Dreambox 800 og vanlig tv utgang

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreambox 800 og vanlig tv utgang

Hei.
    Tenkt jeg skulle montere opp en kjøkken tv og strekke vanlig antenne kabel fra dm 800 til tven siden strekket er rundt 15 m langt. Etter alt var ferdig og jeg skulle plugge i dm boxen ser jeg til min store overaskelse at den ikke har vanlig antenne plugg utgang..?? Har dere noe tips til hvordan jeg kan løse dette?? Jeg bruker scart utgangen til en Pana nå som ikke har HDMI. Tips mottas med takk.. Mr. H.:grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceman73
    Hei.
    Tenkt jeg skulle montere opp en kjøkken tv og strekke vanlig antenne kabel fra dm 800 til tven siden strekket er rundt 15 m langt. Etter alt var ferdig og jeg skulle plugge i dm boxen ser jeg til min store overaskelse at den ikke har vanlig antenne plugg utgang..?? Har dere noe tips til hvordan jeg kan løse dette?? Jeg bruker scart utgangen til en Pana nå som ikke har HDMI. Tips mottas med takk.. Mr. H.:grin:
    Det man behöver är RF-modulator med SCART-ingång Modulator scart | jämför priser och information - Kelkoo

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men dreamboxen har bare en scart utgang og den bruker jeg mot tven. Kan dette splittes også? Om en bruker den scart utgangen må den stå i cvbs eller rgb på scarten?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceman73
    Hei.
    Det fulgte vel med en DVI->HDMI overgang med DB 800?
    Bruk denne og en HDMI kabel av god kvalitet siden avstanden er såpass stor.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan sette på en scart forgreinig, dette er ikke noe problem. Claes Ohlson har flere modeller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •