Canal Digital HD PVR , ny software - Side 60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 60 av 81 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 ... SisteSiste
Viser resultater 1,181 til 1,200 av 1608
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    VOD er gratis inntil videre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket Med Cd Om Vod,fikk Til Svar At Vod Ikke Var Tilgjengelig Enda Før På Nyåret,hos Meg Fungerer Det Ikke Kommer En Melding Om Tilgangsfeil,like Etter Jeg Starter Nedlasting Av Filmen Internettilgangen Er Ok

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VOD virker greit hos mine foreldre. Har sett en film og kommer vel til å se et par til for å teste.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    VOD er gratis inntil videre.
    Hei, du snakker med Susanne, hva kan jeg hjelpe deg med?
    10:49 Ser inne på www.avforum.no er det flere innlegg som sier at VOD er gratis inntil videre. Stemmer dette?
    10:52 Et lite øyeblikk
    10:58 Nei det er ikke det. Blir fakturert for det
    10:58 ok, takk for hjelpen.

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    man får bestandig forkjellige svar... spørs hvem du pratter med MEN da jeg spurte sa de at foreløpig var det på prøve stadie, så det var gratis -ellers har jeg prøvd 3-4 filmer og ingen av gangene har kommet noe extra beløp å betale når regningen kommer. Men nå etter aller aller aller siste sw NEDgraderingen fikk jeg ikke lastet ned på vod, og siden har jeg ikke prøvd mer.

Men andre juledag hadde vi tenkt å kose oss med Il Tempo Gigante som gikk på tv2 noen dager før, så ble skjermen svart 2 ganger på forkjellige steder og måtte bruke svenske knappen for å reset "herligheten" -heldigvis filme opptaket var komplett... halleluya!!! en annen programert opptak ble ikke noe av mens vi så på nope annet... plutselig ble alt svart og "init" kom på displayen... merkelig??... det kkommer nok en nyere sw NEDgradering som fikser den biffen

god jul folkens

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeek
    Hei, du snakker med Susanne, hva kan jeg hjelpe deg med?
    10:49 Ser inne på www.avforum.no er det flere innlegg som sier at VOD er gratis inntil videre. Stemmer dette?
    10:52 Et lite øyeblikk
    10:58 Nei det er ikke det. Blir fakturert for det
    10:58 ok, takk for hjelpen.

Ja man skal høre mye før ørene faller av...

Etter siste opp(ned)gradering fungerte VOD greit de første dagene. Så var den borte i går. Og nå nettopp startet jeg en film uten å bli bedt om betaling.

I en telefonsamtale (nektet å betale den mnd) spurte jeg om VOD var gratis. Det visste hun ikke, men etter å ha spurt andre fikk jeg vite at det skulle betales med PayEx på skjermen, hvis det ikke kom opp så var det gratis inntil videre.

Moralen er vel at man ikke skal stole på det man hører fra CD, men det har vi da lært for lengst. Dersom jeg etterfaktureres for de to filmene jeg har sett via VOD, så må det ringes igjen.

Jeg skulle ønske Viasat var proffe tilbydere av parabolunderholdning.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt svar fra CD, denne gangen Tor Inge. VOD har mange gratisfilmer, man vil få opp info om betaling dersom filmen ikke er gratis.

Knaskje dette er det rette svaret.

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt svar fra CD, denne gangen Tor Inge. VOD har mange gratisfilmer, man vil få opp info om betaling dersom filmen ikke er gratis.

Knaskje det ja ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt merke til at HD PVR boksen ofte er har satt volumet til 0 når den slåes på.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer nesten hver gang på min. Også blinker den ustoppelig når den slås av noen ganger.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke PVR, men CD HD boks:
    er det helt umulig å velge rekkefølgen på kanalene (flytte/sortere)?

Ser av bruksanvisning at jeg kan lage favorittliste, men heller ikke der kan jeg finne noe sted om det er mulig å sortere kanalene manuelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan man formaterer harddisken når man har den nye programvaren?

edit: Fikk det til. Prøvde måten som ble beskrevet av CD før jeg postet men den fungerte ikke. Etter mange forsøk ble det plutselig ordning. Trykk følgende knapper når tuneren står på: rød knapp, 3, 5, 3, tekst-tv knapp, 2. Vent så ca. 20 sek så starter tuneren på nytt.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Ikke PVR, men CD HD boks:
    er det helt umulig å velge rekkefølgen på kanalene (flytte/sortere)?

Ser av bruksanvisning at jeg kan lage favorittliste, men heller ikke der kan jeg finne noe sted om det er mulig å sortere kanalene manuelt?
    Jeg har både HD-PVR og HD-Dekoder. På HD-PVR kan man slette kanal i favorittlisten og så sette den inn på rett plass. Men om jeg ikke husker helt feil så er det mye mer tungvindt på HD dekoderen, der må du rett og slett starte på ny og legge alle kanaler på nytt, tungvindt og lite brukervennlig ja.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Jeg har både HD-PVR og HD-Dekoder. På HD-PVR kan man slette kanal i favorittlisten og så sette den inn på rett plass. Men om jeg ikke husker helt feil så er det mye mer tungvindt på HD dekoderen, der må du rett og slett starte på ny og legge alle kanaler på nytt, tungvindt og lite brukervennlig ja.
    Takk for svar. Må leve med dette og det kan jeg når bilde er så bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm, alle filmene jeg har vært inne på så står det under filmomtalen at de koster ofte 35, 45 osv. men om jeg velger å se den får jeg ikke noe mer info om betaling. Vil det da si at jeg blir fakturert eller er det dette de kaller gratis?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sånn ca omtrentlig rundt omkring det jeg har fått til svar av kundeservice. Når det blir betaling, så skal det forhåndsbetales. Og det tror jeg på, CD må jo holde på stilen ;-)

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå får jeg ikke slått på HD PVR
    01--står å blinker i displayet sammen med den røde lampen.
    Noen vært ute for det samme?

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Nå får jeg ikke slått på HD PVR
    01--står å blinker i displayet sammen med den røde lampen.
    Noen vært ute for det samme?
    ERROR01
    Tuneren går ikke å skru av, og tar jeg strømmen av den så kommer den rett tilbake til error01 uten at jeg trenger å slå den på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvorfor ikke Dreambox?

Kjører selv DM800HD og er storfornøyd med denne. Siste software fra PP er stabil og boksen fungerer godt. Kan bruke intern 2,5" disk av valgfri størrelse, ekstern ESata disk, USB disk, NAS disk eller nettverksdisk.
    Denne kan ikke dekode HD sendingene på Viasat, men tar alt på CD og andre. Kjører digital lyd via HDMI eller optisk kabel der du får 5.1 eller 7.1 og der du velger selv hvilket lydspor du vil bruke.
    Ved uoriginal software PP er den tilpasset nordiske kunder og det er bare å sette inn CD kortet og du får bilde.
    Det er bare en kortleser på denne men du kan koble til flere via USB. Men kjører du et CD kort i leseren får du jo sett på dette kortet og alt av gratiskanaler på alle andre satelitter.
    Kanallister kan redigeres slik du vil og du kan også ha egne kanallister sortert etter type eller bruker. Hvert medlem i husholdet kan ha sin egen kanalliste eller kanalene kan sorteres etter type. Hver kanalliste kan være mikset med mange satelitter.
    Denne tuneren med PP software er ganske så plug and play og er ganske så "konevennlig".

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos meg så skrus den også av og til på med volum på null, og samtidig med mute(eller nute som det står) i displayet.
    Når jeg har programmert noen opptak og boksen har tatt opp det jeg skulle ta opp så er det ofte sånn at neste gang jeg skrur på pvr'n etter at opptakene er tatt opp så låser og henger den seg helt. Sånn at jeg må ta ut strømkontakten, vente noen sek for så å plugge den inn igjen..
    Velfungerende greier, gitt!!

Side 60 av 81 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •