HD PVR og manglende dekoding av kanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD PVR og manglende dekoding av kanaler

Har nettop fått HD-PVR boksen til Canal Digital, med dertil nytt programkort. Problemet mitt er at når jeg forsøker å se på Eurosport HD, Discovery HD og BBC HD får jeg opp et bilde hvor jeg blir bedt om å vente inntil 2 timer for oppdatering av programkort. For ordens skyld har jeg i utgangspunktet abb på entertain pakka.
    Nå har disse to timene forlengst passert uten at jeg har fått noe bilde. Har vært i kontakt med kundeservice og gjort det som de har bedt meg om, uten at det har hjulpet.
    Noen som vet hva som kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på disse kanalene? Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk signalet på de kanalene (sett mottakeren på en av kanalene, og sjekk signal via menyen). Hvis signalet er topp der og en reset av mottakeren ikke fungerer, så vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problemet jeg og. Ringte support og dem etter mye og men skal sende meg et nytt kort. (HAr også hd tuner uten hdd) og kort fra den fungerer utmerket... Har prøvd alt(reset) ,tom at det skulle stå i 5 timer på discovery sd. Ingenting hjelper

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gagano
    Har samme problemet jeg og. Ringte support og dem etter mye og men skal sende meg et nytt kort. (HAr også hd tuner uten hdd) og kort fra den fungerer utmerket... Har prøvd alt(reset) ,tom at det skulle stå i 5 timer på discovery sd. Ingenting hjelper
    Prøvde mitt gamle programkort, og der fungerer kanalene utmerket. Rart jeg ikke tenkte på det før. Da vil det nok løse seg med nytt kort. Takk for tips

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •