Beklager, men har hastespm vedr oppsett av CD's HDtuner (Uten pvr).

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beklager, men har hastespm vedr oppsett av CD's HDtuner (Uten pvr).

Er hjemme hos gamlefolket og skal sette opp HDtuneren som de fikk i posten i dag. Det følger med ett nytt kort... Må/skal dette brukes for å evt. få tilgang til HDkanalene eller noe slikt? Har lest endel om at kortene er parret med tunerene, men vet ikke helt... Hva vil skje med det gamle kortet? Vil det simpelthen slutte å fungere etter en stund eller? Beklager at jeg lager en ny tråd da jeg sikkert kunne søkt og lest, men er i litt tidsnød...

Mvh

Etaten

p.s. De har full såkalt entertainpakke, og skal vel da ha tilgang til en 8-10 HDkanaler.. Skjer dette automatisk ved nytt søk etter skifte av tuner, eller må en ringe inn og få disse aktivert el.l. ?

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Er hjemme hos gamlefolket og skal sette opp HDtuneren som de fikk i posten i dag. Det følger med ett nytt kort... Må/skal dette brukes for å evt. få tilgang til HDkanalene eller noe slikt? Har lest endel om at kortene er parret med tunerene, men vet ikke helt... Hva vil skje med det gamle kortet? Vil det simpelthen slutte å fungere etter en stund eller? Beklager at jeg lager en ny tråd da jeg sikkert kunne søkt og lest, men er i litt tidsnød...

Mvh

Etaten

p.s. De har full såkalt entertainpakke, og skal vel da ha tilgang til en 8-10 HDkanaler.. Skjer dette automatisk ved nytt søk etter skifte av tuner, eller må en ringe inn og få disse aktivert el.l. ?

HD kanaler ligger i framilje pakka og opp over.. så det tut og kjør her
    når det gjelder ny tuner og boks. så er bare og bruke kortet..
    parring er normal ikke startet for vanlig folk.. men om de har ett gammle kort så vil det bli sperret etter vært siden de har fått nytt kort med den nye tuner

får du ikke inn HD kanaler kan være at parabolen ikke står 100% riktig
    og de skal ligge i kanal listen uann sett om du har tilgang eller ikke

Troeen

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble sen tilbakemelding her... Men resultatet av oppgraderingen ble bra... Knall bilde ble det Eneste problemet er at noen av kanalene lever sitt eget liv med tanke på at det ofte blir 4:3-format ved kanalskifte som en da må korrigere med HD-knappen.. Skal sette opp min Hdtuner i morra, og er spent på billedkvaliteten på HDtv på min 50", selv om en også godt kunne se det på gamlefolkets pana 37" plasma Happy days

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •