TV Norge HD? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35

Tråd: TV Norge HD?

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Forumets kvalitet synker når det fylles opp av slike tråder som åpenbart er startet av ren latskap. Folk må prøve å finne ut av ting selv istedet for å bruke andre som sin personlige google. Det er heller ingen som lærer noe av å få alt opp i henda.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    omg! DET VAR FOR Å FÅ FREM BUDSKAPET!!!!!!!

drit i at jeg nevnte feil kanal MED ? bak for å UTDYPE min usikkerhet som egentlig ikke var poenget i posten og nettopp derfor satte ? bak...

det som får ned forumets kvalitet er når folk skal være så forbanna pripne all the way nettopp derfor jeg er så lite aktiv på dette forumet gjennom mine mange år som medlem. ( må vell si at jeg har hatt forskjellige brukere da så ingen skal "prippe" seg til på at det står kun feb 08 på nåværende bruker )
    jeg angre allerede på at jeg begynnte og bli aktiv igjen!

skal holde meg til å lese fra nå av å heller være aktiv på de andre foraene
    beklager SÅ mye herr majestet!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GrEmLiNgS
    omg! DET VAR FOR Å FÅ FREM BUDSKAPET!!!!!!!

drit i at jeg nevnte feil kanal MED ? bak for å UTDYPE min usikkerhet som egentlig ikke var poenget i posten og nettopp derfor satte ? bak...

det som får ned forumets kvalitet er når folk skal være så forbanna pripne all the way nettopp derfor jeg er så lite aktiv på dette forumet gjennom mine mange år som medlem. ( må vell si at jeg har hatt forskjellige brukere da så ingen skal "prippe" seg til på at det står kun feb 08 på nåværende bruker )
    jeg angre allerede på at jeg begynnte og bli aktiv igjen!

skal holde meg til å lese fra nå av å heller være aktiv på de andre foraene
    beklager SÅ mye herr majestet!
    Hvis det er så ille her, hvofor gidder du da i det hele tatt å bruke tid på å være her?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Hvis det er så ille her, hvofor gidder du da i det hele tatt å bruke tid på å være her?
    sa ikke det var ille her jeg sa jeg det?

sa bare at det er et par som ødelegger så jeg får holde meg til å lese atter en gang
    det er jo heldigvis flertall av tråder og medlemmer som gjør forumet atraktivt.

bare et spørsmål siden det skulle så lite til å kalle meg lat.

skal man be alle som ønsker råd om anlegg til rundt 20k også slutte å mase da dem kan finne det selv på internett?

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si meg enig i dette.
    Er lei og syns det er provoserende at folk skriver "bruk søkefunksjonen før du spør" "hvorfor søker du ikke før du spørre" osv.

Dette er jo et forum, ser ikke skaden vet at folk kan spørre samme spørmål flere ganger.

Ofte går jo utviklen framover så et spm som var svart riktig en gang kan være feil pr. dags dato pga noe nytt har kommet. Eller at det har kommet nye lurere løsninger program o.l.

Må bare understreke at det selvfølgelig er greit når folk svar skikkelig på spm og f.eks tipser om at det finnes nyttig info man kan finne ved å søke, eller f.eks henviser til gamle tråder med info

PS. Ønsker ikke å starte noen diskusjon!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg må si meg enig i dette.
    Er lei og syns det er provoserende at folk skriver "bruk søkefunksjonen før du spør" "hvorfor søker du ikke før du spørre" osv.

Dette er jo et forum, ser ikke skaden vet at folk kan spørre samme spørmål flere ganger.
    Nå er det strengt tatt ikke dette som er saken. Gremlings spurte ikke om noen ting, han fremla en påstand som var direkte feil. Det var det som utløste kommentaren om å søke før han poster.

Det kunne nok helt sikkert vært sagt på en penere måte, men jeg synes Gremlings har taklet kritikken spektakulært dårlig, og kranglingen som har oppstått må han nok ta på sin kappe.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Nå er det strengt tatt ikke dette som er saken. Gremlings spurte ikke om noen ting, han fremla en påstand som var direkte feil. Det var det som utløste kommentaren om å søke før han poster.

Det kunne nok helt sikkert vært sagt på en penere måte, men jeg synes Gremlings har taklet kritikken spektakulært dårlig, og kranglingen som har oppstått må han nok ta på sin kappe.
    når du IGJEN kaller det en påstand må jeg igjen henvende til ALLE mine siste innlegg hvor jeg gjentatte ganger henviser til SPØØØØØØØØØØØRMÅLSTEGNET i vært av innlegga så og si!!! huff av meg ass er det mulig!...

beklager at jeg formulerte det som en påstand med et spørsmålstegn for å utdype min usikkerhet! man kan da ikke være så prippne??? :shock:

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

Jeg leste det strengt tatt som et spm, pga den usikre formuleringen og spørsmålstegnet. Men dette er vel ikke vits å diskutere noe mer Så jeg dropper ut her..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg leste det strengt tatt som et spm, pga den usikre formuleringen og spørsmålstegnet. Men dette er vel ikke vits å diskutere noe mer Så jeg dropper ut her..
    Det er kul umuliig å fatte hva folk mener mange ganger. Det er så mye feilbruk av tegn, masse orddeling osv at det er umuliig å vite om det er viten eller tro man prater om. Sånn som de skrev inne i et serveringstelt her i sommer: Røyk fritt....

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er mulig å bryte inn i denne konstruktive dialogen, så lurer jeg på om det er flere her som IKKE får inn denne TVN HD til tross for flere samtaler med supporten til CD.. Har største pakken til CD, og får inn alle de andre HDkanalene... Har koblet ut strømmen til tuneren osv... Noen andre, gode tips og innspill?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Om det er mulig å bryte inn i denne konstruktive dialogen, så lurer jeg på om det er flere her som IKKE får inn denne TVN HD til tross for flere samtaler med supporten til CD.. Har største pakken til CD, og får inn alle de andre HDkanalene... Har koblet ut strømmen til tuneren osv... Noen andre, gode tips og innspill?
    Aldri hatt problemer med TVN HD her. Har CDs HD PVR.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Regner med at du har parabol og CD HD boks siden du skriver i satellittforumet.

Får du inn f.eks. History HD på CD HD boksen ? Den sender på eksakt samme frekvens som TVNorge HD.

Eurosport HD,Discovery HD og BBC HD sender på nabofrekvensen med samme parametere.

Hvis du ikke har TVNorge HD i kanallista en gang så er det veldig merkelig. Hvis du har TVNorge HD i kanallista men har for dårlig signal så er antenna ute av posisjon eller det er andre årsaker mellom antenne og mottager som reduserer signalkvaliteten ( f.eks. dårlig LNB, diseqC switch, lang eller dårlig coax, coax sjøt, osv....)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Det er kul umuliig å fatte hva folk mener mange ganger. Det er så mye feilbruk av tegn, masse orddeling osv at det er umuliig å vite om det er viten eller tro man prater om. Sånn som de skrev inne i et serveringstelt her i sommer: Røyk fritt....
    Enkelte ganger så kan det være vanskelig å forstå folk her, men jeg synes ikke på noen måte det var vanskelig å forstå hva Gremlings var ute etter. For å ta Gremlings i forsvar så synes jeg han fikk mye unødig og ugrunnet pepper, det er jo dem som legger inn ikke-konstruktive innlegg og personangrep som ødlegger forumet, ikke dem som legger inn tråder.

Beklager OF.... :roll:

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får inn SAMTLIGE av de andre HDkanalene ja, men kun ett slikt blått bilde med:

"Ingen abonnementsrettigheter

Hvis du vil abonnere på denne kanalen, kontakter du Canal digital kundeservice"

De har jeg kontaktet, med forslag om å trekke ut strøm til tuneren i minst 2 minutter og samtidig ha kortet ute av tuneren.. Dette uten hell... Har den største pakken forøvrig, Entertain eller hva den heter nå igjen.....

Noen andre som er i samme situasjon? Eller som har andre tips?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ta en full reset av tuneren, dvs grunninnstillinger