Loop through på Force 3serien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Loop through på Force 3serien

Hei!

Forholdsvis enkelt spørsmål jeg har, regner med det er en del her som vet svaret på det

Har en parabol med 4 monolnb, koblet gjennom 4-1 diseq til forcen. Har en gammel Nokia Mediamaster 9602 som jeg tenkte å bruke på soverommet.
    Kan jeg bruke loop through på Force til Nokia? Må forcen være avslått eller påslått for at dette skal funke? Og hvis dette funker, kan man se på forskjellige kanaler samtidig på Force og Nokia? Eller kan man bare bruke en av gangen?

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kriz86
    Hei!

Forholdsvis enkelt spørsmål jeg har, regner med det er en del her som vet svaret på det

Har en parabol med 4 monolnb, koblet gjennom 4-1 diseq til forcen. Har en gammel Nokia Mediamaster 9602 som jeg tenkte å bruke på soverommet.
    Kan jeg bruke loop through på Force til Nokia? Må forcen være avslått eller påslått for at dette skal funke? Og hvis dette funker, kan man se på forskjellige kanaler samtidig på Force og Nokia? Eller kan man bare bruke en av gangen?
    Såvidt jeg kan huske så har ikke Forcen en "priority" switch i loopen. Derfor må du sette 9602 i standby eller på NRK1
    for at Force'n skal fungere.

Du må antagelig sette Force'n i standby eller på NRK1 for at Nokia'n skal fungere uten trøbbel.

Begge mottagerene kan ikke fungere samtidig på en bra måte men når du setter den "ubrukte" mottageren på NRK1 så vinner antagelig den andre evt. konflikter men ulempen er at det vil føre til utfall på den "ubrukte" mottageren ( hvis det har noen betydning da).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •