Ny Topfield med twin og S2+++

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Topfield med twin og S2+++

Dette kan bli bra saker! Har hatt en del Topfield tidligere, og har aldri hatt tunere med så lite problemer!
    Welcome to TOPFIELD

Active Migen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet noe mer om denne ?

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye bra med Topfield, bortsett fra at opptak lagres kryptert. Det ble hovedgrunn til at jeg solgte min TF77000 og beholdt Vantage 8000.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hårek
    Mye bra med Topfield, bortsett fra at opptak lagres kryptert. Det ble hovedgrunn til at jeg solgte min TF77000 og beholdt Vantage 8000.
    Det er vel opptak av en kanal man ikke ser på som gir kryptert opptak på TF7700 HDPVR. Ingen av opptakene jeg har gjort på kanalen jeg ser på er kryptert men de mangler PAT tabell og da må de modifiseres en smule for å få spilt de av i andre bokser som f.eks. Popcorn Hour.

Uansett så tror jeg det skal være mulig å dekryptere opptakene etterpå. Det er jo slik at en common interface CAM normalt sett ikke kan dekryptere to kanaler samtidig så lenge de ikke er på samme transponder.

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at TF7700 selv ikke larer å dekryptere opptaket. Mange ganger kunne jeg starte avspilling, men når jeg kom halvveis og spolte forbi reklamen så mista den 'sync' og kom ikke videre. Måtte starte på begynnelsen igjen og holde meg unna fast-forward knappen.
    Og i visse situasjoner (repeterbart) kunne den ikke spille av opptaket overhodet.

TF5500 har ikke dette problemet, men det er alltid et problem at gamle krypterte opptak er problematisk / umulig å avspille fordi det er nye Conax koder.

Dessuten er spolehastighet ganske begrenset på Topfield. Der har Vantage et bra fortrinn.
    Topfield får imidlertid toppkarakter på stabilitet og brukervennlighet. De som skriver software for Vantage virker å være 'tette i pappen' i forhold.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan denne komme med innebygget conax og dual decoding? Isf kunne den være interessant. Hvis ikke, vil ikke jeg vurdere denne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •