Lyd via reciver fra dekoder CDC 5050???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Lyd via reciver fra dekoder CDC 5050???

Jeg har en gammel Yamaha-reciver (RX-V692 RDS), hvor jeg ønsker å få lyden fra vanlig parabol-dekoder (CDC-5050) til. Finner bare Spdif som lydutgang på denne dekoderen, noe som jeg ikke har på reciveren.... Kan jeg få lyden fra dekoderen til forsterkeren på en annen måte??? Har ikke scart-inngang på forterker... Så si kun vanlig audio-koblinger på baksiden av denne reciveren. Ønsker å høre radio via forsterkeren, med signaler fra dekoderen... Noen som kan hjelpe???

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av casu
    Jeg har en gammel Yamaha-reciver (RX-V692 RDS), hvor jeg ønsker å få lyden fra vanlig parabol-dekoder (CDC-5050) til. Finner bare Spdif som lydutgang på denne dekoderen, noe som jeg ikke har på reciveren.... Kan jeg få lyden fra dekoderen til forsterkeren på en annen måte??? Har ikke scart-inngang på forterker... Så si kun vanlig audio-koblinger på baksiden av denne reciveren. Ønsker å høre radio via forsterkeren, med signaler fra dekoderen... Noen som kan hjelpe???
    Nå har jeg ikke min CDC-5050 liggende hjemme, men er det ikke sånn at den har 2 scart-utganger? Dermed kan du koble et scart-til-phono adapter i CDC-5050, og phonokabler videre til Yamahaen. Du må bare sørge for å få tak i et adapter som sender lyden "rette" vegen. Noen har en bryter der du kan velge om lyden skal gå fra phono til scart, eller omvendt.
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •