Får ikke inn enkelte HD kanaler:S noen tips? (CD HD pvr)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke inn enkelte HD kanaler:S noen tips? (CD HD pvr)

fikk for kort tid siden hd pvr dekoderen til canal digital. Kobla opp og alt fungerte helt til jeg skulle gå igjennom kanal listen

Det viste seg at Discovery HD,BBC HD, Eurosport HD og aljazeera ikke vil gå inn.
    Dvs. når jeg går på nevnte kanaler kommer det en melding om at hvis jeg abbonerer på kanalen må jeg oppdatere programkortet blablabla.. ikke skift kanal under oppdatering..

Vel. så jeg prøvde å la det stå i lengre tider, men ingenting skjedde.

Ringte CD kundeservice og snakket med en kar som mente jeg skulle slå av tunern, ta ut kortet og la det ligge litt for så å koble til igjen og skru på en av disse kanalene.

Det fungerte ikke så jeg måtte ringe igjen. Etter mye om og men kom de frem til at alle kanalene lå på "samme" frekvens. men det skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk de inn. Har god signalstyrke og alle andre kanaler virker tipp topp..
    Endte med at jeg ble bedt om å utføre samme operasjon som etter forrige henvendelse, men resultatet er ikke stort bedre...

For å komme til saken her, er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal gå frem videre, eller løse problemet så jeg kan se på disse kanalene.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    fikk for kort tid siden hd pvr dekoderen til canal digital. Kobla opp og alt fungerte helt til jeg skulle gå igjennom kanal listen

Det viste seg at Discovery HD,BBC HD, Eurosport HD og aljazeera ikke vil gå inn.
    Dvs. når jeg går på nevnte kanaler kommer det en melding om at hvis jeg abbonerer på kanalen må jeg oppdatere programkortet blablabla.. ikke skift kanal under oppdatering..

Vel. så jeg prøvde å la det stå i lengre tider, men ingenting skjedde.

Ringte CD kundeservice og snakket med en kar som mente jeg skulle slå av tunern, ta ut kortet og la det ligge litt for så å koble til igjen og skru på en av disse kanalene.

Det fungerte ikke så jeg måtte ringe igjen. Etter mye om og men kom de frem til at alle kanalene lå på "samme" frekvens. men det skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk de inn. Har god signalstyrke og alle andre kanaler virker tipp topp..
    Endte med at jeg ble bedt om å utføre samme operasjon som etter forrige henvendelse, men resultatet er ikke stort bedre...

For å komme til saken her, er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal gå frem videre, eller løse problemet så jeg kan se på disse kanalene.

Al Jazeera ligger ikke på samme frekvens som Discovery HD,BBC HD og Eurosport HD men alle ligger på horisontal highband. Hvis du har for dårlig signal så skulle du heller ikke motta TV2 siden den sender på samme frekvens som Al Jazeera. TVNorge (ikke TV Norge HD) sender også på samme frekvens som Al Jazzera. TV Norge HD sender også på horisontal highband.

Teksten du får fram tyder på at du har ok signal men at smartkortet ikke er oppgradert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •