Problem med T90 og switch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med T90 og switch

Heisann!

Kjøpte denne pakken for en tid tilbake. "Diseq"'en som følger med, er en Maxsat SWD-10x1. Den skal i følge MaxSat være programmert, slik at det bare er å plugge i og kjøre på. Men ettersom det er mer enn 4 hoder, må jeg sette på ustandardisert brukerdefinert konfigurasjon i dreamboxen.

Så, jeg prøvde som Diseq 1.1, ettersom det skal fungere. Av hva jeg har lest, skal man kunne bruke en Diseq 1.1 med å sette som LNB 0-9, Mode: None og Uncommited switch 1-10. Det har jeg gjort; Får bare inn to hoder... Og de er ikke etter hverandre en gang... Får inn 4.8E (men bare en transponder - og dreamboxen tror det er på 1W) - og 28.2E - alt. Hva er galt?

Takk for hjelp.

--TRA

EDIT: Det kan gjerne nevnes at uansett hvilke fire hoder jeg benytter i en vanlig 4-way switch, så fungerer det. Det er altså ikke LNB'ene som er feil instilt..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tja... Siden jeg snart har revet av meg to kg hår, bør jeg la denne stå - men jeg fant åpenbart ut av det.- Nå har jeg bare fire hoder tilkoblet, og har satt switchen til 1.2...

Bruker LNB 0-3, lnb mode none, uncommited switch 1-4. I dag blir det ikke lekt med flere hoder, for nå er det noen som vil se tv uten at jeg diller med noe som helst. Men så lenge feilen ble funnet går det greit. Så bare husk,. hvis noen kjøper verdensparabolen fra MaxSat..

Den er programmert som 1.2 by default.

--T

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •