
    Akkurat samme problemet som jeg hadde... trykk på Menu knappen.. velg Recorder og slett alle opptak som er serieopptak (det er en gul S foran dem).

Nå skal det gå an å legge til serieopptak igjen... det funket iallefall for meg.

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat samme problemet som jeg hadde... trykk på Menu knappen.. velg Recorder og slett alle opptak som er serieopptak (det er en gul S foran dem).

Nå skal det gå an å legge til serieopptak igjen... det funket iallefall for meg.

Takker for den
    Nå kan jeg igjen sette på serieopptak uten å få spunk!:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jippi :-D Takk for deet :-D

E!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •