Software til Force 516 mottaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Software til Force 516 mottaker

Har en Force 516 satelittmottaker som ikke er helt i form. Den låser seg ofte, og displayet lyser når det passer mottakeren. Den registrerer ikke CD-kortet i innebygd CAM lenger. Med en Dragon-cam innplugget fungerer kortet i denne.
    Nullstilling hjelper ikke. Prøver å oppdatere software via satelitt (Thor) men får beskjeden "finner ingen data". Er det mulig å få tak i nyeste software andre steder og kjøre oppdatering med PC? I så fall hvor finner jeg softwaren.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lark
    Har en Force 516 satelittmottaker som ikke er helt i form. Den låser seg ofte, og displayet lyser når det passer mottakeren. Den registrerer ikke CD-kortet i innebygd CAM lenger. Med en Dragon-cam innplugget fungerer kortet i denne.
    Nullstilling hjelper ikke. Prøver å oppdatere software via satelitt (Thor) men får beskjeden "finner ingen data". Er det mulig å få tak i nyeste software andre steder og kjøre oppdatering med PC? I så fall hvor finner jeg softwaren.
    Du må nok sende den til et Force service verksted. Force har sluttet å sende software til denne boksen via satellitt og jeg tror aldri Force har lagt ut software på internet for denne boksen. Er usikker på om du fortsatt kan få fikset boksen men det skader ikke å høre med forhandleren du kjøpte boksen av. Tror egentlig Force har sluttet å supportere disse boksene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Du må nok sende den til et Force service verksted. Force har sluttet å sende software til denne boksen via satellitt og jeg tror aldri Force har lagt ut software på internet for denne boksen. Er usikker på om du fortsatt kan få fikset boksen men det skader ikke å høre med forhandleren du kjøpte boksen av. Tror egentlig Force har sluttet å supportere disse boksene.
    Etter det jeg vet har hitronics.no utstyr for feilsøking/reparasjoner av Force-mottakere, står noe om det på hjemmesiden. Holder til i Stavanger
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neppe vits i å legge penger i reparasjon. Like godt å kjøpe ny HD-mottaker. Har sett litt på Vantage 6000. Er det noe å satse på med Canal Digital abonnement?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •