Toroidal 90

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Toroidal 90

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toroidal 90

Hei, jeg er ny her. Har kjøpt ipbox 9000hd og en toroidal 90 antenne. Jeg ønsker bl.a. å ta ned asiatiske - thaikanaler. Kan noen gi meg tips på hvilke satelitter jeg skal sikte meg inn på? Jeg har 10 lnb,er til rådighet. Ståsted er moss. Er takknemlig for svar. Mvh. jansjik

Newcomer ZitizenX sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Lyngsat LyngSat - Lyngemark Satellite er vel en bra plass å begynne på.

Jeg tar inn Thai tv på 13 øst. Vet ikke om flere thaikanaler, men det er vel en del Asiatiske rundt om kring.

Mvh
    Kenneth

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy ipbox 9000hd + T90. Trenger hjelp!

Hei. jeg fikk inn mange satelitter rundt 13E, men fikk ikke bilde og lyd. Jeg har nå kjempeproblemer med min ipbox. får ikke forbindelse mellom PC og boxen sånn at jeg kan bruke flash tool for å få inn software. Jeg har også nettverkkabel fra boxen til ruteren men jeg får ikke tilgang der heller. Jeg legger inn ipadressen til boxen men den vil ha brukernavn og passord. Jeg vet ikke hva disse er.
    Har prøvd å oppgradere over nettet og når nedlastingen er ferdig kommer "PANIC" i displayet og den reagerer ikke på noe. Må slå den av med bryteren bak. Nå får jeg bare en satelitt (sirius) men ikke noen program.
    Kan noen der ute hjelpe meg? Vist noen er i østfoldområde så vil jeg bli glad om noen kunne komme meg til unnsetning.
    jansjik.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •