Canal Digital HD PVR , ny software - Side 68

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 68 av 81 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 ... SisteSiste
Viser resultater 1,341 til 1,360 av 1608
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oppdaterte. Gikk greit hos meg. Beholdt både opptak og favorittlister.
    Får håpe de verste feilene er borte nå.

Men fortsatt er spolehastigheten elendig (VHS standard, og knapt det) og inne på EPG mangler det lyd og lite TV bilde for den kanalen man står på. Meningsløst at man ikke kan se og høre på f.eks nyheter mens man kikker i programoversikten og planlegger opptak.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert. Ble tull med kanal nr. på favorittlistene, måtte derfor lage nye favorittlister. Alt annet ser ok ut så langt.

Newcomer Stril sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lastet ned ny oppdatering kl 15.30 og det virker helt fint hos meg. nå 18.30.

Har slukket og tent den noen ganger.
    Gamle opptak og alle innstillingene er som før.

Hilsen en J...A glad slostril

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fillen. Jeg får ikke boxen til å lagre favorittlisten. Om jeg lager en favorittliste, lagrer den, så virker den fint, helt til jeg skrur av og så på igjen. Da er det komt noen helt andre kanaler i listen en de jeg la til. Om jeg tar strømmen, så kommer den aktuelle listen bare opp som "tom" og alle kanalene er borte. Noen andre som har dette problemet?

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeek
    Fillen. Jeg får ikke boxen til å lagre favorittlisten. Om jeg lager en favorittliste, lagrer den, så virker den fint, helt til jeg skrur av og så på igjen. Da er det komt noen helt andre kanaler i listen en de jeg la til. Om jeg tar strømmen, så kommer den aktuelle listen bare opp som "tom" og alle kanalene er borte. Noen andre som har dette problemet?
    Måtte selvfølgelig prøve dette jeg også og det samme skjer her. Kanalliste B er der men tuneren har fyllt listen med alt mellom himmel og jord :evil:
    Det er også kanaler her som jeg opprinnelig ikke la i liste B. Dette er nok en ny bug etter siste oppdatering som vi sikkert må slite med noen måneder

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdaterte i morges, har ikke hatt noen problemer enda. Ingenting har forsvunnet, og programerte opptak har funket som før.
    Kef E301 hele veien rundtXtz Cinema 1x12 Yamaha Rxv-206755" Sony HX855

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppgraderingen gikk greit her også. Ikke noe kluss med favorittkanaler eller tidligere opptak.

Men boksen gikk i Mute og skrudde seg av en gang ved trykk på EPG knappen. Det som var nytt nå var at det gikk greit å skru den på igjen etterpå

Tror jeg vil vente litt med å friskmelde den helt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har oppdatert uten problemer. Har noen av dere prøvd å lage NYE favorittlister etter oppdateringen og skrudd av og på tuneren?
    Finnes det noen mulighet for å gjenopprette fabrikkinnstillinger uten å miste opptak?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar litt forbehold her, men mener på at jeg tok radom guy reset "rød, 3 5 3, teletext knappen 1" uten at opptakene forsvant. Men dette var nok rett før jul.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Tar litt forbehold her, men mener på at jeg tok radom guy reset "rød, 3 5 3, teletext knappen 1" uten at opptakene forsvant. Men dette var nok rett før jul.
    Jeg tok en slik reset for noen dager siden. Da ble alt slettet. Denne kuren anbefales bla. av CD når man får rot med full HD etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes! He he, klikket på meny, Innstillinger og så rød knapp, som er fabrikkinnstillinger. Etter at boksen hadde skrudd seg av og på osv, ble jeg spurt om å oppgrader, selv om jeg oppgraderte igår. Etter ny oppgradering funker favorittlister og ingen av opptakene ble slettet. Endelig litt glede angående denne boksen

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes! He he, klikket på meny, Innstillinger og så rød knapp, som er fabrikkinnstillinger. Etter at boksen hadde skrudd seg av og på osv, ble jeg spurt om å oppgrader, selv om jeg oppgraderte igår. Etter ny oppgradering funker favorittlister og ingen av opptakene ble slettet. Endelig litt glede angående denne boksen

Hey. Får prøve det jeg også da. Håper ikke opptakene forsvinner nå da....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er morsom. CD uttaler: En ny funksjon slår av dekoderen etter 4 timer hvis den ikke er i bruk (4 timer etter siste tastetrykk på fjernkontrollen). I følge Canal Digital er dette både miljøvennlig, og skal i tillegg gjøre dekoderen mer stabil.

Canal digital: Ny oppdatering til Canal Digitals HD-PVR - DinSide Bolig

Ja, den blir mer stabil fordi den slår seg av. Min pvr fungerer bedre nå, men klikker fortsatt hvis den står på noen timer. Når jeg da trykker en knapp, så fryser den og slår seg av.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av faben
    1. Bruk av pil opp og ned fungerer ikkje for å sjekke kva program som er på andre kanalar samtidig som ein framleis ser på orginal kanal. For å få til dette så må eg trykke to ganger på OK, da får eg først opp kanallista og så kjem infoboksen, da kan eg sjekke kva program som er på dei andre kanalane.

2. Når eg så har gjort denne prosessen og valgt meg ein ny kanal og trykker OK så byttast kanal som det skal men infoboksen blir liggande og ein må trykke på TV for at den skal gå vekk.
    Punkt 1 er endelig retta! Punkt 2 er framleis der.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fungerte her også uten at noen av mine opptak ble borte. Fikk ikke spørsmål om jeg ville oppgradere software men siste versjon (0.8.0) er installert. Opprettet ny favorittliste - restartet dekoder og favorittliste er fortsatt der. HURRA.....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er såå glad for at den boksen nå bare står der uten lys i displayet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld har min tuner vært vrang igjen, låste seg med et "snøbilde" i gråfarge. Fikk halve skjermen grønn når jeg slo den på igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, nå har den faktisk virket opp til flere dager. Ser at noen har problemer ennå, men siden det er så liten aktivitet i denne tråden, tipper jeg at boksen er blitt merkbart bedre etter siste oppdatering. Bare ikke Canal Digital finner på noe tull nå.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer en ny oppdatering i mars med tanke på en videre utvikling av GO tjenesten. Som flere tv kanaler, som Discovery on demand og Canal+ Play.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ny for noen uker siden, og den har vært relativt stabil. Men nå må det også sies at jeg bruker den lite. Jeg har Viasat tuner som jeg bruker som førsteprioritet i hovedsak på grunn av støy, treghet og ustabilitet på CD. I hovedsak er den på en dag i uka, det er når jeg ser på La Liga.

Side 68 av 81 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •