Bestille ekstra rom fra canal digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Lionstar sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bestille ekstra rom fra canal digital

Jeg lurer på hvordan jeg får tak i ekstra rom abb. uten at det er slik at kortet og tuneren er gift.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper du en brukt CD HD boks skal kortet følge med denne boksen, det er hvertfall slik CD ønsker det. Kortet tilhører boksen (egentlig CD) og ikke eier av boksen, kortet skal derfor også følge boksen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

har nettopp tegnet "alle rom"

Hei.
    Jeg gikk på Elkjøp lokalt slik det står på CD sine hjemmesider at du kan. "Enten ringe eller din lokale forhandler".

Jeg gikk dit fordi jeg ikke ville ha den såkalte "standard tuneren" til CD. Mitt ønske var den HD tuneren (Ikke den med opptak som det har vært mye klage på), men den til to tusen lapper.
    Da fikk jeg beskjed om at de egenlig ikke forhandlet slik, men at de solgte hele pakker (hovedabbo.)
    Men jeg hadde hovedabbo. fra før, og ville kun ha "Barnepakken" som "alle rom" tilleggsabbo.
    Da fikk jeg det, og fikk med den tuneren jeg ønsket å kjøpe, men kortet som skulle benyttes lå i selve pakken samme mdtuneren.
    Fikk kun tilsendt et hode med fire uttak.(men ikke selve festet som gjør at hodet kommer på midten av armen:evil: )

ETD

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eltechnodude
    Hei.
    Jeg gikk på Elkjøp lokalt slik det står på CD sine hjemmesider at du kan. "Enten ringe eller din lokale forhandler".

Jeg gikk dit fordi jeg ikke ville ha den såkalte "standard tuneren" til CD. Mitt ønske var den HD tuneren (Ikke den med opptak som det har vært mye klage på), men den til to tusen lapper.
    Da fikk jeg beskjed om at de egenlig ikke forhandlet slik, men at de solgte hele pakker (hovedabbo.)
    Men jeg hadde hovedabbo. fra før, og ville kun ha "Barnepakken" som "alle rom" tilleggsabbo.
    Da fikk jeg det, og fikk med den tuneren jeg ønsket å kjøpe, men kortet som skulle benyttes lå i selve pakken samme mdtuneren.
    Fikk kun tilsendt et hode med fire uttak.(men ikke selve festet som gjør at hodet kommer på midten av armen:evil: )

ETD
    Ble kortet låst mot tuneren da?

Det billigste hadde vært å fått canal digital til å sende et kort, og så få tak i en brukt tuner, men det går kanskje ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lionstar
    Ble kortet låst mot tuneren da?

Det billigste hadde vært å fått canal digital til å sende et kort, og så få tak i en brukt tuner, men det går kanskje ikke?
    Har du kollat in SmartWi cardsplitter.asp

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RolandS
    Har du kollat in SmartWi cardsplitter.asp
    Er for bruk på hytta, dette. Men det hadde vært fint med slik SmartWi, om det virker. Derfor hadde det vært fint å få tak i kort fra dem som ikke er låst.

Jeg vet ikke om hovedabb, er låst til tuneren eller ikke.

Newcomer Prebban sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har vært plaget med at det ene kortet på HD tunern er slitt av en eller annen rar grunn...

Da mener jeg at vi fikk et nytt tilsendt i posten etter et par dager...

Fungerer det ikke med 2 like kort altså du "faker" at ditt kort er ødelagt? og får dobbelt opp?

Eller er det en form for sperre?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Prebban
    Vi har vært plaget med at det ene kortet på HD tunern er slitt av en eller annen rar grunn...

Da mener jeg at vi fikk et nytt tilsendt i posten etter et par dager...

Fungerer det ikke med 2 like kort altså du "faker" at ditt kort er ødelagt? og får dobbelt opp?

Eller er det en form for sperre?
    Når du får et nytt kort blir det gamle deaktivert, (Det får ikke lenger kodeoppdateringer via satellitt) det er altså ubrukelig til annet enn å fylle søppelbøtta (eller du kan bruke det som bokmerke).
    Det blir det samme som med en gsm-telefon. Hvis du sier opp abbonnementet eller bytter operatør har du ikke to simkort du kan bruke. Det gamle blir deaktivert.
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •