Beste HD kanal?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste HD kanal?

Hvilken HD kanal synes du er best? Jeg for min del er vel ganske skuffet over de fleste HD kanalene, synes vel at Animal Planet HD og BBC HD er de beste og at TvNorge HD og Eurosport HD er de værste, ser faktisk ikke noe særlig forskjell på HD og SD der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD kanaler

Jeg ble overrasket over innlegget ditt, da jeg synes TV Norge har endel sendinger som er krystallklare, Eurosport HD likedan, utrolige bilder. Jeg så på sendingene fra Beijing på Eurosport, og ble overrasket over den gode kvaliteten. Er enig med deg at Animal HD og BBC HD også er flotte kanaler i HD. Egentlig er alle HD kanalene fine, men Astra HD er litt kjedelig, da de sender om og om igjen det samme, men så er det en demokanal også...

Newcomer spiderworm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Eurosport er mye skalert opp, sendinger hvor det står Native HD e.l nederst i høyre hjørne er filmet i HD. Syntes også bildene er mye bedre generelt på Eurosport HD enn den vanlige Eurosport.

Samme gjelder også TVNorge, her står det tydlig merket når de sender programmer som er filmet i HD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •